Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-12-2021 14:04:00 |
Składania : | 05-01-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 05-01-2022 10:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Przedmiotem zamówienia jest usługa
pogwarancyjnego serwisu technicznego aparatury medycznej zwana dalej ,,sprzętem
medycznym”.
Szczegółowe zestawienie sprzętu
medycznego podlegającego usłudze serwisu technicznego, którego dotyczy usługa
pogwarancyjna zawiera załącznik nr 6 do
SWZ. Wykaz sprzętu może ulec zmianie w
przypadku wycofania sprzętu medycznego z użytku przez Zamawiającego.
Pod pojęciem „Serwisu technicznego” Zamawiający rozumie utrzymanie w pełnej
sprawności techniczno – eksploatacyjnej sprzętu medycznego objętego niniejszym
zamówieniem tj.: przeprowadzanie pogwarancyjnych przeglądów okresowych oraz
kontrolę stanu technicznego. Szczegółowy wykaz czynności serwisowych
stanowiących przegląd techniczny zawiera załącznik
nr 6.1 do SWZ.
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-03-03 11:02 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
2022-02-16 11:27 | Jacek Banaszak | Wyniki postępowania strona — uzupełnienie |
2022-02-01 11:04 | Jacek Banaszak | Wyniki postępowania strona |
2022-01-05 10:57 | Jacek Banaszak | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu |
2022-01-05 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKA
ZAMAWIAJĄCY
PRZEZNACZYŁ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „serwis techniczny respiratorów oraz sprzętu produkcji firmy Olympus”, przeznaczył kwotę 368 856,48 zł brutto w tym: Zadanie nr 1 – 3 651,48 zł Zadanie nr 2 – 25 833,60 zł Zadanie nr 3 – 102 726,24 zł Zadanie nr 4 – 5 616,24 zł Zadanie nr 5 – 35 276,40 zł Zadanie nr 6 – 16 323,30 zł Zadanie nr 7 – 96 051,78 zł Zadanie nr 8 – 1 387,44 zł Zadanie nr 9 – 10 260,00 zł Zadanie nr 10 – 71 730,00 zł |
2021-12-30 12:26 | Jacek Banaszak | Informacja nr 5 dla Wykonawców |
2021-12-29 11:35 | Jacek Banaszak |
Informacja
nr
4
dla
Wykonawców
-
zmiana
terminu
składania
ofert
Ogłoszenie o zmianie [...].pdf |
2021-12-21 14:05 | Jacek Banaszak | Informacja nr 3 dla Wykonawców |
2021-12-20 13:40 | Jacek Banaszak | Informacja nr 2 dla Wykonawców |
2021-12-15 10:58 | Jacek Banaszak |
Informacja
nr
1
dla
Wykonawców. W załączeniu zmodyfikowane dokumenty tj.: 1) SWZ_33A - modyfikacja 2) Załącznik nr 2 - Umowa wzór — modyfikacja 3) Załącznik nr 6.1 - Zestawienie czynności serwisowych — modyfikacja Informacja nr 1 dla [...].docx Załącznik nr 2 - Umo [...].pdf |
Komunikaty