Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 145/2024/GMT Zakup certyfikowanych szaf metalowych, sejfu i kasetek na gotówkę

Deadlines:
Published : 17-04-2024 08:49:00
Placing offers : 22-04-2024 09:00:00
Offers opening : 22-04-2024 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Oferent może złożyć ofertę na każdą pozycję oddzielnie.


Wybór Oferenta będzie uzależniony od oferowanej ceny na każdą z pozycji oddzielnie lub kilka łącznie.


Faktura rozliczeniowa będzie zgodna z wysłanym każdorazowo zamówieniem przez Zamawiającego


Dostawa do siedziby KWP w Radomiu: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 47 701 28 79

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 59.45 2024-04-17 08:49:00 Proceeding
RODO.pdf pdf 46.91 2024-04-17 08:49:00 Criterion
Oświadczenie sankcje.pdf pdf 342.33 2024-04-17 08:49:00 Criterion
Wzór umowy.pdf pdf 310.78 2024-04-17 08:49:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Szafa metalowa kl. A z dwoma skarbczykami w załączniku 3 pc. - (0)
2 Szafa metalowa kl. A z jednym skarbczykiem w załączniku 1 pc. - (0)
3 Kasetka metalowa na gotówkę w załączniku 2 pc. - (0)
4 Sejf kl. S1 w załączniku 1 pc. - (0)
5 Szafa metalowa kl. S2 Typ 3 z jednym skarbczykiem w załączniku 1 pc. - (0)
6 Szafa metalowa kl. A z czterema skarbczykami dwudrzwiowa w załączniku 5 pc. - (0)
7 Szafa metalowa kl. S2 Typ. 3 z dwoma skarbczykami dwudrzwiowa w załączniku 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 tygodnie od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu i wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dodatkowe postanowienia - Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji jako II etap postępowania. Liczba Wykonawców zaproszonych do negocjacji w przypadku ich podjęcia powinna obejmować przynajmniej trzech Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. W przypadku braku takiej ilości ofert, Zamawiający może podjąć negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami , którzy złożyli oferty. * Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy nie dłużej niż 30 dni od wyboru Oferenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Projekt umowy - Zamawiający zawiera z Wykonawcą umowę jednorazową. Dostawa jednorazowa w celu realizacji umowy • Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym; • Warunki gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia udzielone przez Wykonawcę na okres min 24 m-cy; Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy.pdf

(0)
7 Oświadczenie z zakresu przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę. - Oświadczenie z zakresu przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Attachment required

Oświadczenie sankcje [...].pdf

(0)
8 Przetwarzanie danych osobowych w trybie RODO - Należy zapoznać się z załącznikiem dotyczącym przetwarzania danych osobowych w trybie RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

RODO.pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 253