Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: NPU/00097/2024 Dostawa, montaż i uruchomienie baterii fabrycznie nowych akumulatorów AGM BPS 200-12 12V 200Ah, demontaż i utylizacja baterii starych zużytych akumulatorów, wykonanie testów zasilacza UPS po wymianie baterii akumulatorów

Deadlines:
Published : 21-03-2024 12:41:00
Placing offers : 08-04-2024 10:00:00
Offers opening : 08-04-2024 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75 753 7286.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik Nr 1 Formularz asortymentowy - Opis Przedmiotu Zamówienia.doc doc 66.5 2024-03-21 12:41:00 Proceeding
Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy.docx docx 2370.26 2024-03-21 12:41:00 Proceeding
Załącznik Nr 3 Projekt umowy.doc doc 139.5 2024-03-21 12:41:00 Proceeding
Załącznik Nr 4 Wykaz dostaw.docx docx 24.52 2024-03-21 12:41:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe NPU_00097_2024.pdf pdf 232.94 2024-03-21 12:41:00 Proceeding
Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 02-04-2024.pdf pdf 177.84 2024-04-02 07:56:33 Public message
Załącznik Nr 3 Projekt umowy zmieniony 02-04-2024.doc doc 139 2024-04-02 07:56:33 Public message
Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 28-03-2024.pdf pdf 175.44 2024-03-28 14:41:46 Public message
Autokorekta zapytania ofertowego 04-04-2024.pdf pdf 171.67 2024-04-04 08:40:10 Public message
Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy zmieniony 04-04-2024.docx docx 2371.09 2024-04-04 08:40:10 Public message
Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 04-04-2024.pdf pdf 174.93 2024-04-04 13:48:18 Public message
Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 05-04-2024.pdf pdf 176.54 2024-04-05 14:01:30 Public message
Załącznik Nr 3 Projekt umowy zmieniony 05-04-2024.doc doc 139 2024-04-05 14:01:30 Public message
Informacja z otwarcia ofert z dnia 08-04-2024.pdf pdf 234.49 2024-04-09 12:08:11 Public message
Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 09-04-2024.pdf pdf 229.1 2024-04-09 12:08:46 Public message

Announcements

2024-04-09 12:08 Przemysław Bogdanowicz Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z 09-04-2024

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2024-04-09 12:08 Przemysław Bogdanowicz Informacja z otwarcia ofert z dnia 08.04.2024 r. z godz. 10:05

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-05 14:01 Przemysław Bogdanowicz Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 05-04-2024

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Załącznik Nr 3 Proje [...].doc

2024-04-04 17:59 Przemysław Bogdanowicz ZMIANA TERMINU SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT!

W związku z potrzebą udzielenia odpowiedzi na dodatkowy pytania Wykonawców, zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert w sposób następujący:


BYŁO:
8.1 Ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej należy złożyć nie później niż do dnia 05.04.2024 r. do godziny 10:00.
8.2 Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 05.04.2024 r. o godzinie 10:05.

JEST:
8.1 Ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej należy złożyć nie później niż do dnia 08.04.2024 r. do godziny 10:00.
8.2 Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 08.04.2024 r. o godzinie 10:05.
2024-04-04 13:48 Przemysław Bogdanowicz Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 04-04-2024

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2024-04-04 08:40 Przemysław Bogdanowicz Autokorekta zapytania ofertowego z 04-04-2024 (doprecyzowanie Załącznika Nr 2 Formularz ofertowy poprzez dodanie pola określającego oferowaną gwarancję). Zmiana jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców.

Autokorekta zapytani [...].pdf

Załącznik Nr 2 Formu [...].docx

2024-04-02 07:56 Przemysław Bogdanowicz Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 02-04-2024 oraz zmieniony Załącznik nr 3 - Projekt umowy

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Załącznik Nr 3 Proje [...].doc

2024-03-28 14:41 Przemysław Bogdanowicz Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 28-03-2024

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2024-03-28 14:39 Przemysław Bogdanowicz The message was withdrawn by the Buyer.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa, montaż i uruchomienie baterii fabrycznie nowych akumulatorów AGM BPS 200-12 12V 200Ah w ilości 40 sztuk, demontaż i utylizacja baterii starych zużytych akumulatorów, wykonanie testów zasilacza UPS po wymianie baterii akumulatorów. - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do ... dni (max. do 30 dni) od podpisania umowy. Proszę wskazać termin. (0)
4 Załączniki - Proszę dołączyć wszystkie wymagane załączniki, zgodnie z pkt. 5 zapytania ofertowego, tj.: 1. Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowy – Opis Przedmiotu Zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 1 oraz Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 2; 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 dostaw obejmujących co najmniej dwie dostawy z montażem i uruchomieniem baterii akumulatorów AGM w urządzeniach UPS, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty lub oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4; 3. Katalogi, foldery (ze zdjęciami, rysunkami), w języku polskim na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, bądź inny dokument potwierdzający wymogi Zamawiającego wystawiony przez wytwórcę, autoryzowanego przedstawiciela; 4. W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 6. Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Attachment required (0)
5 Termin gwarancji 40% Punktacja w kryterium Termin gwarancji (TG) (określony w Formularzu ofertowym) zostanie obliczona w następujący sposób: termin gwarancji: 24 miesiące – 0 pkt; termin gwarancji: 36 miesięcy – 20 pkt; termin gwarancji: 48 miesięcy – 40 pkt. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 687