Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wynajem i obsługa urządzeń kopiujących na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia oraz rozliczanie usługi w wykonanych kopiach.

Maciej Piątkowski
Urząd Miasta Inowrocławia Department: Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Deadlines:
Published : 15-01-2018 11:59:54
Placing offers : 19-01-2018 12:00:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Wymagania Wystawiającego

1. Osoba wyznaczona do kontaktu z Oferentem: Andrzej Raczkowski, nr tel. 52 35 55 300, e-mail: araczkowski@inowroclaw.pl

2. Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od zakończenia postępowania.

3. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

4. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw i robót zaoferowany asortyment lub wykorzystane materiały są fabrycznie nowe i spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.

5. Jeżeli dostarczony produkt jest niezgodny ze specyfikacją Zamawiającego towar odesłany zostanie na koszt i ryzyko Wykonawcy.

6. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach, Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów wolnych od wad w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia (zgłoszenie w formie podpisanego protokołu zawierającego szczegółowy opis wad).

7. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

8. Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy, łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.

9. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Oferenta oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.

10. Oferty należy składać wyłącznie poprzez platformę Open Nexus. Załącznik nr 3 (formularz ofertowy) należy wypełnić oraz dołączyć, w formacie .xls do składanej oferty.

11. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również wykaz urządzeń znajdują się w załącznikach nr 1 i nr 2.

13. Dostawa wynajętych kopiarek do dnia 31.01.2018 r. Wynajem i obsługa serwisowa kopiarek od 01.02.2018 do 31.03.2019 r.

14. Dane niezbędne do wystawienia faktury VAT:

Miasto Inowrocław
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
88-100 Inowrocław
NIP: 556-263-84-08

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 21.59 2018-01-15 11:59:54 Subject of the order
Załącznik nr 2 - wykaz kopiarek.docx docx 16.83 2018-01-15 11:59:54 Subject of the order
Załącznik nr 3 - formularz ofertowy.xlsx xlsx 12.33 2018-01-15 11:59:54 Subject of the order
Załącznik nr 3 - formularz ofertowy.xlsx xlsx 12.33 2018-01-15 11:59:54 Criterion

Announcements

2018-01-23 10:51 Wojciech Malinowski Szanowni Państwo uprzejmie informuję, że w zakończonym postępowaniu na wynajem i obsługę urządzeń kopiujących na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia oraz rozliczanie usługi w wykonanych kopiach najkorzystniejszą ofertę, na kwotę 8.928,23 zł brutto, przedstawiła firma PRO-SERWIS S.C. z Bydgoszczy.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wynajem i obsługa urządzeń kopiujących i rozliczanie usługi w wykonanych kopiach. specyfikacja wykonania usługi wynajmu i obsługi urządzeń kopiujących

Załącznik nr 1 - opi [...].docx

Załącznik nr 2 - wyk [...].docx

Załącznik nr 3 - for [...].xlsx

1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 kryterium: najniższa cena (100%) - -

Załącznik nr 3 - for [...].xlsx

(0)
2 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 147