Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP.201.15.2024 Wykonanie modernizacji pomieszczeń biurowych w komunalnym budynku użytkowym położonym przy ul. 23 Lutego 4/6A w Poznaniu

Deadlines:
Published : 04-03-2024 09:37:00
Placing offers : 22-03-2024 10:00:00
Offers opening : 22-03-2024 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 147.01 2024-03-04 09:37:00 Proceeding
2. SWZ.pdf pdf 378.7 2024-03-04 09:37:00 Proceeding
3. formularze.docx docx 57.65 2024-03-04 09:37:00 Proceeding
4. PPU - 23 Lutego 4-6A_modernizacja pomieszczeń POK-3 - II postępowanie - z EOD.pdf pdf 942.72 2024-03-04 09:37:00 Proceeding
5. Dokumentacja projektowa-zał. nr 10.zip zip 3772.47 2024-03-04 09:37:00 Proceeding
Odpowiedzi na pytania z 12.03.2024-sig.pdf pdf 351 2024-03-12 12:31:58 Public message
Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 437.93 2024-03-22 13:18:34 Public message
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (1).pdf pdf 337.51 2024-04-10 11:41:06 Public message

Announcements

2024-04-10 11:41 Karolina Nowicka Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-03-22 13:18 Elżbieta Jakubiak-Kaczmarek W załączeniu Zamawiający przekazuje informację, o której mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-22 10:00 Buyer message Wysokość kwoty gross jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 627 453,38 zł
2024-03-12 12:31 Karolina Nowicka Odpowiedzi na pytania z 12.03.2024

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 978