Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-03-2024 14:05:00 |
Składania : | 18-03-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 18-03-2024 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-03-26 17:10 | Aleskandra Richter |
WYNIKI
Z
WYBORU
OFERT:
W
dniu
26.03.2024
Sieć
Badawcza
Łukasiewicz
–
Instytut
Metali
Nieżelaznych
informuje,
że
w
postępowaniu
prowadzonym
w
trybie
podstawowym
zgodnie
z
art.
275
pkt.1
gdzie
przedmiotem
postępowania
jest
usługa
„Utrzymanie
czystości
w
budynkach
biurowo-laboratoryjnych,
halach
technologicznych
i
magazynach
Sieci
Badawczej
Łukasiewicz
-
Instytutu
Metali
Nieżelaznych
w
okresie
od
01
kwietnia
2024
roku
do
31
marca
2025
roku”
została
wybrana
oferta
:
Konsorcjum
firm
:
ACTUS Sp. z o. o. -lider Konsorcjum, 40-657 Katowice, ul. Zbożowa 38, woj. Śląskie, REGON/ NIP 243238325 / 954-274-27-19; Przedsiębiorstwo Usługowe „TOMBOR” Celina Toman, Jerzy Toman Sp. J. -partner Konsorcjum, 40-657 Katowice, ul. Zbożowa 38, woj. Śląskie,REGON/ NIP 003516046 / 634-025-38-61. Oferta w kryterium ceny uzyskała 100 pkt.(cena 90%, liczba pracowników 5%, próbki- 5%= 100). Nawiązując do art. 308 ust. 2 Ustawy o Zamówieniach publicznych, zostanie udzielone zamówienie. Żaden z kontrahentów nie został wykluczony z postępowania, nie odrzucono żadnej oferty. W załączniku informacje z wyboru ofert, oraz streszczenie i porównanie ofert. ZP-G-4-24_Informacja [...].pdf |
2024-03-18 10:41 | Marta Kolada |
WYNIKI
Z
OTWARCIA
OFERT:
W
dniu
18-03-2024
Sieć
Badawcza
Łukasiewicz-
Instytut
Metali
Nieżelaznych
informuje,
że
w
postępowaniu
prowadzonym
w
trybie
podstawowym
zgodnie
z
art.
275
pkt.1
gdzie
przedmiotem
postępowania
jest
usługa
„Utrzymanie
czystości
w
budynkach
biurowo-laboratoryjnych,
halach
technologicznych
i
magazynach
Sieci
Badawczej
Łukasiewicz
-
Instytutu
Metali
Nieżelaznych
w
okresie
od
01
kwietnia
2024
roku
do
31
marca
2025
roku”
zostały
złożone
następujące
oferty:
Ofertę złożyło Konsorcjum firm : 1. ACTUS Sp. zo.o. – lider, 40-657 Katowice, Zbożowa 38; NIP 954274719 Przedsiębiorstwo Usługowe "TOMBOR" Celina Toman, Jerzy Toman Sp. J. – partner 40-657 Katowice, Zbożowa 38; NIP 6340253861 cena netto: 657 600,00 zł. VAT: 151 248,00 zł. Odpis na PFRON netto (gwarantowany odpis za 1 m-c x 12 m-cy: 319 800,00 zł.); Termin wykonania: Od 01 kwiecień 2024 do 31 marzec 2025r. Liczba pracowników zatrudnionych do wykonywania zamówienia (liczba pełnych etatów pracowników): 10 i więcej 2. BHP PROTECT SYSTEM SP.ZO.O. – lider, ul. Żwirki i Wigury 65/112 43-190 Mikołów NIP: 635-176-02-02 Zakład Usługowy Hoppe- Wartenberg PRESTIŻ Sebastian Hoppe- Wartenberg – partner; ul. Konstantego Prusa nr 31; NIP 6351598776. cena netto: 728 652,00 zł. VAT: 167 589,96 zł. Odpis na PFRON netto (gwarantowany odpis za 1 m-c x 12 m-cy 201 282,00 zł); Termin wykonania: Od 01 kwiecień 2024 do 31 marzec 2025r. Liczba pracowników zatrudnionych do wykonywania zamówienia (liczba pełnych etatów pracowników): 11 3. AGRO-SERVICE Piotr Kulak, 40-607 Katowice, Sarmacka 7; NIP 6480101660 cena netto: 1 058 400,00 zł. VAT: 243 432,00 zł. Odpis na PFRON netto (gwarantowany odpis za 1 m-c x 12 m-cy -----------------zł); Termin wykonania: Od 01 kwiecień 2024 do 31 marzec 2025r. Liczba pracowników zatrudnionych do wykonywania zamówienia (liczba pełnych etatów pracowników): 11 |
2024-03-18 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia kwotę 660471,28 netto |
2024-03-15 07:18 | Aleskandra Richter |
W
dniu
14.03.2024
jeden
z
Wykonawców
zadał
pytanie:
Dzień
dobry, zwracam się z prośbą o podanie ilości okien oraz metraż okien do umycia x 2 w roku. Odp. Zamawiający w załączniku podaje ilość okien. |
2024-03-14 13:15 | Aleskandra Richter |
W
dniu
13.03.2024
jeden
z
wykonawców
zwrócił
się
z
pytaniem
„Dzień
dobry,
w
związku
z
SWZ
rozdziałem
VII.
