Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: BOR04.2619.04.2023 Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych oraz otoczenia zewnętrznego wraz z zimowym utrzymaniem obiektów użytkowanych przez Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze (w części północnej i południowej województwa lubuskiego)

Małgorzata Kotylak
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Department: Lubuski Oddział Regionalny
Deadlines:
Published : 30-11-2023 15:23:00
Placing offers : 08-12-2023 11:30:00
Offers opening : 08-12-2023 12:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
BOR04.2619.04.2023 - Edytowalna wersja Zał. 1-5 - sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz otoczenia zewn. LOR.doc doc 434.5 2023-11-30 15:23:00 Proceeding
BOR04.2619.04.2023 - Ogłoszenie - sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz otoczenia zewn. LOR.pdf pdf 48.43 2023-11-30 15:23:00 Proceeding
BOR04.2619.04.2023 - skan SWZ - sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz otoczenia zewn. LOR.pdf pdf 4424.71 2023-11-30 15:23:00 Proceeding
BOR04.2619.04.2023 - skan Zał. 1-6 - sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz otoczenia zewn. LOR.pdf pdf 8521.11 2023-11-30 15:23:00 Proceeding
BOR04.2619.04.2023 - SWZ z Zał. 1-6 - sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz otoczenia zewn. LOR.pdf pdf 993.48 2023-11-30 15:23:00 Proceeding
BOR04.2619.04.2023 - informacja z otwarcia ofert art. 222 ust. 5.pdf pdf 266.41 2023-12-08 13:56:24 Public message
BOR04.2619.04.2023 - Informacja o wyborze oferty Cz. I i II - sprzątanie pom. biur. oraz otoczenia zewn. LOR.pdf pdf 442.64 2023-12-27 11:50:29 Public message

Announcements

2023-12-27 11:50 Małgorzata Kotylak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla Części I i II na podstawie art. 253 ust. 1 i 2 ustawy Pzp w postępowaniu BOR04.2619.04.2023

BOR04.2619.04.2023 - [...].pdf

2023-12-08 13:56 Małgorzata Kotylak Informacja z otwarcia ofert na podstawie art. 222 ust.5 ustawy Pzp w postępowaniu
BOR04.2619.04.2023

BOR04.2619.04.2023 - [...].pdf

2023-12-08 11:30 Buyer message The message was withdrawn by the Buyer.
2023-12-04 11:34 Małgorzata Kotylak Zamawiający, na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 404 400,00 zł brutto, w tym odpowiednio dla danej Części:
- Część I Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz otoczenia zewnętrznego wraz z zimowym utrzymaniem obiektów użytkowanych przez LOR – północna część województwa lubuskiego 189 340,00 zł brutto,
- Część II Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz otoczenia zewnętrznego wraz z zimowym utrzymaniem obiektów użytkowanych przez LOR – południowa część województwa lubuskiego 215 060,00 zł brutto.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że szacując wartość przedmiotu zamówienia zwrócił uwagę na znaczny wzrost kosztów realizacji usługi, w oparciu o dane wskazane w złożonych ofertach przez Wykonawców, którzy uczestniczyli w niedawno unieważnionym postępowaniu. Uwzględniono również wzrost stawki najniższego wynagrodzenia za pracę w styczniu, ponieważ jak zostało określone w SWZ - termin realizacji umowy obejmuje okres 6 m-cy, tj. 02.01 – 30.06.2024 r.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 425