Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DO/05/2022 Dostawa kalendarzy biurowych na rok 2024 na potrzeby własne MPGM TBS Spółka z o.o. w Rudzie Śląskiej

Deadlines:
Published : 26-10-2023 17:25:00
Placing offers : 06-11-2023 10:00:00
Offers opening : 06-11-2023 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.  Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: 

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, 

- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 2420-133 w. 799/ 719

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska., tel. 322420133;
e-mail: mpgm@mpgm.com.pl.

1.    W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@mpgm.com.pl.

2.    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.

3.    Podstawą przetwarzania danych osobowych jest ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych, ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;

4.    art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.

5.    Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).

6.    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.

7.    Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.

8.    Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.

9.    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.

10.  Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Prawa zamówień publicznych.

11.  Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

12.  posiada Pani/Pan:

·         na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

·         na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);

·         na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);

·         prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

             13.  nie przysługuje Pani/Panu:

·         w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

·         prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

·         na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Kalendarze 2023- załącznik nr 3 2023.xlsx xlsx 11.51 2023-10-26 17:25:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe platforma.pdf pdf 191.54 2023-10-26 17:25:00 Proceeding
ZAPYTANIE OFERTOWE- załącznik nr 1.pdf pdf 23.28 2023-10-26 17:25:00 Proceeding
ZAPYTANIE OFERTOWE- załącznik nr 2.pdf pdf 19.08 2023-10-26 17:25:00 Proceeding
Odpowiedź na pytań 02.11.2023.pdf pdf 48.8 2023-11-02 16:10:57 Public message
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej – informacja na stronę internetową prowadzonego postępowania.pdf pdf 49.49 2023-11-09 13:25:45 Public message

Announcements

2023-11-09 13:25 Joanna Szykowska Informacja o wyborze oferty.
Szczegóły w załączeniu.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-11-06 13:27 Joanna Szykowska Dziękujemy za złożenie ofert. Informujemy, że w postępowaniu złożono 7 ważnych i zatwierdzonych elektronicznie ofert. Wszystkie obecnie podlegają badaniu i ocenie.
O dalszych krokach Zamawiającego zostaną Państwo poinformowania w komunikacie publicznym.
2023-11-03 12:30 Joanna Szykowska Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zamówienia o około 10% ilości wskazanej w zaproszeniu.
2023-11-02 16:10 Joanna Szykowska Zamawiający udziela następujących wyjaśnień i odpowiedzi na pytania Wykonawcy.
Szczegóły w załączeniu.

Odpowiedź na pytań [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa kalendarzy Prosimy o wpisanie do formularza ostatecznej ceny brutto za całość zamówienia, wraz z kosztami dostawy i wniesienia. Do formularza należy dołączyć formularz kontaktowy oraz wypełniony arkusz cenowy (UWAGA- WYPĘLNIAMY TYLKO KOLUMNĘ "CENY JEDN.") 1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30.11.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula RODO - Wykonawca potwierdza zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ Z ART.13 RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Termin związania ofertą - Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.12.2023 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 335