Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: SP2.2350.1.2023.MW Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Szkoły Podstawowej nr 2 w Świebodzinie w roku 2024.

Marian Wieczorek
Gmina Świebodzin Department: Szkoła Podstawowa nr 2
Deadlines:
Published : 14-12-2023 12:52:00
Placing offers : 28-12-2023 10:00:00
Offers opening : 28-12-2023 11:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

1.      Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowe usługi odbioru  i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Szkoły Podstawowej nr 2 w Świebodzinie w roku 2024.

1.1. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych:

a) odpady zmieszane co dwa tygodnie 3 pojemników o poj. 1100L

b) odpady selektywne

- papier raz w miesiącu 2 pojemników o poj. 1100L

- szkło co 2 miesiące 2 pojemników o poj. 240L

- tworzywa sztuczne raz w miesiącu 2 pojemników o poj. 1100L

- odpady biodegradowalne raz w miesiącu 2 pojemników o poj. 240

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr 68 47 50 966 od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  9:00 do 13:00.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
formularz ofertowy.docx docx 16.51 2023-12-14 13:06:45 Proceeding
projekt umowy.docx docx 34.01 2023-12-14 13:07:01 Proceeding
zapytanie ofertowe.docx docx 66.83 2023-12-14 13:07:07 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Szkoły Podstawowej nr 2 w Świebodzinie w roku 2024. 1.1. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: a) odpady zmieszane co dwa tygodnie 3 pojemników o poj. 1100L b) odpady selektywne - papier raz w miesiącu 2 pojemników o poj. 1100L - szkło co 2 miesiące 2 pojemników o poj. 240L - tworzywa sztuczne raz w miesiącu 2 pojemników o poj. 1100L - odpady biodegradowalne raz w miesiącu 2 pojemników o poj. 240 Dodatkowy odbiór odpadów komunalnych z pojemników na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego. 1.2. Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia i ustawienia pojemników do dnia 02.01.2024 r.: a) przy budynku „A”: - 2 pojemniki na odpady zmieszane- poj. 1100L każdy, - 1 pojemnik koloru niebieskiego, z napisem „Papier”- do gromadzenia odpadów z papieru i tektury- poj. 1100L każdy, - 1 pojemnik koloru zielonego, z napisem „Szkło”- do gromadzenia odpadów ze szkła- poj. 240L każdy, - 1 pojemnik koloru żółtego, z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”- do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych - poj. 1100L każdy, - 1 pojemnik koloru brązowego, z napisem „Bio”- do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - 0,240L każdy, a) przy budynku „B”: - 2 pojemniki na odpady zmieszane- poj. 1100L każdy, - 1 pojemnik koloru niebieskiego, z napisem „Papier”- do gromadzenia odpadów z papieru i tektury- poj. 1100L każdy, - 1 pojemnik koloru zielonego, z napisem „Szkło”- do gromadzenia odpadów ze szkła- poj. 240L każdy, - 1 pojemnik koloru żółtego, z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”- do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych - poj. 1100L każdy, - 1 pojemnik koloru brązowego, z napisem „Bio”- do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - 0,240L każdy, zamykanych z możliwością swobodnego otwierania pokryw/klap. Szacunkowa średnia roczna ilość odpadów komunalnych przewidywana w 2024 r.:  odpady zmieszane - 97 Mg,  odpady biodegradowalne – 2 Mg,  odpady z papieru - 28 Mg,  odpady z metali i tworzyw sztucznych – 14Mg,  odpady ze szkła – 1,6 Mg, Podana ilość wywożonych odpadów oraz ilości pojemników jest szacunkowa i została podana w celu sporządzenia oferty. Faktyczna ilość odpadów oraz pojemników może nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. 1.3. Pojemniki będące w posiadaniu Wykonawcy, Wykonawca dostarczy do wskazanych miejsca na własny koszt w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Pojemniki mogą być nowe lub używane, jednak estetyczne i w należytym stanie technicznym i sanitarnym. 1.4. Wykonawca zapewni utrzymanie pojemników i kontenerów w stanie sprawności technicznej w okresie trwania umowy oraz zapewni dezynfekcję pojemników raz w roku. Termin dezynfekcji pojemników ustalony zostanie z Zamawiającym i przedstawiony w harmonogramie w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia Zamawiającego. 1.5. Wykonawca pokrywa koszty napraw, konserwacji oraz wymiany dzierżawionych pojemników w razie całkowitego ich zniszczenia lub kradzieży. 1.6. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie przy pomocy środków transportu, zachowując wszystkie wymogi higieniczno–sanitarne obowiązujące w tym zakresie. 1.7. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojemników/kontenerów traktowanych jako prace dodatkowe w terminie do 12 h od zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego. 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 289