WARUNKI
UDZIAŁU
W
POSTĘPOWANIU
pkt.
4
zdolności
techniczne
i
zawodowe
czy
składając
ofertę
jako
Konsorcjum
firm
to
czy
referencje
partnera
(członka)
konsorcjum
będą
zaliczane
jako
warunek
udziału
?
I
tak
samo
czy
referencje
konsorcjum,
gdzie
w
złożonej
ofercie
firma
jest
liderem,
a
w
załączonych
referencjach
jest
partnerem
(członkiem)
konsorcjum
będą
dopuszczone
? Odp. Zamawiający nie ma wiedzy jak wyglądał podział zadań w postępowaniu, z którego Wykonawca chciałby przedstawić referencje, w związku z powyższym Zamawiający cytuje komentarz Prezesa UZP do Ustawy PZP do art. 117 ust. 3: „ W przypadku warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych z nich, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.” |
2024-03-11 09:44 | Aleskandra Richter |
W
dniu
11.03.2024
jeden
z
Wykonawców
zwrócił
się
z
następującym
pytaniem:
Zwracam
się
z
prośbą
o
odpowiedź
na
pytanie
czy
Zamawiający
wymaga
wniesienia
Wadium
? Odp. Zgodnie zapisami zawartymi w SWZ ust. III pkt 8, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
2024-03-08 13:06 | Aleskandra Richter |
W
dniu
07.03.2024
jeden
z
Wykonawców
zwrócił
się
do
Zamawiającego
z
następującymi
pytaniami
i
Zamawiający
odpowiedział:
„1. W związku z wymaganiami Zamawiającego dotyczącymi udzielania ulg we wpłatach na PFRON oraz zaopatrywanie Zamawiającego w środki higieny (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło, środki zapachowe) prosimy o możliwość ”refakturowania” tych dostaw odrębną fakturą. Jest to spowodowane interpretacją PFRON art. 22 ust. 1 ustawy o rehabilitacji, jak i art. 22 ust. 8 ustawy o rehabilitacji. Chodzi o to, że ulga przysługuje tylko za usługę (bez udziału podwykonawców). W tym wypadku środki czystości zaliczane są jako niezbędne materiały do wykonania usługi a środki higieny nie. PFRON zaleca wyodrębnienie podwykonawstwa przez: - wystawienie odrębnych faktu dla nabywcy; - wykazanie na jednej fakturze dla nabywcy w odrębnych pozycjach sprzedaży własnej usługi oraz sprzedaży usługi w części realizowanej przez podwykonawców. Odp: Zamawiający się przychyla do tego rozwiązania. 2. Czy Wykonawca jest zobowiązany zapewnić codziennie 10 osób w wymiarze pełnego etatu lub więcej jeżeli etaty są cząstkowe. Jeżeli tak, prosimy o potwierdzenie, że dobrze rozumiemy zapisy SWZ: „Wykonawca powinien zapewnić 10 osobowy personel”. Czy należy przyjąć dodatkowe osoby na zapewnienie zastępstw urlopowych? Odp.: Do wykonywania usługi Wykonawca musi zapewnić 10 osób z uwzględnieniem zastępstw urlopowych. „ |
2024-03-06 15:39 | Aleskandra Richter |
w
dniu
06.03.2024
jeden
z
Wykonawców
zwrócił
się
z
prośbą:"Dzień
dobry, zwracam się z uprzejmą prośbą o wyznaczenie terminu możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej." Zamawiający przychyla się do tej prośby, przedłuża termin składania ofert, oraz dołącza dokumenty : Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia,SWZ, Formularz ofertowy z dopiskiem "po zmian.06.03.2024" Nowy termin składania ofert składania ofert to :18.03.2024. W sprawie wizji lokalnej informacje oraz osoby do kontaktu w SWZ po zmian.06.03.2024. Uprzejmie proszę Wykonawców o zaktualizowanie dokumentów. |
Komunikaty