Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: EZ/1879/2024/JW Wykonanie usługi wymiany piasku na polach piaskowych i piaskownic w Rudzie Śląskiej w 2024 r.

Deadlines:
Published : 23-02-2024 13:46:00
Placing offers : 05-03-2024 09:00:00
Offers opening : 05-03-2024 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej niniejszym zaprasza do złożenia oferty na:

"Wykonanie usługi wymiany piasku na polach piaskowych i piaskownic w Rudzie Śląskiej w 2024 r."

Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia zakresu prac.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub pod numer tel. 32 24 20 133 wew. 139 (Biuro Utrzymania Zieleni) w godzinach pracy biura:

  • poniedziałek, wtorek i środa 7:30-15:30
  • czwartek 7:30-17:00
  • piątek 7:30-14:00

- związanych z obsługą platformy zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub przez adres mailowy cwk@platformazakupowa.pl.


Szczegółowy opis zamówienia:

  1. Zamawiający zaprasza do złożenia oferty cenowej na dwukrotne wykonanie usługi w zakresie wywozu wraz z utylizacją starego zanieczyszczonego piasku oraz dostarczenie i rozplantowanie piasku w piaskownicach i polach piaskowych w miesiącu kwietniu oraz czerwcu 2024 r.

    Na realizację zadnia Zamawiający wyznacza dwa terminy wymiany piasku w wymiarze 10 dni roboczych:
    - wymiana nr 1 - 17-30.04.2024 r.
    - wymiana nr 2 - 17-28.06.2024 r.

  2. Wymiany piasku zostaną rozdzielone na dwa razy z nw. ograniczeniami:
    - Wymiana nr 1 - piaskownice + pola piaskowe = 231,3 m³ piasku
    - Wymiana nr 2 - piaskownice = 97,4 m³ piasku

    RAZEM: 328,7 m³ piasku

  3. Zakres prac obejmuje nw. dzielnice miasta Ruda Śląska (ogółem 26 lokalizacji):
    - Orzegów,
    - Chebzie,
    - Nowy Bytom
    - Kochłowice,
    - Bykowina,
    - Ruda,
    - Wirek,
    - Bielszowice
    Przed przystąpieniem do zapytania, prosimy o zapoznanie się z wszystkimi lokalizacjami w terenie (Załącznik nr 3 - Wykaz lokalizacji (mapy sytuacyjne)). 

  4. Zamawiający zleca wybranie piasku w zakresie:
    - piaskownice - cała głębokość
    - pola piaskowe - 5 cm od powierzchni

  5. Zamawiający przestrzega o tym, iż Wykonawca w kilku lokalizacjach będzie zmuszony do demontażu przęseł ogrodzeniowych. Wykonawca tym samym, bierze odpowiedzialność za zabezpieczenie terenu oraz powtórny montaż elementów.

  6. Wykonawca oświadcza, że piasek posiada wszelkie niezbędne atesty.

Sposób złożenia i sporządzenia oferty:

Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową, do dnia:
05.03.2024 r. do godziny 09:00. Należy wypełnić dane pozycje oferty. 


Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniające wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji (załącznik nr 1 do postępowania) i najniższą cenę zostanie wybrana do realizacji zamówienia.


Wybór najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną. W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożoną ofertę. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru ofert w przypadku, gdy koszt wykonania zadania podany przez Wykonawcę przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. 


Załączniki:

1. Załącznik nr 1 - Wymiana nr 1
2. Załącznik nr 2 - Wymiana nr 2
3. Załącznik nr 3 - Wykaz lokalizacji (mapy sytuacyjne)


Otrzymana oferta nie zobowiązuje Spółki do zawarcia umowy.

Miejsce dostawy: Biuro Utrzymania Zieleni - ul. Janasa 13a, 41-700 Ruda Śląska 
Termin składania ofert: do dnia 05.03.2024 r. do 9:00
Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury. Płatność powinna być rozbita na dwie osobne faktury. 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 - Wymiana I.pdf pdf 438.95 2024-02-23 13:46:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Wymiana II.pdf pdf 439.36 2024-02-23 13:46:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Wykaz lokalizacji (mapy sytuacyjne).pdf pdf 3476.61 2024-02-23 13:46:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie usługi wymiany piasku na polach piaskowych i piaskownic w Rudzie Śląskiej Proszę o podanie kwoty całościowej dwóch wymian 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Na realizację zadnia Zamawiający wyznacza dwa terminy wymiany piasku w wymiarze 10 dni roboczych: - wymiana nr 1 - 17-30.04.2024 r. - wymiana nr 2 - 17-28.06.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 324