Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00041409/01 BUDOWA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH JAKO „SCHODY PAMIĘCI POKOLEŃ” – ETAP II REMONTU I MODERNIZACJI BUDYNKU GŁÓWNEGO GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. LEONA ROPPLA W LUZINIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM SKARPY

Awatar Pracownika
Maria Krośnicka
Urząd Gminy Luzino Oddział: Gminna Biblioteka Publiczna im. Leona Roppla w Luzinie
Termin:
Zamieszczenia : 27-04-2021 13:24:00
Składania : 13-05-2021 14:00:00
Otwarcia : 13-05-2021 14:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1.2021 SWZ schody.pdf pdf 402.36 2021-04-27 13:24:00 Postępowanie
ZAŁ. 1 PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY.pdf pdf 415.34 2021-04-27 13:24:00 Postępowanie
ZAŁ. 2 FORMULARZ OFERTY.docx docx 27.19 2021-04-27 13:24:00 Postępowanie
ZAŁ. 2 FORMULARZ OFERTY.pdf pdf 246.13 2021-04-27 13:24:00 Postępowanie
ZAŁ. 3 OŚWIADCZENIE.docx docx 22.98 2021-04-27 13:24:00 Postępowanie
ZAŁ. 3 OŚWIADCZENIE.pdf pdf 225.2 2021-04-27 13:24:00 Postępowanie
ZAŁ. 4 RODO.pdf pdf 154.49 2021-04-27 13:24:00 Postępowanie
ZAŁ. 5 BHP.pdf pdf 126.28 2021-04-27 13:24:00 Postępowanie
ZAŁ. 6 DOKUMENTACJA TECHNICZNA.pdf pdf 119.65 2021-04-27 13:24:00 Postępowanie
ZAŁ. 6.1 Dokumentacja projektowa schody.pdf pdf 14116.33 2021-04-27 13:24:00 Postępowanie
ZAŁ. 6.2.1 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.pdf pdf 262.57 2021-04-27 13:24:00 Postępowanie
ZAŁ. 6.3 Przedmiar robót - schody.pdf pdf 316.48 2021-04-27 13:24:00 Postępowanie
ZAŁ. 6.2.2 Szczegółowa specyfikacja techniczna - schody.pdf pdf 348.46 2021-04-27 13:24:00 Postępowanie
ZAŁ. 2 FORMULARZ OFERTY.docx docx 26.25 2021-04-27 13:48:32 Publiczna wiadomość
ZAŁ. 2 FORMULARZ OFERTY.pdf pdf 605.36 2021-04-27 13:48:32 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 290.37 2021-05-13 15:02:32 Publiczna wiadomość
strona internetowa Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 382.66 2021-05-14 11:05:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-14 11:05 Maria Krośnicka Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) – dalej zwaną „ustawą Pzp”, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej, jak w załączonej informacji.

strona internetowa Z [...].pdf

2021-05-13 15:02 Maria Krośnicka Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający udostępnia informacje z sesji otwarcia ofert. W dniu 13.05.2021 r. o godzinie 14:15 odbyło się otwarcie ofert. W terminie, do dnia 13.05.2021 r. do godziny 14:00, oferty złożyli Wykonawcy jak w załączonej informacji.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-05-13 14:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 484.540,00 PLN
2021-04-27 13:48 Maria Krośnicka Sprostowanie: We wzorze Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, znalazł się błędny adres zamawiającego. W związku z tym zamawiający do niniejszego komunikatu dołącza zaktualizowany wzór Formularza ofertowego.
Było: Gmina Luzino ul. Ofiar Stutthofu 11
Winno być: Gminna Biblioteka Publiczna im. Leona Roppla w Luzinie ul. Ofiar Stutthofu 56

Z poważaniem
dyrektor Maria Krośnicka

ZAŁ. 2 FORMULARZ OFE [...].docx

ZAŁ. 2 FORMULARZ OFE [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 996