Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zapytanie ofertowe o cenę usługi dot. wykonania kontroli okresowych budynków w trybie art.62 ust. 1 pkt 1 prawa budowlanego (przegląd roczny) w dwóch budynkach administracji publicznej przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 5-7 w Świdnicy i przy ul. Parkowej 2

Awatar Pracownika
Przemysław Zieliński
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Department: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Deadlines:
Published : 24-04-2024 10:23:00
Placing offers : 30-04-2024 10:00:00
Offers opening : 30-04-2024 10:10:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

ZAPYTANIE OFERTOWE

I     ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości poniżej 10.000 zł netto zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi i proszę o złożenie oferty dotyczącej: „Przeprowadzenia (wykonania) kontroli okresowych budynków zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 (przegląd roczny) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, dalej prawo budowlane, w budynkach administrowanych przez Zamawiającego, tj.:

1. budynku administracji publicznej położnego w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5-7,

2. budynku administracji publicznej usytuowanego w Świdnicy przy ul. Parkowej 2.


(CPV  71.35.61.00-9 – usługi kontroli technicznej)

II     OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest sprawdzenie stanu technicznego budynków poprzez przeprowadzenie (wykonanie) kontroli okresowych w budynkach administrowanych przez Zamawiającego, tj.:

- budynku administracji publicznej położonego w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 5 - 7,

- budynku administracji publicznej, usytuowanego w Świdnicy przy ul. Parkowej 2 (drugie wejście od ul. Saperów)

zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 (przegląd roczny) Prawa budowlanego.

Wykonawca zagwarantuje, że kontrole będą dokonane przez osoby posiadające uprawnienia zgodnie z art. 62 ust. 4 – 6a ustawy Prawo budowlane.

Wykonawcę obowiązuje sporządzenie protokołu z przeglądu okresowego stanu technicznego obiektu budowlanego na piśmie w 2 egzemplarzach oraz terminowe wykonanie obowiązków wynikających  art. 62b prawa budowlanego, tj. wpis w książce obiektu budowlanego o kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego, instalacji i przewodów.

W budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy Wykonawca, oprócz ustawowo wymaganych elementów przeglądu okresowego, dokona sprawdzenia poprawności działania instalacji przeciwpożarowej w zakresie automatycznego systemu oddymiania klatek schodowych, automatycznego systemu ogrzewania pasów rynien nad wejściami do budynku oraz masztów flagowych znajdujących się przed budynkiem urzędu.

Zamawiający podaje podstawowe dane techniczne obiektów objętych zamówieniem, powzięte z książki obiektu budowlanego (dane wymagają weryfikacji przez oferenta). W celu oszacowania oferty zaleca się oględziny przedmiotowych obiektów.

 

Budynek przy

ul. M Skłodowskiej-Curie 5-7

Budynek

przy ul. Parkowej 2

Pow. zabudowy

1.152,00 m2

622,44 m2

Pow. całkowita

brak danych

1.786,60 m2

Kubatura

16.376,00 m3

7.249,67 m3

Ilość kondygnacji

4 (w tym piwnice) – nie wliczono strychu i schronu

4 (w tym piwnice) – nie wliczono strychu

System ogrzewczy

z sieci miejskiej

z sieci miejskiej

System klimatyzacji

Tak

Nie

 

III     TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Wymagany termin realizacji zamówienia do dnia 17 maja 2024 roku.

 

IV     INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica .

 

V     OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1.  Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.

2.  Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia. Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.    Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.      Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

5.  Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

6.   Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V.3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

VI     WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁACZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

VII    MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 Termin składania ofert ustala się do dnia 30 kwietnia 2024 r. do godziny 10.00.


VIII    OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.     Wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto – 100 %.

2.    Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3.  Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX   INFORMACJE DODATKOWE

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.      Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za realizację przedmiotu zamówienia.

5.    Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.    Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.    Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.

9.  Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.


Załączniki:

1.       Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

2.       Załącznik nr 2 – Projekt umowy

3.       Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 48 2024-04-24 10:23:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Projekt umowy.docx docx 23.54 2024-04-24 10:23:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 17.48 2024-04-24 10:23:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe - El-dok - 23-04-2024 Przegląd roczny.docx docx 109.36 2024-04-24 10:23:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 48 2024-04-24 10:23:00 Subject of the order
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 48 2024-04-24 10:23:00 Criterion
Załącznik nr 2 - Projekt umowy.docx docx 23.54 2024-04-24 10:23:00 Criterion
Załącznik nr 2 - Projekt umowy.docx docx 23.54 2024-04-24 10:23:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zapytanie ofertowe o cenę "Przeprowadzenia (wykonania) kontroli okresowych budynków zgodnie z art.62 ust. 1 pkt 1 (przegląd roczny) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w budynkach administrowanych przez Zamawiającego" Wykonanie całości zamówienia

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 - Pro [...].docx

(0)
3 Termin realizacji - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 - Pro [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 199