Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej niniejszym zaprasza do złożenia oferty na:
"Dostawę części eksploatacyjnych do sprzętu oraz maszyn ogrodowych na 2024 r."
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamówionych części eksploatacyjnych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" lub pod numer tel. 32 24 20 133 wew. 139 (Biuro Utrzymania Zieleni) w godzinach pracy biura:
poniedziałek, wtorek i środa 7:30-15:30
czwartek 7:30-17:00
piątek 7:30-14:00
- związanych z obsługą platformy zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub przez adres mailowy cwk@platformazakupowa.pl.
Szczegółowy przedmiot zamówienia:
Zamawiający składa zamówienie na dostawę części eksploatacyjnych do maszyn i sprzętu wykorzystywanego przy pracach ogrodowych, jednakże Wykonawca pomimo dużej ilości pozycji zamówienia nie jest zobowiązania do złożenia oferty na każdą z pozycji.
Wykaz części eksploatacyjnych o parametrach i ilościach umieszczony został w załączniku nr 1 do postępowania, bądź w opisie i nazwie pozycji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tzn. do Biura Utrzymania Zieleni MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej, ul. Janasa 13a, 41-700 Ruda Śląska.
Dostawa powinna być wliczona w oferowaną kwotę Wykonawcy.
Części eksploatacyjne powinny być fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach (jeśli je posiadają) oraz powinny być przeznaczone do danego sprzętu przez producenta.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową, do dnia: 05.03.2024 r. do godziny 09:00. Należy wypełnić dane pozycje oferty.
Prosimy o zwrócenie uwagi na mnożnik ilości znajdujący przy cenach jednostkowych.
Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniające wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji (załącznik nr 1 do postępowania) i najniższą cenę zostanie wybrana do realizacji zamówienia.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną. W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożoną ofertę. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru ofert w przypadku, gdy koszt wykonania zadania podany przez Wykonawcę przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 do postępowania - Wykaz wraz ze specyfikacją
Otrzymana oferta nie zobowiązuje Spółki do zawarcia umowy.
Miejsce dostawy: Biuro Utrzymania Zieleni - ul. Janasa 13a, 41-700 Ruda Śląska Termin składania ofert: do dnia 05.03.2024 r. do 9:00 Termin dostawy: 7 dni roboczych od daty wystawienia zlecenia. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury.
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
This site uses cookie files to provide best quality services. By continuing to use the site or clicking "accept", you agree to use them. Accepting cookies, you also accept files used in cooperation with our partner Google, which may transfer data, including potentially personal data, outside the European Union and the European Economic Area without an adequate level of personal data protection, in particular to the United States of America. (hereinafter: USA). Therefore, there is a possibility that unauthorized entities, including in particular the US government authorities, may gain access to this data. More information on the use of cookies and our partners can be found in our
privacy policy.
Announcements