Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/G/4/24 Utrzymanie czystości w budynkach biurowo-laboratoryjnych, halach technologicznych i magazynach Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Metali Nieżelaznych w okresie od 01 kwietnia 2024 roku do 31 marca 2025 roku.

Aleskandra Richter
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych Oddział: IMN Gliwice
Termin:
Zamieszczenia : 05-03-2024 14:05:00
Składania : 18-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 18-03-2024 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
0. SWZ_-ZP_G_4_24 - sprzątanie _.pdf pdf 487.61 2024-03-05 14:05:00 Postępowanie
Ogłoszenie _o zamowieniu- 08dc3d10-b945-2281-628c-050001a43dbe.pdf pdf 42.71 2024-03-05 14:05:00 Postępowanie
zał. nr 5 do SWZ_ZP_G_4_24_Umowa sprzątanie .pdf pdf 423.67 2024-03-05 14:05:00 Postępowanie
Zał_ nr 6 do SWZ OPZ - ZP_G_4_24_sprzątanie (05.03.2024).pdf pdf 294 2024-03-05 14:05:00 Postępowanie
2a Zał. nr 2a do SWZ Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia udost. zasoby.docx docx 27.93 2024-03-05 14:05:00 Postępowanie
Zał_nr2_do SWZ_ZP_G_4_24_ośw_brak_podstaw_wykl.docx docx 24.88 2024-03-05 14:05:00 Postępowanie
Zał_nr3_do SWZ_ZP_G_4_24_wzor_zob_podm_trzeciego.docx docx 25.79 2024-03-05 14:05:00 Postępowanie
Zał_nr4 do SWZ_ZP_G_4_24_ośw_g_kap.docx docx 21.59 2024-03-05 14:05:00 Postępowanie
Wykaz wykonanych usług - zał. nr 7.doc doc 35.5 2024-03-05 14:05:00 Postępowanie
Zał_nr 1_ do SWZ_formularz oferty_.doc doc 61 2024-03-05 14:05:00 Postępowanie
0. SWZ_-ZP_G_4_24 - sprzątanie _po zmian.06.03.2024.pdf pdf 492.06 2024-03-06 15:30:53 Postępowanie
Ogłoszenie_ o zmianie - 08dc3de9-82f4-30f3-d940-5f0001f73d06.pdf pdf 26.42 2024-03-06 15:30:53 Postępowanie
Zał_nr 1_ do SWZ_formularz oferty_po zmian.06.03.2024.doc doc 61.5 2024-03-06 15:30:53 Postępowanie
Ilość okien do mycia.pdf pdf 314.57 2024-03-15 07:18:09 Publiczna wiadomość
ZP-G-4-24_Informacja z wyboru ofert Agro-service.pdf pdf 222.97 2024-03-26 17:10:02 Publiczna wiadomość
ZP-G-4-24_Informacja z wyboru ofert BHP.pdf pdf 215.83 2024-03-26 17:10:02 Publiczna wiadomość
ZP-G-4-24_wybór oferty .pdf pdf 213.18 2024-03-26 17:10:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-26 17:10 Aleskandra Richter WYNIKI Z WYBORU OFERT: W dniu 26.03.2024 Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt.1 gdzie przedmiotem postępowania jest usługa „Utrzymanie czystości w budynkach biurowo-laboratoryjnych, halach technologicznych i magazynach Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Metali Nieżelaznych w okresie od 01 kwietnia 2024 roku do 31 marca 2025 roku” została wybrana oferta : Konsorcjum firm :
ACTUS Sp. z o. o. -lider Konsorcjum, 40-657 Katowice, ul. Zbożowa 38, woj. Śląskie,
REGON/ NIP 243238325 / 954-274-27-19; Przedsiębiorstwo Usługowe „TOMBOR”
Celina Toman, Jerzy Toman Sp. J. -partner Konsorcjum, 40-657 Katowice, ul. Zbożowa 38, woj. Śląskie,REGON/ NIP 003516046 / 634-025-38-61.
Oferta w kryterium ceny uzyskała 100 pkt.(cena 90%, liczba pracowników 5%, próbki- 5%= 100).

Nawiązując do art. 308 ust. 2 Ustawy o Zamówieniach publicznych, zostanie udzielone zamówienie. Żaden z kontrahentów nie został wykluczony z postępowania, nie odrzucono żadnej oferty. W załączniku informacje z wyboru ofert, oraz streszczenie i porównanie ofert.

ZP-G-4-24_Informacja [...].pdf

ZP-G-4-24_Informacja [...].pdf

ZP-G-4-24_wybór ofer [...].pdf

2024-03-18 10:41 Marta Kolada WYNIKI Z OTWARCIA OFERT: W dniu 18-03-2024 Sieć Badawcza Łukasiewicz- Instytut Metali Nieżelaznych informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt.1 gdzie przedmiotem postępowania jest usługa „Utrzymanie czystości w budynkach biurowo-laboratoryjnych, halach technologicznych i magazynach Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Metali Nieżelaznych w okresie od 01 kwietnia 2024 roku do 31 marca 2025 roku” zostały złożone następujące oferty:
Ofertę złożyło Konsorcjum firm :
1. ACTUS Sp. zo.o. – lider, 40-657 Katowice, Zbożowa 38; NIP 954274719
Przedsiębiorstwo Usługowe "TOMBOR" Celina Toman, Jerzy Toman Sp. J. – partner
40-657 Katowice, Zbożowa 38; NIP 6340253861
cena netto: 657 600,00 zł.
VAT: 151 248,00 zł.
Odpis na PFRON netto (gwarantowany odpis za 1 m-c x 12 m-cy: 319 800,00 zł.);
Termin wykonania:
Od 01 kwiecień 2024 do 31 marzec 2025r.
Liczba pracowników zatrudnionych do wykonywania zamówienia (liczba pełnych etatów pracowników): 10 i więcej

