Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DFR/02/2023 Zakup, dostawę oraz montaż ergonomicznych 50 szt. foteli biurowych (z możliwością rozszerzenia zamówienia) w ramach zadania „Ergonomia i zdrowie!” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)

Deadlines:
Published : 16-10-2023 16:39:00
Placing offers : 24-10-2023 13:00:00
Offers opening : 24-10-2023 13:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 322420133 wew. 799

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 3 do zaproszenia.pdf pdf 200.73 2023-10-16 16:39:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe z załącznikiem nr 1 i 2.pdf pdf 160.14 2023-10-16 16:39:00 Proceeding
Formularz ofertowy do edycji.docx docx 84.03 2023-10-19 14:27:37 Public message
Formularz ofertowy po modyfikacji EDIT 20.10.2023.docx docx 84.56 2023-10-20 14:28:19 Public message
Zapytanie ofertowe po modyfikacji z dnia 20.10.2023 roku.pdf pdf 170.71 2023-10-20 14:28:19 Public message
Informacja o zamknięciu postępowania.pdf pdf 355.41 2023-11-03 14:18:14 Public message
Informacja o zamknięciu postępowania.pdf pdf 48.76 2023-11-14 09:16:41 Public message

Announcements

2023-11-14 09:16 Joanna Szykowska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: 1. Zamawiający nie dokonał ogólnego opisu procesu testowania ewentualnej próbki (dostarczonego ewentualnie fotela), co okazałoby się ściśle związane z weryfikacją obligatoryjnych parametrów wymienionych w zaproszeniu. Zamawiający mógłby zastrzec sobie wtedy prawo odrzucenia oferty, jeśli w trakcie testów wykryje niezgodności z oświadczeniem oferenta lub brak funkcji wymaganej w zaproszeniu.
2. Zamawiający nie jest w stanie wybrać oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert m.in. ze względu na ich różnorodność i interpretację złożonych deklaracji.
3. Zamawiajacy, biorąc po uwagę powyższe, a także kierując się konieczną gospodarnością i racjonalnym wydatkowaniem środków publicznych, które powinny być wydawane w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów i optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów ( w tym jakość przedmiotu udzielonego zamówienia), zamyka przedmiotowe postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie rozdziału IX pkt 7. zaproszenia do złożenia oferty, który nadaje Zamawiającemu prawo zamknięcia postępowania na każdym etapie postępowania bez podawania przyczyny.

Informacja o zamknię [...].pdf

2023-11-03 14:18 Joanna Szykowska Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie zostaje zamknięte w dniu 3 listopada 2023 roku.
Szczegóły w załączeniu.

Informacja o zamknię [...].pdf

2023-10-20 14:28 Joanna Szykowska Zamawiający informuje, że dokonuje modyfikacji zapytania ofertowego.
Zmianie ulegają kryteria oceny ofert (dla bardziej jasnej i przejrzystej oceny ofert deklarowane spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie dodatkowo punktowane), opis przedmiotu zamówienia m.in. w części dotyczącej kolorystyki, a także doprecyzowany został termin realizacji zamówienia.
Zmiany podyktowane zostały koniecznością doprecyzowania sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty.
W załączeniu formularz ofertowy i zapytanie ofertowe po modyfikacji z dnia 20.10.2023 roku. Wszystkie zmiany zaznaczono na czerwono.
W związku z wprowadzonymi zmianami modyfikacji ulega również termin składania i otwarcia ofert.
Nowy termin to 24 października godz. 13:00 i 13:05.

Jeśli oferty zostały już przez Państwo złożone, informujemy, iż istnieje możliwość wycofania ich i złożenia ponownie. Jeśli nie zostaną wycofane, Zamawiający oceni je zgodnie z deklaracjami przedstawionymi w formularzu przed zmianą.

Formularz ofertowy p [...].docx

Zapytanie ofertowe p [...].pdf

2023-10-19 14:27 Joanna Szykowska Zamawiajacy udostępnia w załączeniu formularz ofertowy do wykorzystania podczas przygotowywania oferty.

Formularz ofertowy d [...].docx

2023-10-18 13:56 Joanna Szykowska W związku z pytaniami Wykonawców o możliwe wydłużenie terminu realizacji, Zamawiajacy informuje, że termin 30 dni jest wskazany na podstawie konieczności zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia najpóźniej do dnia 30 listopada 2023 r. Oznacza to, że z tym dniem najpóźniej wystawiony powinien być protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Wymóg ten jest podyktowany finansowaniem zamówienia ze środków zewnętrznych.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Fotel z udźwigiem do 120 kg Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia 45 pc. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1 Maja 218
41-710, Ruda Śląska
(0)
2 Fotel z udźwigiem do 150 kg Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia 5 pc. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1 Maja 218
41-710, Ruda Śląska
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2977 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 90% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja 5% Deklarowane wydłużenie gwarancji- punktacja Gwarancja 24 miesięcy = 0 pkt. Gwarancja 36 miesięcy i więcej = 5 pkt. (0)
6 Posiadanie świadectwa produktu medycznego 5% Brak certyfikatu wyrobu medycznego = 0 pkt Posiadanie certyfikatu wyrobu medycznego = 5 pkt (0)
(0)

The number of page views: 368