Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Szp-241/ZP–003A/2023 Szp-241/ZP–003A/2023 - DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ RÓŻNEJ (powtórka)

Magdalena Adamczyk
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Department: Sekcja Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 19-06-2023 09:44:00
Placing offers : 30-06-2023 09:00:00
Offers opening : 30-06-2023 09:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  


1.     Postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia poniżej 215 000 euro w trybie podstawowym bez negocjacji,  o którym mowa art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.

2.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu medycznego zwanego dalej „sprzętem medycznym”.

3.      Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1.1 – 1.3 do SWZ.

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ_003A_.pdf pdf 4531.55 2023-06-19 09:44:00 Proceeding
SWZ_003A.doc doc 350 2023-06-19 09:44:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do SWZ_FO.doc doc 84.5 2023-06-19 09:44:00 Proceeding
Załącznik nr 1.1-1.3 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów.docx docx 50.38 2023-06-19 09:44:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do SWZ_Projekt umowy.docx docx 58.55 2023-06-19 09:44:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.docx docx 25.6 2023-06-19 09:44:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 49 2023-06-19 09:44:00 Proceeding
Załącznik nr 5 - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.doc doc 109 2023-06-19 09:44:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu_19.06.2023.pdf pdf 104.12 2023-06-19 09:44:00 Proceeding
Informacja nr 1.doc doc 147.5 2023-06-27 10:54:08 Public message
Informacja nr 1.pdf pdf 158.54 2023-06-27 10:54:08 Public message
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 44 2023-06-30 09:47:31 Public message
wyniki postępowania.pdf pdf 103.9 2023-07-21 10:35:22 Public message
wyniki postępowania.doc doc 211.5 2023-07-21 10:35:22 Public message
Ogłoszenie o wyniku postępowania_10.08.2023.pdf pdf 99.37 2023-08-10 07:45:49 Public message

Announcements

2023-08-10 07:45 Magdalena Adamczyk Ogłoszenie o wyniku postępowania 10.08.2023

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-07-21 10:35 Magdalena Adamczyk Wyniki postępowania Szp-241/ZP-003A/2023

wyniki postępowania. [...].pdf

wyniki postępowania. [...].doc

2023-06-30 09:47 Magdalena Adamczyk Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2023-06-30 09:00 Buyer message INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosowanie do wymogu art. 222 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ RÓŻNEJ (powtórka), przeznaczył kwotę 47 780,00 zł gross w tym:

numer zadania Nazwa zadania Wartość brutto
1. Aparat EKG + opcja WiFi do aparatu EKG – 3 szt. 34 000,00 zł
2. Rejestrator Holtera EKG - wraz z aktualizacją systemu i rozbudową o dodatkowe stanowisko podglądu 10 000,00 zł
3. Urządzenie do ogrzewania pacjenta 3 780,00 zł

2023-06-27 10:54 Magdalena Adamczyk Informacja nr 1

Informacja nr 1.doc

Informacja nr 1.pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 556