Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 9/2024 odzież i obuwie dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie

Deadlines:
Published : 01-02-2024 08:55:00
Placing offers : 18-03-2024 09:00:00
Offers opening : 18-03-2024 09:30:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
2024-OJS023-00066342-ogłoszenie o zamowienia.pdf pdf 104.29 2024-02-01 08:55:00 Proceeding
JEDZ.pdf pdf 75.39 2024-02-01 08:55:00 Proceeding
JEDZ.xml xml 90.39 2024-02-01 08:55:00 Proceeding
Projekt Umowy.docx docx 49.24 2024-02-01 08:55:00 Proceeding
SWZ 9 wraz z oświad.docx docx 100.55 2024-02-01 08:55:00 Proceeding
Załącznik nr 1A-opis przedmiotu zamówieni.docx docx 74.66 2024-02-01 08:55:00 Proceeding
Pytanie 1 - skan odpowiedzi.pdf pdf 350.75 2024-02-12 13:42:19 Public message
Pytanie 2 - skan odpowiedz.pdf pdf 294.01 2024-02-12 13:43:40 Public message
Pytanie 3 - skan odpowiedzi.pdf pdf 286.15 2024-02-12 13:44:04 Public message
Pytanie 4 - skan odpowiedzi.pdf pdf 492.95 2024-03-05 13:08:49 Public message
Pytanie 5 - skan odpowiedzi.pdf pdf 297.61 2024-03-05 13:09:15 Public message
ogłoszenie o wyborze-zamawiajacy.pdf pdf 613.96 2024-05-02 12:58:57 Public message

Announcements

2024-05-02 12:58 Katarzyna Krikiel ogłoszenie o wyborze ofert

ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2024-03-18 14:26 Katarzyna Krikiel Tarnów, dn.18/03/2022r.
Postępowanie nr 09/2024.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwie dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
Na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że:
Do upływu terminu składania ofert złożone zostały oraz następnie zostały otwarte następujące oferty:

01 – Nazwa firmy: Julex & Spółka E.M.M. Pichur Sp. J.NIP: 9371001607 Adres:43-391 Mazańcowice 289 Poland , Numer telefonu: (33) 815 54 21 Adres e-mail: info@julex.pl
Zakres nr 6 – 239.333,40 PLN
Zakres nr 7 – 34.187,85 PLN
Zakres nr 8 – 61.634,69 PLN
Zakres nr 9 – 7.742,54 PLN
Zakres nr 10 – 4.683,84 PLN
Termin dostawy – 7 dni roboczych

02 - Nazwa firmy: Protektor Spółka Akcyjna ul. Vetterów 24a-24b REGON 430068516 NIP 712-010-29-59 KRS 0000033534 email: info@protektorsa.pl
Zakres nr 7 – 37.219,80 PLN
Zakres nr 8 – 56.377,05 PLN
Zakres nr 9 – 8.429,19 PLN
Termin dostawy 7 dni roboczych

03 - Nazwa firmy: ELDAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA NIP: 8171706828 Adres: ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec , Adres e-mail: handlowy@eldan.pl
Zakres nr 1 – 552.317,95 PLN
Zakres nr 2 – 107.590,06 PLN
Zakres nr 4 – 140.279,29 PLN
Termin dostawy - 10 dni roboczych

04 – Nazwa firmy: Grupa Sympetrum Spółka z o.o. Ul. Szpitalna 3 47-100 Strzelce Opolskie,
NIP 7561973991 KRS 0000427609 email: izabela@sympetrum.pl
Zakres nr 1 – 405.011,20 PLN
Zakres nr 2 – 77.632,07 PLN
Zakres nr 4 – 104.852,58 PLN
Termin dostawy 7 dni roboczych

05 – Nazwa firmy: „Loogan” Jakub Wyrębak 98-300 Wieluń, ul. Mokra 17
NIP 8322086678 email: biuro@loogan.pl
Zakres nr 3 – 22.096,95 PLN
Termin dostawy 7 dni roboczych

Sporządziła : Katarzyna Kirkiel
2024-03-18 09:00 Buyer message Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: zakup i dostawa: odzieży i obuwia dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.


Kwota jaką zamierza przeznaczyć Zamawiający na zrealizowanie zamówienia wynosi brutto:
ZAKRES NAZWA WARTOŚĆ BRUT-TO
1 BLUZA DAMSKA I MĘSKA-PERSONEL MEDYCZNY- LEKARZ, PIELĘ-GNIARKA, POŁOŻNA, REHABILITANT, MASAŻYŚCI, DIETETYCZKA, LABORANT, TECHNIK, FIZYK MEDYCZNY 652 465,80
2 BLUZA DAMSKA I MĘSKA- SEKRETARKA MEDYCZNA, REJESTRA-TORKA, FARTUCH (MĘSKI I DAMSKI) 118 326,00
3 ODZIEŻ ROBOCZA I DRELICHOWA 23 247,00
4 ODZIEŻ DLA DHS TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO (kobiety), CENTRALNEJ STERYLIZACJI (STERYLIZA-TOR i pomoc sterylizatora) ), SALOWYCH, POZOSTA-ŁYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH SZPITALA 151 536,00
5 UBRANIE ROBOCZE (BLUZA I SPODNIE) DLA KIE-ROWCÓW, TRANSPORTU WEWNĘTRZNE-GO(mężczyźni) DLA PORTIERÓW, POLARY DLA RE-JESTRATOREK, PODKOSZULKI DLA MASAŻYSTÓW, BEZREKAWNIKI DLA transportu wewnętrznego 82 665,84
6 OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE 274 597,50
7 OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE 35 128,80
8 OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE-DHS 60 177,75
9 OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE-DHS 7 955,64
10 DREWNIAKI SKÓRZANE BIAŁE 4 231,20
RAZEM: 1 410 331,53


Sporz. Katarzyna Krikiel

2024-03-05 13:09 Katarzyna Krikiel Pytanie 5 - skan odpowiedzi

Pytanie 5 - skan odp [...].pdf

2024-03-05 13:08 Katarzyna Krikiel pytanie 4 - skan odpowiedzi

Pytanie 4 - skan odp [...].pdf

2024-02-12 13:44 Katarzyna Krikiel Pytanie 3 - skan odpowiedzi

Pytanie 3 - skan odp [...].pdf

2024-02-12 13:43 Katarzyna Krikiel Pytanie 2- skan odpowiedzi

Pytanie 2 - skan odp [...].pdf

2024-02-12 13:42 Katarzyna Krikiel Pytanie 1 - skan odpowiedzi

Pytanie 1 - skan odp [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1855