Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 33/WIR/2024 KMP Płock- dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami PdOZ

Deadlines:
Published : 22-03-2024 13:25:00
Placing offers : 10-04-2024 15:00:00
Offers opening : 10-04-2024 15:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

1.        Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59,

26 – 600 Radom

2.       Opis przedmiotu zamówienia  „KMP Płock – dostosowanie do potrzeb osób                                                  z niepełnosprawnościami PdOZ ”  . KMP Płock 09 - 400 Płock, ul. Kilińskiego 8

Zakres robót określa załączony przedmiar .

3.        Termin wykonania zamówienia:  45 dni od daty podpisania umowy1.        Sposób przygotowania oferty:  formularz ofertowy    (do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie, że nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U z 2023 r., poz. 129 z póź. zm.) .

   Sposób oraz termin składania ofert: formularz ofertowy, 10.04.2024 r. godz. 1500

Wykonawca składa ofertę w sposób elektroniczny

za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem   https://platformazakupowa.pl/transakcja/                              lub  e-mailem    wir.kwp@ra.policja.gov.pl

    Termin składania ofert: 10.04.2024 r godz. 1500

Termin otwarcia ofert: 10.04.2024 r. godz. 1505

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel…701 23 53  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
IMG_20230831_105720.jpg jpg 6992.26 2024-03-22 13:42:56 Proceeding
IMG_20230831_105802.jpg jpg 3370.56 2024-03-22 13:43:35 Proceeding
IMG_20230831_111138.jpg jpg 3255.44 2024-03-22 13:44:21 Proceeding
Formularz ofertowy.docx docx 25.27 2024-03-22 13:25:00 Subject of the order
umowa PŁOCK dostosowanie do potrzeb osób z niepełnospr. PDOZ.pdf pdf 258.13 2024-03-22 13:25:00 Subject of the order
.Oświadczenie rodo.doc doc 41.5 2024-03-22 13:25:00 Subject of the order
Nr.8.Oświadczenie - o nie zaleganiu.docx docx 18.19 2024-03-22 13:25:00 Subject of the order
Przedmiar instalacje .pdf pdf 240.17 2024-03-22 13:25:00 Subject of the order
Zał nr 2 Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 37 2024-03-22 13:25:00 Subject of the order
Nr.6 Oswiadczenie o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę.docx docx 18.18 2024-03-22 13:25:00 Subject of the order

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 „KMP Płock – dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami PdOZ ” 1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59, 26 – 600 Radom 2. Opis przedmiotu zamówienia „KMP Płock – dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami PdOZ ” . KMP Płock 09 - 400 Płock, ul. Kilińskiego 8 Zakres robót określa załączony przedmiar . 3. Termin wykonania zamówienia: 45 dni od daty podpisania umowy 4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Andrzej Strzelak tel. 47 701 23 53 adres strony prowadzonego postępowania: wir.kwp@ra.policja.gov.pl 5. Kryteria oceny ofert: cena 100% 6. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy, w zakresie wymaganych dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) niezbędne dokumenty do złożenia oferty: formularz ofertowy, oświadczenie o niezaleganiu, oświadczenie , oświadczenie w zakresie wspierania agresji na Ukrainę . 7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści: Zał. Nr.1 8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia: zgodnie z projektem umowy, zał. Nr.1 9. Warunki gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy) : 3 lata 10. Sposób przygotowania oferty: formularz ofertowy (do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie, że nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U z 2023 r., poz. 129 z póź. zm.) . 11. Sposób oraz termin składania ofert: formularz ofertowy, 10.04.2024 r. godz. 1500 Wykonawca składa ofertę w sposób elektroniczny za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/ lub e-mailem wir.kwp@ra.policja.gov.pl 12. Termin składania ofert: 10.04.2024 r godz. 1500 Termin otwarcia ofert: 10.04.2024 r. godz. 1505 Zamawiający: Przewiduje przeprowadzenie negocjacji: TAK NIE 13. Liczba Wykonawców zaproszonych do negocjacji w przypadku ich podjęcia powinna obejmować przynajmniej trzech Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. W przypadku braku takiej ilości ofert Zamawiający może podjąć negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty. 14. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia Umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Formularz ofertowy.d [...].docx

umowa PŁOCK dostosow [...].pdf

.Oświadczenie rodo.d [...].doc

Nr.8.Oświadczenie - [...].docx

Przedmiar instalacje [...].pdf

Zał nr 2 Opis przedm [...].doc

Nr.6 Oswiadczenie o [...].docx

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 45 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 591