Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NPU/00321/2024 Dostawa i montaż 200m2 paneli winylowych LVT w stołówce Szpitala Wysoka Łąka w Kowarach

Termin:
Zamieszczenia : 11-04-2024 15:03:00
Składania : 19-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 19-04-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75 753 7286.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe NPU_00321_2024.pdf pdf 233.2 2024-04-11 15:03:12 Postępowanie
Załącznik Nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 227.21 2024-04-11 15:03:12 Postępowanie
Załącznik Nr 1a Formularz asortymentowy.doc doc 64 2024-04-11 15:03:12 Postępowanie
Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy.docx docx 2370.73 2024-04-11 15:03:12 Postępowanie
Załącznik Nr 3 Projekt umowy.docx docx 44.37 2024-04-11 15:03:12 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 16-04-2024.pdf pdf 223.67 2024-04-16 08:28:56 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 29-04-2024.pdf pdf 233.01 2024-04-29 12:51:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-29 12:51 Dariusz Bańbor Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 29-04-2024

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2024-04-16 08:28 Przemysław Bogdanowicz Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 16-04-2024

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż ~200m2 paneli winylowych LVT - 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do ... tygodni (max. do 3 tygodni) od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Załączniki - Proszę załączyć: 1. Podpisany Opis Przedmiotu Zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 1, wypełniony i podpisany Formularz asortymentowy – stanowiący Załącznik Nr 1a oraz wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 2; 2. Dokumenty potwierdzające klasę użytkową oraz klasę ścieralności oferowanych paneli winylowych (np. deklaracja własności użytkowych, atesty, certyfikaty), a także potwierdzające dopuszczenie do użytku w obiektach użyteczności publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem budynków służby zdrowia, opieki społecznej lub socjalnej; 3. W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 5. Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 418