Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 325/2022/PN/DZP dostawa nowych mebli szkolnych, mebli audytoryjnych, krzeseł i foteli, ławek korytarzowych, pufy, materace, meble metalowe, konstrukcje stołów, nogi metalowe, gabloty ogłoszeniowe, tablice szkolne, flipcharty do Wydziału Prawa i Administracji oraz Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, ul. Al. Warszawska 98 w Olsztynie.

Termin:
Zamieszczenia : 23-08-2022 09:51:00
Składania : 23-09-2022 10:00:00
Otwarcia : 23-09-2022 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 7966.74 2022-08-23 09:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz cenowy, Opis przedmiotu Zamówienia.doc doc 124889.5 2022-08-23 09:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 83 2022-08-23 09:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - JEDZ.xml xml 136.39 2022-08-23 09:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Informacja dotycząca grupy kapitałowej.doc doc 62 2022-08-23 09:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie o aktualności informacji w oświadczeniu.doc doc 60.5 2022-08-23 09:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.docx docx 25.18 2022-08-23 09:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Dokumentacja techniczna.zip zip 21448.01 2022-08-23 09:51:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania nr 2.pdf pdf 430.42 2022-09-01 08:53:10 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 2494.02 2022-09-15 11:44:29 Publiczna wiadomość
załącznik nr 1 - realizacje do pytania 1.docx docx 812.62 2022-09-15 11:44:29 Publiczna wiadomość
załącznik nr 2 - opis właściwosci blachy tablicowej ceramicznej do pytania 1.pdf pdf 4460.56 2022-09-15 11:44:29 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania nr 3.pdf pdf 417.18 2022-09-15 11:44:52 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 1271.48 2022-09-26 14:37:53 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 277.27 2022-12-09 12:05:52 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 5, 6 9.pdf pdf 77.71 2022-12-09 12:06:42 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 301.75 2023-02-07 09:09:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-07 09:09 Barbara Drozd Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-12-09 12:06 Barbara Drozd Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 5,6 i 9

Informacja o unieważ [...].pdf

2022-12-09 12:05 Barbara Drozd Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-09-26 14:37 Katarzyna Sądej Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-09-23 10:00 Komunikat Zamawiającego część nr 1 - 402 370,00 zł
część nr 2 - 329 490,00 zł
część nr 3 - 450 010,00 zł
część nr 4 - 82 800,00 zł
część nr 5 - 6 240,00 zł
część nr 6 - 6 000,00 zł
część nr 7 - 8 400,00 zł
część nr 8 - 12 000,00 zł
cześć nr 9 - 25 540,00 zł
część nr 10 - 11 900,00 zł
część nr 11 - 49 940,00 zł
część nr 12 - 4 560,00 zł
2022-09-15 11:44 Katarzyna Sądej Odpowiedzi na pytania nr 3

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2022-09-15 11:44 Katarzyna Sądej Odpowiedzi na pytania nr 1

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

załącznik nr 1 - rea [...].docx

załącznik nr 2 - opi [...].pdf

2022-09-01 08:53 Katarzyna Sądej Odpowiedzi na pytania nr 2

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1573