2. BHP PROTECT SYSTEM SP.ZO.O. – lider, ul. Żwirki i Wigury 65/112 43-190 Mikołów NIP: 635-176-02-02
Zakład Usługowy Hoppe- Wartenberg PRESTIŻ Sebastian Hoppe- Wartenberg – partner; ul. Konstantego Prusa nr 31; NIP 6351598776.
cena netto: 728 652,00 zł.
VAT: 167 589,96 zł.
Odpis na PFRON netto (gwarantowany odpis za 1 m-c x 12 m-cy 201 282,00 zł);
Termin wykonania:
Od 01 kwiecień 2024 do 31 marzec 2025r.
Liczba pracowników zatrudnionych do wykonywania zamówienia (liczba pełnych etatów pracowników): 11

3. AGRO-SERVICE Piotr Kulak, 40-607 Katowice, Sarmacka 7; NIP 6480101660
cena netto: 1 058 400,00 zł.
VAT: 243 432,00 zł.
Odpis na PFRON netto (gwarantowany odpis za 1 m-c x 12 m-cy -----------------zł);
Termin wykonania:
Od 01 kwiecień 2024 do 31 marzec 2025r.
Liczba pracowników zatrudnionych do wykonywania zamówienia (liczba pełnych etatów pracowników): 11
2024-03-18 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia kwotę 660471,28 netto
2024-03-15 07:18 Aleskandra Richter W dniu 14.03.2024 jeden z Wykonawców zadał pytanie: Dzień dobry,
zwracam się z prośbą o podanie ilości okien oraz metraż okien do umycia x 2 w roku.
Odp. Zamawiający w załączniku podaje ilość okien.

Ilość okien do mycia [...].pdf

2024-03-14 13:15 Aleskandra Richter W dniu 13.03.2024 jeden z wykonawców zwrócił się z pytaniem „Dzień dobry, w związku z SWZ rozdziałem VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU pkt. 4 zdolności techniczne i zawodowe czy składając ofertę jako Konsorcjum firm to czy referencje partnera (członka) konsorcjum będą zaliczane jako warunek udziału ? I tak samo czy referencje konsorcjum, gdzie w złożonej ofercie firma jest liderem, a w załączonych referencjach jest partnerem (członkiem) konsorcjum będą dopuszczone ?
Odp. Zamawiający nie ma wiedzy jak wyglądał podział zadań w postępowaniu, z którego Wykonawca chciałby przedstawić referencje, w związku z powyższym Zamawiający cytuje komentarz Prezesa UZP do Ustawy PZP do art. 117 ust. 3: „ W przypadku warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych z nich, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”
2024-03-11 09:44 Aleskandra Richter W dniu 11.03.2024 jeden z Wykonawców zwrócił się z następującym pytaniem: Zwracam się z prośbą o odpowiedź na pytanie czy Zamawiający wymaga wniesienia Wadium ?
Odp. Zgodnie zapisami zawartymi w SWZ ust. III pkt 8, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2024-03-08 13:06 Aleskandra Richter W dniu 07.03.2024 jeden z Wykonawców zwrócił się do Zamawiającego z następującymi pytaniami i Zamawiający odpowiedział:
„1. W związku z wymaganiami Zamawiającego dotyczącymi udzielania ulg we wpłatach na PFRON oraz zaopatrywanie Zamawiającego w środki higieny (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło, środki zapachowe) prosimy o możliwość ”refakturowania” tych dostaw odrębną fakturą. Jest to spowodowane interpretacją PFRON art. 22 ust. 1 ustawy o rehabilitacji, jak i art. 22 ust. 8 ustawy o rehabilitacji. Chodzi o to, że ulga przysługuje tylko za usługę (bez udziału podwykonawców). W tym wypadku środki czystości zaliczane są jako niezbędne materiały do wykonania usługi a środki higieny nie. PFRON zaleca wyodrębnienie podwykonawstwa przez:
- wystawienie odrębnych faktu dla nabywcy;
- wykazanie na jednej fakturze dla nabywcy w odrębnych pozycjach sprzedaży własnej usługi oraz sprzedaży usługi w części realizowanej przez podwykonawców.
Odp: Zamawiający się przychyla do tego rozwiązania.
2. Czy Wykonawca jest zobowiązany zapewnić codziennie 10 osób w wymiarze pełnego etatu lub więcej jeżeli etaty są cząstkowe. Jeżeli tak, prosimy o potwierdzenie, że dobrze rozumiemy zapisy SWZ: „Wykonawca powinien zapewnić 10 osobowy personel”. Czy należy przyjąć dodatkowe osoby na zapewnienie zastępstw urlopowych?
Odp.: Do wykonywania usługi Wykonawca musi zapewnić 10 osób z uwzględnieniem zastępstw urlopowych. „
2024-03-06 15:39 Aleskandra Richter w dniu 06.03.2024 jeden z Wykonawców zwrócił się z prośbą:"Dzień dobry,
zwracam się z uprzejmą prośbą o wyznaczenie terminu możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej."
Zamawiający przychyla się do tej prośby, przedłuża termin składania ofert, oraz dołącza dokumenty : Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia,SWZ, Formularz ofertowy z dopiskiem "po zmian.06.03.2024" Nowy termin składania ofert składania ofert to :18.03.2024. W sprawie wizji lokalnej informacje oraz osoby do kontaktu w SWZ po zmian.06.03.2024.
Uprzejmie proszę Wykonawców o zaktualizowanie dokumentów.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 542