Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-04-2022 10:18:00 |
Składania : | 20-05-2022 13:00:00 |
Otwarcia : | 20-05-2022 13:05:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2022-06-17 10:04 | Kamila Grela-Oleś | INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU dot. Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Zagnańsk oraz zagospodarowanie odebranych odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zgromadzonych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (GPSZOK) zlokalizowanego w miejscowości Kołomań zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami (bez prowadzenia i obsługi GPSZOK) oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenów niezamieszkałych na terenie Gminy Zagnańsk w terminie 12 miesięcy począwszy od 1 lipca 2022 roku” w częściach: 3,15. |
2022-05-26 12:42 | Kamila Grela-Oleś | Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania w częściach 1,2,4,5,6,7,8,9,10,11,12,14,16,17,18 dla zadania pn.: „Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Zagnańsk oraz zagospodarowanie odebranych odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zgromadzonych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (GPSZOK) zlokalizowanego w miejscowości Kołomań zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami (bez prowadzenia i obsługi GPSZOK) oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenów niezamieszkałych na terenie Gminy Zagnańsk w terminie 12 miesięcy począwszy od 1 lipca 2022 roku”. |
2022-05-25 11:59 | Krzysztof Wójcik | Zamawiający zamieszcza podpisaną informację z otwarcia ofert |
2022-05-20 14:17 | Kamila Grela-Oleś | W załączeniu informacja z otwarcia ofert. |
2022-05-20 13:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 600 000 złotych brutto |
2022-05-13 14:31 | Krzysztof Wójcik |
Zagnańsk,
dnia
13
maja
2022
r.
Do wiadomości Wykonawców Dotyczy: postępowania z „Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Zagnańsk oraz zagospodarowanie odebranych odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zgromadzonych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (GPSZOK) zlokalizowanego w miejscowości Kołomań zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami (bez prowadzenia i obsługi GPSZOK) oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenów niezamieszkałych na terenie Gminy Zagnańsk w terminie 12 miesięcy począwszy od 1 lipca 2022 roku”PZ. 271.1.9.2022.PZZ- PZZiS Działając zgodnie z art. 135 ust 2 Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) Zamawiający, udziela wyjaśnień oraz zgodnie z art. 137 ust 1 i 2 zmienia treść SWZ i załaczników I Odpowiedzi na pytania z dnia 29 kwietnia 2022 r. Pytanie 1 Zamawiający w punkcie 2.6 SWZ zobowiązuje Wykonawcę do wyposażenia zabudowy wielolokalowej w terminie 7 dni przed dniem obowiązywania umowy w pojemniki na poszczególne frakcje. Czy Zamawiający może określić liczbę lokali, pod które Wykonawca ma dostarczyć pojemniki? Oraz (w tym samym punkcie) jaki wynosi margines błędu dotyczący zapotrzebowania na dodatkową ilość pojemników na odpady w zabudowie wielolokalowej? Odpowiedź Zamawiający w punkcie 2.6 SWZ przewiduje wyposażenie 22 altan śmietnikowych Pytanie 2 Zamawiający w punkcie 2.10.8 SWZ zobowiązuje Wykonawcę: „Po zgłoszeniu przez Zamawiającego zapełnienia pojemnika lub kontenera Wykonawca w ciągu jednego dnia roboczego opróżni z odpadów pojemnik lub kontener i przekaże Kartę Przekazania Odpadu” - wymóg ten dla Wykonawcy nie jest zrozumiały, co oznacza przekazanie Karty Przekazania Odpadu (KPO), ponieważ zgodnie z obowiązującym prawem KPO wystawia podmiot przekazujący odpad, w tym przypadku Gmina prowadząca Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w elektronicznym systemie BDO. Po wystawieniu karty przez przekazującego w systemie BDO, podmiot odbierający w tym przypadku Wykonawca widzi w systemie BDO tą kartę, która następnie zatwierdza w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. W związku z powyższym Wykonawca prosi o wykreślenie obowiązku przekazywania Kart Przekazania Odpadów, w związku z faktem, że karty te są dostępne w elektronicznym systemie BDO. Odpowiedź Zamawiający dokonuje wykreślenia w SWZ ( punkt 2.10.8 SWZ ) zapisu dotyczącego sporządzenia i przekazywania przez Wykonawcę Karty Przekazania Odpadów ( KPO ) Pytania 3 Zamawiający w punkcie 2.14 pkt. b SWZ zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu projekt harmonogramu. Na jakiej podstawie Wykonawca ma sporządzić harmonogram nie posiadając wykazu adresów objętych gminnym systemem odbioru odpadów komunalnych? Na jakiej podstawie Zamawiający przekaże dane do sporządzenia harmonogramu przez Wykonawcę oraz w jakim terminie, aby Wykonawca miał okres przygotowawczy na sporządzenie harmonogramu? Odpowiedź Zamawiający po wyłonieniu wykonawcy niezwłocznie przekaże potrzebne dane do sporządzenia harmonogramu ( punkt 2.14 SWZ ) Pytania 4 Zamawiający w punkcie 2.18.1 pkt. 4 SWZ zobowiązuje Wykonawcę do wyposażenia pojazdów w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS) umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie – przez okres 6 miesięcy. Wymóg ten dla Wykonawcy nie jest zrozumiały, ponieważ Zamawiający otrzymuje od Wykonawcy możliwość monitorowania na żywo przebiegu tras pojazdów oraz ich czasową archiwizację. Weryfikacja tras odbywa się więc na bieżąco, gdyż ma to wpływa na