Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann na terenie miasta Krosna w 2024 r.- obsługa sterowania automatyki i urządzeń elektrycznych z dozorem prewencyjnym

Krzysztof Zaborowski
Gmina Miasto Krosno Department: Wydział Gospodarki Komunalnej
Deadlines:
Published : 08-02-2024 15:24:00
Placing offers : 15-02-2024 11:00:00
Offers opening : 15-02-2024 11:05:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Service

Requirements and specifications

KSL.7021.7.2024.KZ                                                                                                                                                                                                          Krosno, dnia 08.02.2024 r.

 

OGŁOSZENIE


Postępowanie przeprowadzone zostanie w trybie przetargowym zgodnie z zapisem § 8 pkt 1 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r.

 

GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798;    REGON 000526989, tel. 13 47 43 632,  www.krosno.pl,

 

OGŁASZA

że zamierza udzielić zamówienia na:

Usługę związaną z utrzymaniem fontann pn. „Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann na terenie miasta Krosna w 2024 r.- obsługa sterowania automatyki i urządzeń elektrycznych  z dozorem  prewencyjnym"

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV:

 

45317000-2  - inne instalacje elektryczne  

4820000-0    - obsługa pakietów oprogramowania dla sieci, Internetu

48150000-4  - obsługa pakietów oprogramowania do kontroli przemysłowej

45317300-5  - elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45317400-6  - instalowanie i obsługa urządzeń filtracyjnych

45317100-3  - instalowanie i obsługa urządzeń pompowych

48960000-5 - Pakiety oprogramowania do sterowników systemowych

48961000-2 - Sterowniki Ethernet

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

1.      Opis przedmiotu zamówienia:

1.1 Usługa związana jest z bieżącym utrzymaniem  fontann na terenie miasta Krosna w 2024 r. w zakresie obsługi sterowania automatyki i urządzeń elektrycznych  z dozorem prewencyjnym.

Obsługa urządzeń elektrycznych, elektronicznych i automatyki sterowania AKPiA i ich konfiguracja.

Wymagana jest znajomość obsługi sterowników, falowników, programatorów regulacyjnych oraz diagnostyka układów elektrycznych,  kontrolerów uzdatniania wody, czujników i przetworników ciśnieniowych, czujników konduktometrycznych, układów elektronicznych.  Utrzymanie fontann w ruchu ciągłym,7 dni w tygodniu od godz. 7:00 do 00:00. Kontrola i utrzymanie w sprawności i czystości zespołów filtracyjnych, fontanny, pomieszczeń technicznych.

Usługa obejmuje stały dozór i czynności  z zakresu prawidłowego funkcjonowania fontann.

Lokalizacja fontann na :  krośnieńskim Rynku oraz przy ulicy Wojska Polskiego w Krośnie

1.2 Demontaż i montaż zabudowy fontanny na krośnieńskim Rynku w dwóch etapach realizacji:

Etap I – Demontaż wiosenny

1.      Demontaż elementów zabudowy fontanny

2.      Demontaż sztucznego trawnika oraz przewóz (z magazynu UM Krosno; ul. Staszica 2)

3.      Przewóz i rozładunek elementów zabudowy fontanny (ul. Kaczorowskiego )

4.      Ułożenie na przekładkach drewnianych zabudowy

5.      Uporządkowanie  fontanny

 

Etap II – Montaż zimowy

1.         Montaż zabudowy fontanny na krośnieńskim Rynku  

2.         Montaż sztucznego trawnika

3.         Wyczyszczenie elementów

4.         Uzupełnienie i wymiana elementów koniecznych do prawidłowego montażu   

    zabudowy. W tym łączników metalowych, śrub gwoździ, wkrętów.

5.         Przewóz i rozładunek z miejsca składowania

6.         Wypoziomowanie podestu

1.3 Naprawa 2 szt. uchwytów lamp chromoniklowych - przyspawanie  lub wykonanie nowych klamr mocujących.

1.4 Wymiana wody  w fontannach co 2 tygodnie z oczyszczeniem niecki fontanny.

1.5 Wymiana piasku  filtracyjnego w filtrach piaskowych ok. 0,0625 m3

1.6 Montaż  i demontaż istniejącej dyszy sferycznej  z głowicą na fontannie przy ul. Wojska Polskiego – wiosna/jesień.

2.      Termin realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie: 25.03.2024 r.
Zakończenie: 13.11.2024 r.

3.      Warunki płatności:

Przelew z rachunku bankowego zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 20 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury.

4.      Inne istotne warunki zamówienia: 

 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - załącznik nr 2

5.      Warunki wymagane od Wykonawcy lub Osoby fizycznej

Wykonawca lub osoba fizyczna załączy następujące dokumenty:

1)   Wypełniony formularz oferty przetargowej - załącznik nr 1,

2)   Kserokopie aktualnych uprawnień elektrycznych dozorowych typu „D”  i eksploatacyjnych typu „E” lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenie Polskiej Izby Budowlanej.

 

Informacja: Wykonawcą w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która: ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę.

6. Opis sposobu przygotowania oferty oraz miejsca złożenia:

Wykonawca lub osoba fizyczna może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia,  kierując swoje zapytania na piśmie. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się  w sprawie jest inspektor Krzysztof Zaborowski - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska  i Gospodarki Komunalnej w Krośnie, ul. Bieszczadzka 5, pokój Nr 212, tel. 13 474 36 32

Sposób porozumiewania się:

Pisemnie pocztą elektroniczną, przez platformę zakupową lub

e-mail: zaborowski.krzysztof@um.krosno.pl 

7.Sposób składania ofert :

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę

7.1  Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową https://platformazakupowa.pl elektronicznie –

7.2  Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 lutego 2024 r., do godziny: 11:00 w formie  elektronicznej na adres prowadzonego postępowania  https://platformazakupowa.pl

7.3  Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 15 luty 2024 r. o godz. 11:05 w Urzędzie Miasta Krosna

Informacja: Do złożenia oferty nie przekraczającej kwoty 130 tys. złotych netto,  nie jest wymagany podpis elektroniczny Skan umieścić na platformie zakupowej. Ofertę, należy podpisać czytelnym podpisem.

 

Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Inspektor Krzysztof Zaborowski Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami ul. Bieszczadzka 5, pok. Nr 212, tel. (13) 47 43 632.

                                                                                                            


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Fontanna ogłoszenie.pdf pdf 1493.14 2024-02-08 15:24:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.pdf pdf 264.67 2024-02-08 15:24:00 Criterion
Załącznik nr 2 - SWIZ.pdf pdf 663.15 2024-02-08 15:24:00 Criterion

Announcements

2024-02-15 13:53 Krzysztof Zaborowski Z uwagi na brak środków finansowych przetarg zostaje unieważniony

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required

Załącznik nr 1 - for [...].pdf

Załącznik nr 2 - SWI [...].pdf

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 283