Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: EZ/1879/2024/JW Wykonanie usługi wymiany piasku na polach piaskowych i piaskownic w Rudzie Śląskiej w 2024 r.

Termin:
Zamieszczenia : 23-02-2024 13:46:00
Składania : 05-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 05-03-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej niniejszym zaprasza do złożenia oferty na:

"Wykonanie usługi wymiany piasku na polach piaskowych i piaskownic w Rudzie Śląskiej w 2024 r."

Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia zakresu prac.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub pod numer tel. 32 24 20 133 wew. 139 (Biuro Utrzymania Zieleni) w godzinach pracy biura:

  • poniedziałek, wtorek i środa 7:30-15:30
  • czwartek 7:30-17:00
  • piątek 7:30-14:00

- związanych z obsługą platformy zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub przez adres mailowy cwk@platformazakupowa.pl.


Szczegółowy opis zamówienia:

  1. Zamawiający zaprasza do złożenia oferty cenowej na dwukrotne wykonanie usługi w zakresie wywozu wraz z utylizacją starego zanieczyszczonego piasku oraz dostarczenie i rozplantowanie piasku w piaskownicach i polach piaskowych w miesiącu kwietniu oraz czerwcu 2024 r.

    Na realizację zadnia Zamawiający wyznacza dwa terminy wymiany piasku w wymiarze 10 dni roboczych:
    - wymiana nr 1 - 17-30.04.2024 r.
    - wymiana nr 2 - 17-28.06.2024 r.

  2. Wymiany piasku zostaną rozdzielone na dwa razy z nw. ograniczeniami:
    - Wymiana nr 1 - piaskownice + pola piaskowe = 231,3 m³ piasku
    - Wymiana nr 2 - piaskownice = 97,4 m³ piasku

    RAZEM: 328,7 m³ piasku

  3. Zakres prac obejmuje nw. dzielnice miasta Ruda Śląska (ogółem 26 lokalizacji):
    - Orzegów,
    - Chebzie,
    - Nowy Bytom
    - Kochłowice,
    - Bykowina,
    - Ruda,
    - Wirek,
    - Bielszowice
    Przed przystąpieniem do zapytania, prosimy o zapoznanie się z wszystkimi lokalizacjami w terenie (Załącznik nr 3 - Wykaz lokalizacji (mapy sytuacyjne)). 

  4. Zamawiający zleca wybranie piasku w zakresie:
    - piaskownice - cała głębokość
    - pola piaskowe - 5 cm od powierzchni

  5. Zamawiający przestrzega o tym, iż Wykonawca w kilku lokalizacjach będzie zmuszony do demontażu przęseł ogrodzeniowych. Wykonawca tym samym, bierze odpowiedzialność za zabezpieczenie terenu oraz powtórny montaż elementów.

  6. Wykonawca oświadcza, że piasek posiada wszelkie niezbędne atesty.

Sposób złożenia i sporządzenia oferty:

Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową, do dnia:
05.03.2024 r. do godziny 09:00. Należy wypełnić dane pozycje oferty. 


Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniające wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji (załącznik nr 1 do postępowania) i najniższą cenę zostanie wybrana do realizacji zamówienia.


Wybór najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną. W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożoną ofertę. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru ofert w przypadku, gdy koszt wykonania zadania podany przez Wykonawcę przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. 


Załączniki:

1. Załącznik nr 1 - Wymiana nr 1
2. Załącznik nr 2 - Wymiana nr 2
3. Załącznik nr 3 - Wykaz lokalizacji (mapy sytuacyjne)


Otrzymana oferta nie zobowiązuje Spółki do zawarcia umowy.

Miejsce dostawy: Biuro Utrzymania Zieleni - ul. Janasa 13a, 41-700 Ruda Śląska 
Termin składania ofert: do dnia 05.03.2024 r. do 9:00
Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury. Płatność powinna być rozbita na dwie osobne faktury. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Wymiana I.pdf pdf 438.95 2024-02-23 13:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wymiana II.pdf pdf 439.36 2024-02-23 13:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Wykaz lokalizacji (mapy sytuacyjne).pdf pdf 3476.61 2024-02-23 13:46:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie usługi wymiany piasku na polach piaskowych i piaskownic w Rudzie Śląskiej Proszę o podanie kwoty całościowej dwóch wymian 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3294 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Na realizację zadnia Zamawiający wyznacza dwa terminy wymiany piasku w wymiarze 10 dni roboczych: - wymiana nr 1 - 17-30.04.2024 r. - wymiana nr 2 - 17-28.06.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 303