rozliczenie miesięczne. W związku z tym Wykonawca prosi o skrócenie go do 3 miesięcy. Odpowiedź Zamawiający w punkcie 2.18 pkt. 4 SWZ przewiduje w przypadku braku dostępu do bieżącego monitorowania tras pojazdów trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie przez okres 6 miesięcy; w przypadku podania dostępu do haseł i loginów systemu pozycjonowania satelitarnego dopuszcza się trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie przez okres 3 miesięcy Pytania 5 Zamawiający w punkcie 2.18.1 pkt. 7 zobowiązuje Wykonawcę do wyposażenia pojazdów w łańcuchy przeciwśnieżne. Zgodnie z art. 60 ust. 3 ustawy prawo o ruchu drogowym: „Używanie łańcuchów przeciwślizgowych na oponach jest dozwolone tylko na drodze pokrytej śniegiem”. Tymczasem bezwzględny obowiązek ich użycia mamy na terenach górskich i podgórskich, gdzie występuje znak nakazu z obrazkiem opony z nałożonymi łańcuchami (znak C-18). W związku z tym Wykonawca prosi o dodanie zapisu o posiadaniu łańcuchów przeciwśnieżnych w okresie występowania opadów śniegu. Odpowiedź Zamawiający w punkcie 2.18.1 pkt. 7 zmieni zapis: „pojazdy do zbierania odpadów w terenach trudnodostępnych (okres zimowy, złe warunki atmosferyczne, uszkodzone drogi) powinny posiadać napęd na dwie osie i być wyposażone w łańcuchy przeciwśnieżne w okresie występowania opadów śniegu.” Pytania i odpowiedź z dnia 4 maja 2022 r. Pytanie 1 Czy warunek zdolności technicznej lub zawodowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie wskazanym w rozdziale VII. Pkt. 2. 2)a wykonał jedną usługę polegającą na zagospodarowaniu odpadów o kodzie 15 01 01 w ilości min. 120 Mg/rok., które pochodziły od FIRMY lub INSTYTUCJI? Odpowiedź: TAK będzie spełniony Pytanie 2 Czy dowodem określającym należycie wykonaną usługą wskazaną w rozdziale VII. pkt 2. 2)a może być OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, w sytuacji kiedy z przyczyn niezależnych od niego nie może uzyskać referencji. Firma, dla której została wykonana usługa ma podobny profil działania, dlatego Wnioskodawca przypuszcza jej uczestnictwo w tym samym postępowaniu. Na dowód przyjęcia wymaganej ilości odpadów do oświadczenia Wnioskodawca może dołączyć wydruki Kart Przekazania Odpadów z systemu BDO. Odpowiedź: TAK - Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. ( t.j. Dz.U. z 2020 poz.2415 ze zm.) § 9 ust.1 pkt.2 jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dowodów określających należyty sposób wykonania usługi ( referencji ) może dołączyć inny dokument np. „ Oświadczenie wykonawcy” jednak pod warunkiem, że taka usługa była fizycznie wykonywana. Pytania i odpowiedź z dnia 6 maja 2022 r Pytanie 1 Na stronie 7 SWZ Zamawiający wskazał: Wskazane w ww. tabl. ilości odpadów komunalnych, stanowią wielkość wyliczoną według zebranych ilości odpadów z lat poprzednich. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do wyliczeń z lat poprzednich maksymalnie o 20 %, oraz prawo do zmiany rodzaju odpadów komunalnych w zależności od faktycznych potrzeb i ilości, bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. Prosimy o wyjaśnienie w ramach jakich części mogą pojawić się inne rodzaje odpadów i jakie? Jeśli wykonawca składa ofertę tylko w ramach np. części trzeciej, to może nie mieć możliwości odbierania innych odpadów. ODPOWIEDŹ Zmiany rodzajów odpadów mogą pojawić się w związku ze stosowaniem kodu ex 20 03 99 do oznaczania popiołów z palenisk domowych, a także stosowaniem do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01) kodów ex 20 02 01 – odpady zielone oraz kodów 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji. Pytanie 2 Zgodnie z Rozdziałem IV pkt 2.18: W zakresie wyposażenia umożliwiającego odbiór odpadów komunalnych oraz jego odpowiedniego stanu technicznego Wykonawca zobowiązuje się zapewnić: • co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Zagnańsk, • co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Zagnańsk, • co najmniej 1 pojazd zastępczy do odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Zagnańsk, GPSZOK • co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z GPSZOK Kołomań • najmniej 2 pojazdy typu hakowce przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z GPSZOK Kołomań oraz niesegregowanych odpadów bazy zlokalizowanej w msc. Samsonów 24 G. Prosimy o wyjaśnienie czy wykonawca, który składa ofertę tylko na jedną cześć np. część 3 zamówienia, musi dysponować wszystkimi pojazdami w ilości wskazanej wyżej? Wykonawca informuje, że taki wymóg jest nieproporcjonalny, zatem w celu rozwiania wszelkich wątpliwości prosimy o potwierdzenie lub zmianę ww. postanowienia. Jednocześnie, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 SWZ: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca musi dysponować min. • co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Zagnańsk, • co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Zagnańsk, • co najmniej 1 pojazdem zastępczym do odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Zagnańsk, GPSZOK, • co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z GPSZOK Kołomań, • co najmniej 2 pojazdami typu hakowce przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z GPSZOK Kołomań oraz niesegregowanych odpadów bazy zlokalizowanej w msc. Samsonów 24 G. Prosimy o jednoznaczne wskazanie, czy powyższy warunki ma spełnić każdy wykonawca CDN w załącznikach |
Komunikaty