Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-03-2024 13:12:00 |
Składania : | 20-03-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-03-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie usługi sprzątania szaletu miejskiego usytuowanego w parku przy ul. Kamiennogórskiej w Lubawce”, działka nr 80/1, obręb 3 Lubawka.
Toaleta, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, składa się z następujących pomieszczeń:
a) WC niepełnosprawnych i damski z umywalką,
b) WC męski,
c) WC męski - pisuar z umywalką,
d) pomieszczenie gospodarcze.
2. Do obowiązku Wykonawcy należy w szczególności:
a) sprzątanie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych,
b) sukcesywne uzupełnianie środków dezynfekcyjnych i zapachowych,
c) sukcesywne uzupełnianie środków higienicznych, tj.:
• mydła w płynie
• papieru toaletowego
d) zamiatanie i mycie środkiem myjąco – dezynfekującym posadzek i zmywalnych części ścian wraz z drzwiami i oknami,
e) zamiatanie i mycie wejść do toalety,
f) opróżnianie zapełnionych koszy na śmieci oraz wynoszenie odpadów do miejsca składowania,
g) zamiatanie chodnika oraz sprzątanie terenu wokół toalety.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy również:
a) otwieranie o godz. 10.00 i zamykanie o godz. 21.00 drzwi wejściowych w miesiącach: kwiecień, maj, wrzesień, październik
b) otwieranie o godz. 10.00 i zamykanie o godz. 22.00 drzwi wejściowych w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień.
4. Wykonawca realizując przedmiot umowy zobowiązuje się:
a) posługiwać technologiami i używać stosownego sprzętu oraz urządzeń czyszczących, które gwarantują utrzymanie poszczególnych elementów w czystości,
b) stosować środki czyszczące (do mycia, czyszczenia, dezynfekcji), odpowiednie dla czyszczonej powierzchni, a także według potrzeby, nie rzadziej niż 2 razy na dobę, uzupełniać środki higieniczno-sanitarne i myjące w rodzajach odpowiadających przeznaczeniu.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2024 r.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty