Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-02-2020 11:34:00 |
Składania : | 18-02-2020 09:30:00 |
Otwarcia : | 18-02-2020 09:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 110/2019 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 06 marca 2019 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.7.2020.AŁ
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania
„Modernizacja i rozwój przestrzeni bibliotecznej filii Nr 4 Biblioteki Elbląskiej ul. Ogólna 59-1”
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla remontu pomieszczeń na parterze budynku Filii Nr 4 Biblioteki Elbląskiej przy ul. Ogólnej 59-1.
2.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) opracowanie koncepcji aranżacji pomieszczeń w 2 wariantach opracowanej na podstawie przekazanych przez Zamawiającego wytycznych funkcjonalnych i technicznych do projektu sporządzonych przez użytkownika obiektu (Biblioteka Elbląska im. Cypriana Norwida), które stanowią Załącznik nr 1 do wzoru Umowy z uwzględnieniem rozmieszczenia planowanego wyposażenia elektronicznego, które zostało wykazane w zestawieniu stanowiącym Załącznik nr 2 do wzoru Umowy. Dwuwariantowa koncepcja powinna obejmować:
a) ogólną koncepcję układu funkcjonalno-przestrzennego przestrzeni ogólnodostępnej i pomieszczeń służbowych (minimum rzut z góry wraz z opisem tekstowym);
b) rozwinięcia ścian pomieszczeń ilustrujące rozwiązania koncepcyjne; w tym rzuty 2D oraz widoki 3D wraz z proponowaną kolorystyką pomieszczeń i wyposażenia;
2) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego uwzględniającego uwagi i zalecenia Zamawiającego wniesione na etapie wyboru koncepcji (Zamawiający przekaże Wykonawcy swoją decyzję i uwagi w ciągu 5 dni od otrzymania koncepcji) oraz warunki wynikające z przyjętych rozwiązań technicznych a także z pozyskanych opinii, uzgodnień i pozwoleń. W zakresie działań projektanta jest dokonanie wszelkich uzgodnień, jakie są niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, działając na podstawie upoważnienia udzielonego przez Zamawiającego;
3) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym wykazu i specyfikacji wyposażenia meblowego (ruchomego i do zabudowy stałej);
4) opracowanie przedmiarów robót we wszystkich branżach w układzie specyfikacyjnym;
5) wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie formy i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego;
6) uzyskanie zgody właścicieli urządzeń technicznych i sieci na udostępnienie terenu oraz innych dokumentów związanych z wykonaniem zamówienia, a wymaganych obowiązującymi przepisami prawa: pozwoleń, odstąpień, porozumień, warunków technicznych, warunków realizacyjnych.
3. Szczegółowe wymagania i warunki wykonania zamówienia zawiera wzór Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia
data opracowania koncepcji: 2 tygodnie od daty udzielenia zamówienia
data zakończenia do 15.04.2020 r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1. projektantami z minimum 3-letnim doświadczeniem w następujących branżach:
a) branży konstrukcyjno-budowlanej – wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b) branży sanitarnej – wymagane uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej bez ograniczeń,
c) branży elektrycznej,
d) branży teletechnicznej.
Zamawiający informuje, że dopuszcza łączenie funkcji projektanta branży teletechnicznej z funkcją projektanta branży elektrycznej.
2. osobą do aranżacji wnętrz (wykształcenie wyższe techniczne na kierunku architektura lub wyższe plastyczne na kierunku architektura wnętrz lub scenografia/wystawiennictwo plastyczne).
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.
V. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cena (brutto) oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Cena nie podlega waloryzacji.
3. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia XC: XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VII. termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 18 lutego 2020 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
a) wypełnione DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY – ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO,
b) wypełniony WYKAZ OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
VIII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Alicja Łepkowicz
– Departament
Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 406, telefon
55 239 31 27, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX. Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje wzór Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
X. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
XI. Załączniki
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 - DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 - wzór Umowy
3.
ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYKAZ
OSÓB
2020-02-19 11:40 | Alicja Łepkowicz |
Zamawiający
zawiadamia,
że
w
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia,
którego
wartość
nie
przekracza
wyrażonej
w
złotych
równoważności
kwoty
30
000
euro: DZP.271.7.2020.AŁ Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania „Modernizacja i rozwój przestrzeni bibliotecznej filii Nr 4 Biblioteki Elbląskiej ul. Ogólna 59-1” wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w zapytaniu ofertowym do 30 000 euro, tj. cena (brutto) - 100%. Wybrano ofertę firmy: MW pracownia Projektowa, Małgorzata Wójcik 81-314 Gdynia, ul. Pomorska 57 B/19 cena (brutto) oferty: 58 425,00 zł |
Komunikaty