Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 136/2024/GMT Wykonanie i dostarczenie pieczęci oraz stempli (treść grawerowana w gumie) wraz z automatami i uchwytami dla potrzeb garnizonu mazowieckiego.

Deadlines:
Published : 16-04-2024 15:06:00
Placing offers : 19-04-2024 14:00:00
Offers opening : 19-04-2024 14:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Składając ofertę należy wypełnić i załączyć OFERTE CENOWĄ, w której znajduje się opis przedmiotu zamówienia!

W przypadku braku załącznika, oferta zostanie odrzucona!

 

1.       Zamawiający: KWP z siedzibą  w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom

2.        Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu leżą po stronie Wykonawcy.

3.       Kryteria wyboru oferty: najniższa cena

4.       Termin realizacji zamówienia:  2 dni robocze od daty otrzymania zlecenia  (w formie e-mailowej).

5.        Warunki płatności  – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury VAT

6.       Negocjacje  w postępowaniu zostaną przeprowadzone w przypadku, gdy wartość najniższej oferty spełniającej wszystkie kryteria przekroczy środki finansowe, które Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowego postępowania.

7.       Zamawiający może unieważnić zapytanie z uwagi na oferowanie ceny zakupu przewyższającej kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia

8.       Osoba wyznaczona do kontaktu: Magdalena Hernik-Grabowska  tel. 47 701 20 59  e-mail: magdalena.hernik-grabowska@ra.policja.gov.pl

9.       Adres dostawy: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 701 2059

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
wzór umowy.docx docx 24.64 2024-04-16 15:06:00 Proceeding
OFERTA CENOWA.docx docx 18.58 2024-04-16 15:06:00 Subject of the order
Oferta cenowa.pdf pdf 201.48 2024-04-16 15:06:00 Criterion
OŚWIADCZENIE.doc doc 27.5 2024-04-16 15:06:00 Criterion
RODO.docx docx 12.3 2024-04-16 15:06:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie i dostarczenie pieczęci oraz stempli (treść grawerowana w gumie) wraz z automatami i uchwytami. Dostarczenie do KWP zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom opis przedmiotu w załączniku OFERTA CENOWA, którą należy wypełnić i dołączyć.

OFERTA CENOWA.docx

1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value

Oferta cenowa.pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Zgodnie z zapisami umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2 dni robocze od otrzymania zamówienia. Zgodnie z zapisami umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Zgodnie zapisami umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie - Oświadczenie z zakresu przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę. Proszę potwierdzić wpisując „Oświadczam”

OŚWIADCZENIE.doc

(0)
6 RODO - Należy zapoznać się z zał. dot. przetwarzania danych osobowych w trybie RODO. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”

RODO.docx

(0)
(0)

The number of page views: 162