Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WK.7021.136.2024.BL Demontaż 4 urządzeń z placu zabaw w Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie, remont i montaż urządzenia wielofunkcyjnego na placu zabaw w Sulimowie wraz wykonaniem nawierzchni bezpiecznej piaskowej

Barbara Ludwisiak
Gmina Siechnice
Termin:
Zamieszczenia : 24-04-2024 11:47:00
Składania : 30-04-2024 12:00:00
Otwarcia : 30-04-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr telefon 071 786 09 51

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula RODO.pdf pdf 437.02 2024-04-24 11:47:00 Postępowanie
WK.7021.136.2024.BL - formularz ofertowy.docx docx 17.88 2024-04-24 11:47:00 Postępowanie
WK.7021.136.2024.BL - zapytanie ofertowe.docx docx 1980.98 2024-04-24 11:47:00 Postępowanie
WK.7021.136.2024.BL - ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf pdf 2654.42 2024-04-24 11:47:00 Postępowanie
WK.7021.136.2024.BL - OGŁOSZENIE - ZESTAWIENIE OFERT I WYBÓR WYKONAWCY.pdf pdf 413.76 2024-05-02 14:24:08 Publiczna wiadomość
WK.7021.136.2024.BL - OGŁOSZENIE - ZESTAWIENIE OFERT I WYBÓR WYKONAWCY.doc doc 72 2024-05-02 14:24:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-02 14:24 Barbara Ludwisiak OGŁOSZENIE

Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice

ogłasza, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zadanie pn.:

Demontaż 4 urządzeń z placu zabaw w Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie,
remont i montaż urządzenia wielofunkcyjnego na placu zabaw w Sulimowie
wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej piaskowej


zostały złożone 2 oferty, z których Zamawiający po przeprowadzonych negocjacjach cenowych
wybrał Ofertę nr 1:

K&M Kompleksowe Usługi Remontowo-Budowlane Krystian Gontarz
ul. Bzowa 6,55-095 Borowa
z ceną ofertową netto 17 000,00 zł/ brutto 20 910,10 zł.


Lp Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena ofertowa netto [zł] Cena ofertowa brutto [zł] Cena po negocjacjach netto [zł] Cena po negocjacjach brutto [zł] Uwagi
1 K&M Kompleksowe Usługi Remontowo-Budowlane Krystian Gontarz
ul. Bzowa 6
55-095 Borowa 18 300,00 zł 22 509,00 zł 17 000,00 zł 20 910,10 zł oferta została złożona poprzez platformę zakupową
2 JOKO Jolanta Kozłowska
ul. Iwaszkiewicza 26/2
55-200 Oława 28 500,00 zł 35 055,00 zł 28 500,00 zł 35 055,00 zł oferta została przesłana drogą elektroniczną

Zamawiający oszacował wartość zamówienia na 25 979,81 zł brutto.

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta jest najkorzystniejsza cenowo,
została złożona w terminie składania ofert, jest zgodna z wymaganiami
stawianymi przez Zamawiającego oraz spełnia wymogi formalne.

WK.7021.136.2024.BL [...].pdf

WK.7021.136.2024.BL [...].doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 20 czerwca 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 263