Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WK.7021.136.2024.BL Demontaż 4 urządzeń z placu zabaw w Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie, remont i montaż urządzenia wielofunkcyjnego na placu zabaw w Sulimowie wraz wykonaniem nawierzchni bezpiecznej piaskowej

Barbara Ludwisiak
Gmina Siechnice
Deadlines:
Published : 24-04-2024 11:47:00
Placing offers : 30-04-2024 12:00:00
Offers opening : 30-04-2024 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr telefon 071 786 09 51

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Klauzula RODO.pdf pdf 437.02 2024-04-24 11:47:00 Proceeding
WK.7021.136.2024.BL - formularz ofertowy.docx docx 17.88 2024-04-24 11:47:00 Proceeding
WK.7021.136.2024.BL - zapytanie ofertowe.docx docx 1980.98 2024-04-24 11:47:00 Proceeding
WK.7021.136.2024.BL - ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf pdf 2654.42 2024-04-24 11:47:00 Proceeding
WK.7021.136.2024.BL - OGŁOSZENIE - ZESTAWIENIE OFERT I WYBÓR WYKONAWCY.pdf pdf 413.76 2024-05-02 14:24:08 Public message
WK.7021.136.2024.BL - OGŁOSZENIE - ZESTAWIENIE OFERT I WYBÓR WYKONAWCY.doc doc 72 2024-05-02 14:24:08 Public message

Announcements

2024-05-02 14:24 Barbara Ludwisiak OGŁOSZENIE

Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice

ogłasza, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zadanie pn.:

Demontaż 4 urządzeń z placu zabaw w Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie,
remont i montaż urządzenia wielofunkcyjnego na placu zabaw w Sulimowie
wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej piaskowej


zostały złożone 2 oferty, z których Zamawiający po przeprowadzonych negocjacjach cenowych
wybrał Ofertę nr 1:

K&M Kompleksowe Usługi Remontowo-Budowlane Krystian Gontarz
ul. Bzowa 6,55-095 Borowa
z ceną ofertową net 17 000,00 zł/ gross 20 910,10 zł.


Lp Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena ofertowa net [zł] Cena ofertowa gross [zł] Cena po negocjacjach net [zł] Cena po negocjacjach gross [zł] Uwagi
1 K&M Kompleksowe Usługi Remontowo-Budowlane Krystian Gontarz
ul. Bzowa 6
55-095 Borowa 18 300,00 zł 22 509,00 zł 17 000,00 zł 20 910,10 zł oferta została złożona poprzez platformę zakupową
2 JOKO Jolanta Kozłowska
ul. Iwaszkiewicza 26/2
55-200 Oława 28 500,00 zł 35 055,00 zł 28 500,00 zł 35 055,00 zł oferta została przesłana drogą elektroniczną

Zamawiający oszacował wartość zamówienia na 25 979,81 zł brutto.

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta jest najkorzystniejsza cenowo,
została złożona w terminie składania ofert, jest zgodna z wymaganiami
stawianymi przez Zamawiającego oraz spełnia wymogi formalne.

WK.7021.136.2024.BL [...].pdf

WK.7021.136.2024.BL [...].doc

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 20 czerwca 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 322