Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00460313 KOMPLEKSOWE, ZIMOWE OCZYSZCZANIE DRÓG, CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH ORAZ PARKINKÓW NA TERENIE GMINY LUZINO - sprawa 25.2023

Aurelia Wolska
Urząd Gminy Luzino
Termin:
Zamieszczenia : 25-10-2023 10:06:00
Składania : 03-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 03-11-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01 SWZ 25.2023.pdf pdf 2184.34 2023-10-25 10:06:00 Postępowanie
02 Załącznik nr 1 do SWZ formularz ofertowy.docx docx 27.29 2023-10-25 10:06:00 Postępowanie
03 Załącznik nr 1a - wzrór cennika część pólnocna.xlsx xlsx 16.11 2023-10-25 10:06:00 Postępowanie
04 Załącznik nr 1b - wzór cennika część południowa.xlsx xlsx 16.18 2023-10-25 10:06:00 Postępowanie
05 Załącznik nr 2a - część 1 Szczegółowy opis zasad utrzymania dróg część północna.pdf pdf 240.33 2023-10-25 10:06:00 Postępowanie
06 Załącznik nr 2b - część 2 Szczegółowy opis zasad utrzymania dróg część południowa.pdf pdf 280.95 2023-10-25 10:06:00 Postępowanie
07 Załącznik nr 3 oświadczenie.docx docx 25.08 2023-10-25 10:06:00 Postępowanie
08 Załącznik nr 4 projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 314.29 2023-10-25 10:06:00 Postępowanie
09 Załącznik nr 5 raport dobowy.xlsx xlsx 11.44 2023-10-25 10:06:00 Postępowanie
10 Załącznik nr 6 zbiorcze zestawienie wykonanych usług.docx docx 34.98 2023-10-25 10:06:00 Postępowanie
11 Załącznik nr 7 RODO.docx docx 25.67 2023-10-25 10:06:00 Postępowanie
12 Załącznik nr 8 obowiązki koordynatora bhp.docx docx 19.55 2023-10-25 10:06:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 61.32 2023-11-03 10:59:11 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty str postępowania.pdf pdf 103.09 2023-11-03 15:26:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-03 15:26 Aurelia Wolska Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), Zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej, odpowiednio w części nr 1 i 2 postępowania, jak w załączonym piśmie.
Z poważaniem
Aurelia Wolska

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-11-03 10:59 Aurelia Wolska Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605 ze zm.), Zamawiający udostępnia informację z sesji otwarcia ofert, jak niżej.
W dniu 03.11.2023 r. o godzinie 10:15 odbyło się otwarcie ofert. W terminie, do dnia 03.11.2023 r. do godziny 10:00, odpowiednio na daną część zamówienia, oferty złożyli Wykonawcy, jak w załączonym piśmie.
Z poważaniem
Aurelia Wolska

informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-03 10:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.) Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, zamierza przeznaczyć kwotę 896 350,00 zł brutto, z uwzględnieniem odpowiednio części zamówienia:
1. Na część nr 1 zamówienia Zamawiający przeznacza kwotę 263 100,00 zł brutto
2. Na część nr 2 zamówienia Zamawiający przeznacza kwotę 633 250,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 335