Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: NPU/00321/2024 Dostawa i montaż 200m2 paneli winylowych LVT w stołówce Szpitala Wysoka Łąka w Kowarach

Deadlines:
Published : 11-04-2024 15:03:00
Placing offers : 19-04-2024 10:00:00
Offers opening : 19-04-2024 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75 753 7286.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe NPU_00321_2024.pdf pdf 233.2 2024-04-11 15:03:12 Proceeding
Załącznik Nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 227.21 2024-04-11 15:03:12 Proceeding
Załącznik Nr 1a Formularz asortymentowy.doc doc 64 2024-04-11 15:03:12 Proceeding
Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy.docx docx 2370.73 2024-04-11 15:03:12 Proceeding
Załącznik Nr 3 Projekt umowy.docx docx 44.37 2024-04-11 15:03:12 Proceeding
Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 16-04-2024.pdf pdf 223.67 2024-04-16 08:28:56 Public message
Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 29-04-2024.pdf pdf 233.01 2024-04-29 12:51:35 Public message

Announcements

2024-04-29 12:51 Dariusz Bańbor Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 29-04-2024

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2024-04-16 08:28 Przemysław Bogdanowicz Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 16-04-2024

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa i montaż ~200m2 paneli winylowych LVT - 1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do ... tygodni (max. do 3 tygodni) od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Załączniki - Proszę załączyć: 1. Podpisany Opis Przedmiotu Zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 1, wypełniony i podpisany Formularz asortymentowy – stanowiący Załącznik Nr 1a oraz wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 2; 2. Dokumenty potwierdzające klasę użytkową oraz klasę ścieralności oferowanych paneli winylowych (np. deklaracja własności użytkowych, atesty, certyfikaty), a także potwierdzające dopuszczenie do użytku w obiektach użyteczności publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem budynków służby zdrowia, opieki społecznej lub socjalnej; 3. W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 5. Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Attachment required (0)
(0)

The number of page views: 434