Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-KP-III.272.3.9.2023.KŁ Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia pt. „Przyznawanie, wykorzystywanie i rozliczanie dotacji dla jednostek samorządu terytorialnego” dla wybranych pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

Termin:
Zamieszczenia : 22-01-2024 14:38:00
Składania : 29-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 29-01-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 3 Projekt umowy_.pdf pdf 294.6 2024-01-22 14:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 4. Klauzula informacyjna_przetwarzanie danych osobowych.pdf pdf 168.06 2024-01-22 14:38:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 297.85 2024-01-22 14:38:00 Postępowanie
Warunki przeprowadzenia procedury.pdf pdf 82.8 2024-01-22 14:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 1. Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 275.83 2024-01-22 14:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 2. Formularz oferty.docx docx 64.69 2024-01-22 14:38:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-03-26 14:37 Beata Kurek Zamawiający informuje o udzieleniu zamówienia Wykonawcy Centrum Profilaktyki i Reedukacji „Atelier”, Kraków,
2024-02-06 11:00 Beata Kurek Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę Centrum Profilaktyki i Reedukacji „Atelier”, Kraków, cena oferty brutto 33 400,00 PLN, 67,5 PKT. Uzasadnienie: Wykonawca otrzymał najwyższą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert. W terminie składania ofert, tj. do dnia 29 stycznia 2024 r., do godziny 10:00 wpłynęły 2 oferty:
1. Centrum Profilaktyki i Reedukacji „Atelier”, Kraków, cena oferty brutto 33 400,00 PLN, 67,50 PKT;
2. Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. z o.o., Warszawa, cena oferty brutto 63 120,00 PLN, 50,25 PKT.
2024-01-29 08:46 Beata Kurek PYTANIE NR 3 WYKONAWCY: Dzień dobry. Proszę o pilne sprecyzowanie poniżej kwestii: w OPZ w punkcie 5 "Zaświadczenia" mowa jest o zaświadczeniach w formie papierowej, a w formularzu ofertowym widnieje zapis w punkcie 7 "Koszt realizacji usługi" " - "Koszt usługi szkoleniowej dla jednej grupy (2 dniowe szkolenie – 16 godzin dydaktycznych wraz z kosztem egzaminu certyfikującego uczestników szkolenia)". O jakim egzaminie certyfikującym jest mowa? Czy wystarczy Certyfikat uczestnictwa? Jeżeli nie to kto będzie ustalał parametry kwalifikacyjne? 16 godzin dydaktycznych nie wpisuje się w kształcenie ustawiczne ponieważ minimalna ilość godzin to 24 więc wystawienie Zaświadczenia na drukach MEN nie wchodzi w grę. Pozdrawiam
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: W formularzu oferty w punkcie 7. „Koszt realizacji usługi” – „Koszt usługi szkoleniowej dla jednej grupy (2 dniowe szkolenie – 16 godzin dydaktycznych wraz z kosztem egzaminu certyfikującego uczestników szkolenia)" wkradła się omyłka pisarska. Zgodnie z zapisem w OPZ, punkcie 5. "Zaświadczenia" Wykonawca przygotuje "zaświadczenia w formie papierowej, które będą zawierały: imię i nazwisko uczestnika, program, informację o terminie szkolenia oraz liczbie godzin dydaktycznych".
2024-01-25 11:39 Beata Kurek PYTANIE NR 1 WYKONAWCY: Dzień dobry, proszę o doprecyzowanie pkt 5 w "Szczegółowe cele szkolenia" (OPZ pkt 1).
Czy standardy dokumentacyjne dla pracowników UMWM wynikają z aktów wewnętrznych Urzędu czy Wykładowca ma je zbudować po konsultacjach z Państwa Przedstawicielami? Jeżeli z aktów wewnętrznych to prosimy o wskazanie gdzie można się z nimi zapoznać lub wysłanie tychże na adres mailowy: XYZ. Dziękuję
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJACEGO: Z uwagi na różnorodną specyfikę działań, nie zostały wypracowane wspólne standardy, spójne dla wszystkich pracowników Urzędu. Wykonawca przygotuje dokument podsumowujący, który będzie zawierał wypracowane przez uczestników w czasie szkoleń (dla 8 grup) propozycje standardów, dotyczących przyznawania, wykorzystywania i rozliczania dotacji dla jednostek samorządu terytorialnego.
PYTANIE NR 2 WYKONAWCY: Prośba o wyjaśnienie. Kolejna sprawa - w zapytaniu ofertowym jest jasno określone co ma zawierać oferta ale w formularzu ofertowym nie ma pozycji "Zamawiający" ani numeru zapytania ofertowego. Czy oznacza to, że Wykonawca ma sam stworzyć formularz ofertowy czy wypełnić ten, który jest na platformie? Brak kontaktu telefonicznego z Państwem jest sporym utrudnieniem. Pozdrawiam
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Zgodnie z pkt. 10 Zapytania ofertowego, oferta powinna zawierać: Wypełniony i podpisany Formularz oferty (podpisem elektronicznym lub skan podpisanego formularza) wraz z nagraną próbką. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Formularza oferty - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego nr OR-KP-III.272.3.9.2023.KŁ. Miejsce do wpisania „Zmawiający” oraz numer zapytania oferty znajdują się na pierwszej stronie Formularza oferty.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2575 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 35% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - luty 2024 r. – 30 kwiecień 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 572