Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 33/WIR/2024 KMP Płock- dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami PdOZ

Termin:
Zamieszczenia : 22-03-2024 13:25:00
Składania : 10-04-2024 15:00:00
Otwarcia : 10-04-2024 15:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

1.        Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59,

26 – 600 Radom

2.       Opis przedmiotu zamówienia  „KMP Płock – dostosowanie do potrzeb osób                                                  z niepełnosprawnościami PdOZ ”  . KMP Płock 09 - 400 Płock, ul. Kilińskiego 8

Zakres robót określa załączony przedmiar .

3.        Termin wykonania zamówienia:  45 dni od daty podpisania umowy1.        Sposób przygotowania oferty:  formularz ofertowy    (do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie, że nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U z 2023 r., poz. 129 z póź. zm.) .

   Sposób oraz termin składania ofert: formularz ofertowy, 10.04.2024 r. godz. 1500

Wykonawca składa ofertę w sposób elektroniczny

za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem   https://platformazakupowa.pl/transakcja/                              lub  e-mailem    wir.kwp@ra.policja.gov.pl

    Termin składania ofert: 10.04.2024 r godz. 1500

Termin otwarcia ofert: 10.04.2024 r. godz. 1505

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel…701 23 53  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IMG_20230831_105720.jpg jpg 6992.26 2024-03-22 13:42:56 Postępowanie
IMG_20230831_105802.jpg jpg 3370.56 2024-03-22 13:43:35 Postępowanie
IMG_20230831_111138.jpg jpg 3255.44 2024-03-22 13:44:21 Postępowanie
Formularz ofertowy.docx docx 25.27 2024-03-22 13:25:00 Przedmiot zamówienia
umowa PŁOCK dostosowanie do potrzeb osób z niepełnospr. PDOZ.pdf pdf 258.13 2024-03-22 13:25:00 Przedmiot zamówienia
.Oświadczenie rodo.doc doc 41.5 2024-03-22 13:25:00 Przedmiot zamówienia
Nr.8.Oświadczenie - o nie zaleganiu.docx docx 18.19 2024-03-22 13:25:00 Przedmiot zamówienia
Przedmiar instalacje .pdf pdf 240.17 2024-03-22 13:25:00 Przedmiot zamówienia
Zał nr 2 Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 37 2024-03-22 13:25:00 Przedmiot zamówienia
Nr.6 Oswiadczenie o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę.docx docx 18.18 2024-03-22 13:25:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „KMP Płock – dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami PdOZ ” 1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59, 26 – 600 Radom 2. Opis przedmiotu zamówienia „KMP Płock – dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami PdOZ ” . KMP Płock 09 - 400 Płock, ul. Kilińskiego 8 Zakres robót określa załączony przedmiar . 3. Termin wykonania zamówienia: 45 dni od daty podpisania umowy 4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Andrzej Strzelak tel. 47 701 23 53 adres strony prowadzonego postępowania: wir.kwp@ra.policja.gov.pl 5. Kryteria oceny ofert: cena 100% 6. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy, w zakresie wymaganych dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) niezbędne dokumenty do złożenia oferty: formularz ofertowy, oświadczenie o niezaleganiu, oświadczenie , oświadczenie w zakresie wspierania agresji na Ukrainę . 7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści: Zał. Nr.1 8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia: zgodnie z projektem umowy, zał. Nr.1 9. Warunki gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy) : 3 lata 10. Sposób przygotowania oferty: formularz ofertowy (do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie, że nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U z 2023 r., poz. 129 z póź. zm.) . 11. Sposób oraz termin składania ofert: formularz ofertowy, 10.04.2024 r. godz. 1500 Wykonawca składa ofertę w sposób elektroniczny za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/ lub e-mailem wir.kwp@ra.policja.gov.pl 12. Termin składania ofert: 10.04.2024 r godz. 1500 Termin otwarcia ofert: 10.04.2024 r. godz. 1505 Zamawiający: Przewiduje przeprowadzenie negocjacji: TAK NIE 13. Liczba Wykonawców zaproszonych do negocjacji w przypadku ich podjęcia powinna obejmować przynajmniej trzech Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. W przypadku braku takiej ilości ofert Zamawiający może podjąć negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty. 14. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia Umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Formularz ofertowy.d [...].docx

umowa PŁOCK dostosow [...].pdf

.Oświadczenie rodo.d [...].doc

Nr.8.Oświadczenie - [...].docx

Przedmiar instalacje [...].pdf

Zał nr 2 Opis przedm [...].doc

Nr.6 Oswiadczenie o [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 45 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 570