Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2/12/CH/2023 Zimowe i letnie oczyszczanie chodników przy budynkach komunalnych oraz budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie ZGM W LUBAWCE.

Edyta Gugul
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 28-12-2023 07:46:00
Składania : 02-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 02-01-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Zakład Gospodarki Miejskiej w Lubawce przy ul. Zielonej nr 12. zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym na letnie i zimowe oczyszczanie chodników przy budynkach komunalnych oraz budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie ZGM W LUBAWCE.

 Zamówienie zostanie udzielone na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1605).

 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest:  zimowe i letnie oczyszczanie chodników w budynkach komunalnych oraz w budynkach gdzie występują wspólnoty mieszkaniowe będących w zarządzie Zamawiającego.

Zimowe oczyszczanie chodników obejmuje trzy miesiące tj. styczeń, luty i marzec 2024r. natomiast oczyszczanie letnie obejmuje jeden miesiąc  tj. kwiecień 2024r.

2. Łączna powierzchnia chodników przewidziana do oczyszczania w ramach niniejszego zadania to:

Zadanie Nr I.

Budynki wspólnot mieszkaniowych

- oczyszczanie letnie: 2 174,00 m2

- oczyszczanie zimowe: 2 498,00m2

Zadanie Nr II.

Budynki komunalne

- oczyszczanie letnie i zimowe: 661, 62 m2

 2.1. W zakresie letniego utrzymania chodników, będą wykonywane następujące czynności:

mechaniczne lub ręczne oczyszczanie chodników o nawierzchni chodnikowej przeznaczonej dla ruchu pieszego w ramach bieżącego utrzymania chodników mające na celu oczyszczanie nawierzchni chodników z zanieczyszczeń stałych powstałych w trakcie eksploatacji w okresie letnim.

 2.2. W zakresie zimowego utrzymania chodników będą wykonywane następujące czynności:

mechaniczne lub ręczne oczyszczanie chodników o nawierzchni chodnikowej przeznaczonej dla ruchu pieszego w ramach bieżącego utrzymania chodników mające na celu oczyszczanie nawierzchni chodników z zanieczyszczeń powstałych w wyniku padającego śniegu.

3. Zimowe utrzymanie obejmuje: oczyszczanie nawierzchni chodnika ze śniegu, lodu i błota, posypywanie powierzchni chodników po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi piaskiem lub innym materiałem przewidzianym do zwalczanie śliskości – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2005r. Nr 230, poz. 1960).

4. Odśnieżanie chodników w okresie zimowym musi się odbywać w taki sposób aby utrzymywać bezwzględnie przejście chodnika zgodnie ze standardami opisanymi poniżej:

4.1. Standard zimowego utrzymania chodnika:

Zimowe utrzymanie obejmuje: oczyszczanie nawierzchni chodnika ze śniegu, lodu i błota, posypywanie powierzchni chodników po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi piaskiem lub innym materiałem przewidzianym do zwalczanie śliskości w zależności od szerokości chodników od 0,75m do 2m do 4 godzin, po ustaniu opadów do pełnej dostępności.

 

5. Wykazane powierzchnie chodników mogą ulec zmianie w przypadku wyjęcia określonego chodnika lub jego części spod administracji Zamawiającego lub wzięcia określonego chodnika w administrację Zmawiającego.

6. Miejsce realizacji zamówienia obejmuje:

-        miasto Lubawka oraz miejscowość: Chełmsko Śląskie.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.




Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - wykaz wyk. usług.docx docx 13.79 2023-12-28 07:46:00 Kryterium
Załacznik nr 2 - wykaz sprzętu.docx docx 13.86 2023-12-28 07:46:00 Kryterium
Załącznik nr 3 Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 14.09 2023-12-28 07:46:00 Kryterium
Załacznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy oczyszcz. chodników.docx docx 14.5 2023-12-28 07:46:00 Kryterium
Załacznik nr 5- Klauzula informacyjna rodo.docx docx 28.13 2023-12-28 07:46:00 Kryterium
Załącznik nr 6 wzór umowy.docx docx 22.92 2023-12-28 07:46:00 Kryterium
868725-protocol.pdf pdf 212.72 2024-01-03 13:53:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-03 13:54 Edyta Gugul Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Niniejsze postępowanie zostaje unieważnione.
2024-01-03 13:53 Edyta Gugul Dziękujemy za złożenie oferty - w załączeniu zestawienie ofert.

868725-protocol.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Stawka oczyszczania letniego Proszę podać stawkę za 1m2 oczyszczania letniego 1 miesiąc Gmina Lubawka
Plac Wolności 1
58-420, Lubawka
(0)
2 Stawka oczyszczania zimowego Proszę podać stawkę za 1m2 oczyszczania zimowego 3 miesiąc - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 30.04.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wykaz wykonanych usług - Wykaz zrealizowanych/realizowanych usług w latach 2021 do nadal (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - wyk [...].docx

(0)
5 Wykaz sprzętu - Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik nr 2 - wyk [...].docx

(0)
6 Oświadczenie wykonawcy - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 Oświa [...].docx

(0)
7 Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik nr 4 Oświa [...].docx

(0)
8 Klauzula RODO - Klauzula RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik nr 5- Klau [...].docx

(0)
9 Wzór umowy - Wzór umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 6 wzór [...].docx

(0)
10 Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony nej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczeni (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 216