Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Osiecznicy, ul. Lubańska 75, 59-724 Osiecznica

Ewelina Szczerba
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 09-01-2024 12:07:00
Składania : 18-01-2024 12:00:00
Otwarcia : 18-01-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Osiecznicy, ul. Lubańska 75, 59-724 Osiecznica

Rodzaje odbieranych odpadów z pojemników:

1) odpady zmieszane 1x120l

2) metale i tworzywa sztuczne 1x120l

3) papier 1x240l

3) szkło 1x120l

4) bio 1x240l

Umowa na usługę odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Osiecznicy,
ul. Lubańska 75, 59-724 Osiecznica zawarta będzie od 16.02.2024 r.

Bardzo proszę o wypełnienie i podpisanie załączonej do zapytania ofertowego tabeli - Załącznik nr 1 PZ oraz dwóch oświadczeń.

Uprzejmie proszę o przesłanie oferty w wartości brutto.

W tabeli na Platformie Zakupowej proszę o wpisanie kwoty takiej samej jak w Załączniku nr 1 za maksymalny wskazany w ofercie czas świadczenia usługi.

Projekt umowy wraz z Załącznikiem RODO do wglądu.

Wykonawca oświadcza, że posiada stosowne zezwolenia na transport, odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych  potrzebne do prowadzenia działalności zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres obowiązywania umowy do posiadania aktualnego zezwolenia (decyzji) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12. 2012 r. oraz Ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 871 36 12. 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oswiadczenie 2.docx docx 14.05 2024-01-09 12:07:00 Postępowanie
Oświadczenie 1.docx docx 23.4 2024-01-09 12:07:00 Postępowanie
Umowa - PP Osiecznica projekt.pdf pdf 162.57 2024-01-09 12:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy RODO.pdf pdf 181.74 2024-01-09 12:07:00 Postępowanie
Z1 - PP Osiecznica.xlsx xlsx 12.58 2024-01-09 14:20:23 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Osiecznicy, ul. Lubańska 75, 59-724 Osiecznica Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Osiecznicy, ul. Lubańska 75, 59-724 Osiecznica 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wg załącznika nr 1/harmonogramu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 205