Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-RJ-TP.006.2021 Zakup manekinów wysokiej wierności do symulacji medycznej

Robert Judek
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Poznaniu Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 08-09-2021 13:43:00
Składania : 27-09-2021 10:00:00
Otwarcia : 27-09-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 303.24 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
SWZ Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 647.01 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 OPZ Fantom BLS.pdf pdf 469.66 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2 OPZ Fantom ALS.pdf pdf 488.31 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.3 OPZ Manekin do symulacji porodu nagłego.pdf pdf 373.28 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.4 OPZ Zestaw do pozoracji ran.pdf pdf 366.44 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.5 OPZ Głowa do intubacji.pdf pdf 386.33 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.6 OPZ Treningowy zestaw do nauki wkłuć doszpikowych .pdf pdf 369.29 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.7 OPZ Treningowy sprzęt zabezpieczający pacjenta.pdf pdf 378.41 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 29.95 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie z art. 125 ust. 1.docx docx 18.63 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Klauzula RODO.pdf pdf 468.83 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 PPU Projektowane Postanowienia Umowy.pdf pdf 801.19 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.1 Formularz parametrów oferowanych Fantom BLS.doc.docx docx 29.55 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.2 Formularz parametrów oferowanych Fantom ALS.docx.doc doc 183 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.3 Formularz parametrów oferowanych Manekin do symulacji porodu nagłego.doc doc 47 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.4 Formularz parametrów oferowanych Zestaw do pozoracji ran.doc doc 49.5 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.5 Formularz parametrów oferowanych Model głowy do intubacji.doc doc 60.5 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.6 Formularz parametrów oferowanych Zestaw do nauki wkłuć doszpikowych.doc doc 48 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.7 Formularz parametrów oferowanych Treningowy zestaw unieruchamiający.doc doc 58 2021-09-08 13:43:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 39.66 2021-09-14 17:43:54 Postępowanie
SWZ Specyfikacja Warunków Zamówienia Wersja 2 (Aktualna).pdf pdf 647.61 2021-09-14 17:44:46 Postępowanie
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy wersja 2 (aktualna).docx docx 30.51 2021-09-14 17:44:46 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 OPZ Fantom BLS wersja 2 (aktualna).pdf pdf 473.13 2021-09-14 17:44:46 Postępowanie
Załącznik nr 11.1 Formularz parametrów oferowanych Fantom BLS wersja 2 (aktualna).doc.docx docx 30.52 2021-09-14 17:44:46 Postępowanie
Odpowiedzi na zadane pytania.pdf pdf 480.3 2021-09-13 14:42:16 Publiczna wiadomość
Informacja o zmianie SWZ.pdf pdf 450.88 2021-09-14 17:40:37 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na zadane pytania II.pdf pdf 495.5 2021-09-14 17:41:33 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na zadane pytania III.pdf pdf 367.8 2021-09-16 13:43:49 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf pdf 450.54 2021-09-27 10:14:13 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 469 2021-09-27 14:50:24 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty komunikat publiczny.pdf pdf 736.13 2021-10-12 14:13:17 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 7 komunikat publiczny.pdf pdf 737.16 2021-10-15 13:36:12 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Część nr 2 i 6.pdf pdf 274.87 2021-10-25 10:38:58 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 3 komunikat publiczny.pdf pdf 736.05 2021-10-25 14:00:41 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 1 komunikat publiczny.pdf pdf 738.47 2021-10-25 14:31:59 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 4 komunikat publiczny.pdf pdf 742.28 2021-11-03 08:45:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-03 08:45 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY – Część nr 4 (Zestaw do pozoracji ran). Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej: a) Część nr 4 - zestaw do pozoracji ran.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-25 14:31 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY – Część nr 1 (Fantom BLS dorosły, dziecko, niemowlę wraz z wyposażeniem, z możliwością monitorowania jakości uciśnięć). Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej: a) Część nr 1 – Fantom BLS dorosły, dziecko, niemowlę wraz z wyposażeniem, z możliwością monitorowania jakości uciśnięć.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-25 14:00 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY – Część nr 3 (Manekin do symulacji porodu nagłego). Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej: a) Część nr 3 – Manekin do symulacji porodu nagłego.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-25 10:38 Robert Judek Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych, pn.: „Zakup manekinów wysokiej wierności do symulacji medycznej”:
a) Część nr 2 – Fantom ALS dorosły, dziecko, niemowlę wraz z wyposażeniem.
b) Część nr 6 – Treningowy zestaw do nauki wkłuć doszpikowych.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-10-15 13:36 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY – Część nr 7 (Treningowy sprzęt zabezpieczający pacjenta). Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej: a) Część nr 7 – Treningowy sprzęt zabezpieczający pacjenta.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-12 14:13 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY – Część nr 5 (Model głowy do intubacji). Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej:
a) Część nr 5 – Model głowy do intubacji.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-09-27 14:50 Robert Judek INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji – art. 275 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych, pn.: Zakup manekinów wysokiej wierności do symulacji medycznej". Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty - Załącznik.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-09-27 10:14 Robert Judek INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji – art. 275 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych, pn.: „Zakup manekinów wysokiej wierności do symulacji medycznej”. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę:
Wartość zamówienia netto w PLN: 597 420,00 PLN
Słownie: pięćset dziewięćdziesiąt siedem tysięcy czterysta dwadzieścia złotych.
Wartość zamówienia brutto w PLN: 734 826,60 PLN
Szczegóły dotyczące poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik.

Informacja o kwocie [...].pdf

2021-09-16 13:43 Robert Judek Zamawiający informuje, że zostały złożone pytania do treści SWZ dotyczącej ww. postępowania. W związku z tym, zgodnie z art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przedstawia poniżej treść zapytań wraz z odpowiedziami i informuje, że są one wiążące dla Wykonawców składających ofertę.

Odpowiedzi na zadane [...].pdf

2021-09-14 17:41 Robert Judek Zamawiający informuje, że zostały złożone pytania do treści SWZ dotyczącej ww. postępowania. W związku z tym, zgodnie z art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przedstawia poniżej treść zapytań wraz z odpowiedziami i informuje, że są one wiążące dla Wykonawców składających ofertę.

Odpowiedzi na zadane [...].pdf

2021-09-14 17:40 Robert Judek Informacja o zmianie treści SWZ
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu z siedzibą w (60-346) Poznaniu przy ul. Rycerskiej 10, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych informuje, że dokonał zmiany ogłoszenia o zamówieniu oraz zmiany treści SWZ

Informacja o zmianie [...].pdf

2021-09-13 14:42 Robert Judek Zamawiający informuje, że zostały złożone pytania do treści SWZ dotyczącej ww. postępowania. W związku z tym, zgodnie z art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przedstawia poniżej treść zapytań wraz z odpowiedziami i informuje, że są one wiążące dla Wykonawców składających ofertę:

Odpowiedzi na zadane [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 645