Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZGM/1/ROT Wykonanie usługi sprzątania szaletu miejskiego usytuowanego w parku przy ul. Kamiennogórskiej w Lubawce

Krzysztof Olszak
Gmina Lubawka Department: Zakład Gospodarki Miejskiej
Deadlines:
Published : 13-03-2024 13:12:00
Placing offers : 20-03-2024 10:00:00
Offers opening : 20-03-2024 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie usługi sprzątania szaletu miejskiego usytuowanego w parku przy ul. Kamiennogórskiej w Lubawce”, działka nr 80/1, obręb 3 Lubawka.

Toaleta, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, składa się z następujących pomieszczeń:
a)    WC niepełnosprawnych i damski z umywalką,
b)    WC męski,
c)    WC męski - pisuar z umywalką,
d)    pomieszczenie gospodarcze.

2.    Do obowiązku Wykonawcy należy w szczególności:
a)    sprzątanie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych,
b)    sukcesywne uzupełnianie środków dezynfekcyjnych i zapachowych,
c)    sukcesywne uzupełnianie środków higienicznych, tj.:
•    mydła w płynie
•    papieru toaletowego
d)    zamiatanie i mycie środkiem myjąco – dezynfekującym posadzek i zmywalnych części ścian wraz z drzwiami i oknami,
e)    zamiatanie i mycie wejść do toalety,
f)    opróżnianie zapełnionych koszy na śmieci oraz wynoszenie odpadów do miejsca składowania,
g)    zamiatanie chodnika oraz sprzątanie terenu wokół toalety.

3.    Do obowiązków Wykonawcy należy również:
a)    otwieranie o godz. 10.00 i zamykanie o godz. 21.00 drzwi wejściowych w miesiącach: kwiecień, maj, wrzesień, październik
b)    otwieranie o godz. 10.00 i zamykanie o godz. 22.00 drzwi wejściowych w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień.

4.    Wykonawca realizując przedmiot umowy zobowiązuje się:
a)    posługiwać technologiami i używać stosownego sprzętu oraz urządzeń czyszczących, które gwarantują utrzymanie poszczególnych elementów w czystości,
b)    stosować środki czyszczące (do mycia, czyszczenia, dezynfekcji), odpowiednie dla czyszczonej powierzchni, a także według potrzeby, nie rzadziej niż 2 razy na dobę, uzupełniać środki higieniczno-sanitarne i myjące w rodzajach odpowiadających przeznaczeniu.

Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2024 r.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. Zapytanie ofertowe - Sprzątanie WC 2024.docx docx 48.51 2024-03-13 13:12:00 Proceeding
1. Zapytanie ofertowe - Sprzątanie WC 2024.pdf pdf 230.19 2024-03-13 13:12:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 234