Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Szp/FZ – 022/2022 DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Department: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 04-02-2022 08:59:00
Placing offers : 25-02-2022 09:00:00
Offers opening : 25-02-2022 09:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego zwanych dalej „sprzętem medycznym” do siedziby Zamawiającego.


Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5.1 – 5.6 do SWZ.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu (04-02-2022).pdf pdf 144.82 2022-02-04 08:59:00 Proceeding
SWZ -022.pdf pdf 4006.39 2022-02-04 08:59:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 84.5 2022-02-04 08:59:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 48.5 2022-02-04 08:59:00 Proceeding
Załącznik nr 5.1-5.6 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów.docx docx 56.91 2022-02-04 08:59:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 52 2022-02-04 08:59:00 Proceeding
Informacja nr 1.pdf pdf 3827.9 2022-02-10 09:49:08 Public message
Informacja nr 1.doc doc 206.5 2022-02-10 09:49:08 Public message
Informacja nr 2.pdf pdf 459.98 2022-02-15 10:37:53 Public message
Informacja nr 2.doc doc 157.5 2022-02-15 10:37:53 Public message
Informacja nr 3.pdf pdf 438.65 2022-02-16 10:57:01 Public message
Informacja nr 3.doc doc 130 2022-02-16 10:57:01 Public message
Informacja nr 5.doc doc 137.5 2022-02-17 14:00:17 Public message
Informacja nr 5.pdf pdf 837.75 2022-02-17 14:00:17 Public message
Informacja nr 4.doc doc 4188 2022-02-17 14:00:17 Public message
Informacja nr 4.pdf pdf 2135.25 2022-02-17 14:00:17 Public message
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 53 2022-02-25 10:23:08 Public message
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu — korekta.doc doc 53 2022-02-25 10:33:34 Public message
Wyniki postępowania.pdf pdf 1578.25 2022-03-22 11:17:06 Public message
Wyniki postępowania.docx docx 131.34 2022-03-22 11:17:06 Public message

Announcements

2022-03-22 11:17 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2022-02-25 10:33 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu — korekta

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2022-02-25 10:23 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2022-02-25 09:00 Buyer message INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA


Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO przeznaczył kwotę 665 127,56 zł gross w tym:

Zadanie 1 – wózek transportowy leżący - 2 szt – 22 680,00 zł
Zadanie 2 - wózek do transportu pacjenta – 7 szt – 55 299,96 zł
Zadanie 3 – mobilny wysięgnik ręki – 12 szt – 2159,91 zł
Zadanie 4 – mobilny system do ćwiczeń w odciążeniu - 1 szt – 91 587,69 zł
Zadanie 5 - mobilny system do rehabilitacji - 1 szt – 29 000,00 zł
Zdanie 6 - stół do pionizacji z funkcja kroczenia - 1 szt – 464 400,00 zł
2022-02-17 14:00 Jacek Banaszak Informacja nr 4 i 5 dla Wykonawców

Informacja nr 5.doc

Informacja nr 5.pdf

Informacja nr 4.doc

Informacja nr 4.pdf

2022-02-16 10:57 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla Wykonawców

Informacja nr 3.pdf

Informacja nr 3.doc

2022-02-15 10:37 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla Wykonawców

Informacja nr 2.pdf

Informacja nr 2.doc

2022-02-10 09:49 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.pdf

Informacja nr 1.doc

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1499