Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wymiana pionu wodnego, pionu kanalizacji i likwidacja szamba przy budynku Aleja Wojska Polskiego 6 w Lubawce - II postępowanie

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Department: Zakład Gospodarki Miejskiej
Deadlines:
Published : 02-10-2023 11:40:00
Placing offers : 09-10-2023 09:00:00
Offers opening : 09-10-2023 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1.        Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych – wymiany pionu wodnego, pionu kanalizacji i likwidacji szamba przy budynku położonym w Lubawce, przy Aleja Wojska Polskiego 6.

2.        W zakres robót wchodzi m.in.:

-        wymiana istniejącego pionu wodnego na klatce schodowej na instalację z rur PP zgrzewanych wraz z montażem konsol wodomierzowych,

-        wymiana istniejącego pionu kanalizacji na klatce schodowej i w piwnicy na instalację z rur PVC 110 mm,

-        likwidacja zbiornika bezodpływowego za budynkiem poprzez częściowe rozebranie, dezynfekcję i zasypanie zbiornika,

-        ustawienie studni zbiorczej fi 400-425 z tworzywa sztucznego wraz z przełączeniem istniejących odpływów kanalizacji,

-        utylizacja odpadów.

3.        Przedmiar robót stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.

4.        Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych roboty te będą rozliczane w oparciu o kosztorys robót dodatkowych lub zamiennych zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego.

5.        Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność zorganizowania zaplecza socjalnego dla pracowników, zabezpieczenia placu budowy na czas wykonywanych robót oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót.

6.        Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.

7.        Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

Termin i miejsce wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia: do dnia 29.12.2023 r



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie - remont pionów i likwidacja szamba AWP 4 II.docx docx 44.25 2023-10-02 11:40:07 Proceeding
Załącznik nr 1 (oświadczenie) - remont pionów i likwidacja szamba AWP 4 II.docx docx 24.32 2023-10-02 11:40:07 Proceeding
Załącznik nr 2 (umowa) - remont pionów i likwidacja szamba AWP 4 II.docx docx 34.14 2023-10-02 11:40:07 Proceeding
Załącznik nr 3 (RODO) - remont pionów i likwidacja szamba AWP 4 II.docx docx 26.34 2023-10-02 11:40:07 Proceeding
Załącznik nr 4 (oświadczenie o wykluczeniu) - remont pionów i likwidacja szamba AWP 4 II.docx docx 23.08 2023-10-02 11:40:07 Proceeding
Załącznik nr 5 (przedmiar) - remont pionów i likwidacja szamba AWP 4 II.pdf pdf 98.88 2023-10-02 11:40:07 Proceeding
protokół.pdf pdf 454.77 2024-01-03 11:19:07 Public message

Announcements

2024-01-03 11:19 Maciej Kosal Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostaje unieważnione w związku z decyzją Wspólnoty Mieszkaniowej.
2024-01-03 11:19 Maciej Kosal Szanowni Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert. W załączniku zestawienie złożonych ofert.

protokół.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie całości robót budowlanych Koszt wykonania robót wg przedmiaru (załącznik nr 5) 1 building work - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonanie prac: do dnia 29.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1 i Załącznik nr 4). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Kosztorys ofertowy wg przedmiaru - załącznik nr 5 - Proszę załączyć kosztorys ofertowy sporządzony wg załącznika nr 5 Attachment required (0)
(0)

The number of page views: 221