Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 28-09-2023 08:47:00 |
Placing offers : | 13-10-2023 10:00:00 |
Offers opening : | 13-10-2023 10:30:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-10-05 11:21 | Karolina Nowicka |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
UNIEWAŻNIENIE
POSTĘPOWANIA
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., prowadzący postępowanie o udzielenie zamówienia w imieniu Miasta Poznania - Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, działając na podstawie art. 256 w zw. z art. 137 ust. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej jako PZP), zawiadamia, że unieważnia w/w postępowanie, bowiem dalsze jego prowadzenie nie jest uzasadnione. UZASADNIENIE Prowadzone przez Zamawiającego postępowanie dotyczy modernizacji budynku przy ul. Zeylanda 5 w Poznaniu na podstawie dokumentacji pozyskanej wcześniej przez Zamawiającego. Po wszczęciu postępowania wykonano dodatkową wizję budynku i dokonano ponownej analizy posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji. W toku ustaleń stwierdzono, iż zaistniała konieczność przeprojektowania dokumentacji technicznej w pełnym zakresie i rozszerzenie jej o dokumentację dotyczącą zmiany strukturalne lokali mieszkalnych i użytkowych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Uwzględnienie dodatkowego zakresu robót nie jest możliwe poprzez dokonanie modyfikacji SWZ na podstawie art. 137 ust. 1 PZP, bowiem zmiana treści SWZ prowadziłaby do znacznego rozszerzenia zakresu zamówienia, co z kolei obliguje Zamawiającego do unieważnienia postępowania na podstawie art. 256 PZP. Jednocześnie należy podnieść, iż wykonanie pozostałego, nieprzewidzianego pierwotnie zakresu robót, o którym mowa powyżej, niezależnie od zakresu niniejszego zamówienia, spowodowałoby istotne niedogodności techniczne oraz organizacyjne, co z kolei wiąże się ze znacznym wzrostem kosztów realizacji tych robót, a nadto niewątpliwie po wykonaniu spowodowałoby trudności w ustaleniu odpowiedzialności danego wykonawcy za ewentualne wady tych robót. Mając powyższe na uwadze, dalsze prowadzenie postępowania pozostaje nieuzasadnione, w konsekwencji unieważnienie postępowania jest niezbędne. |
2023-10-05 11:10 | Karolina Nowicka | Informacja o unieważnieniu postępowania |
2023-10-02 13:58 | Karolina Nowicka | 02.10.2023r. Odpowiedzi na pytania |
2023-09-29 13:35 | Karolina Nowicka | Termin wizji lokalnej |
2023-09-28 10:50 | Karolina Nowicka | Zamawiający w dniu 28.09.2023r. zamieścił aktualne formularze oraz aktualne PPU. Przy składaniu oferty proszę korzystać z aktualnych wzorów (plik nazwa - 3. AKTUALNE Formularze_Modernizacja budynku przy ul. Zeylanda 5) oraz aktualnego PPU (plik nazwa - 4. AKTUALNE PPU USTAWA WYKONAJ ZEYLANDA 5 poprawiona VAT 28.09.2023.) |
2023-09-28 10:45 | Karolina Nowicka | The message was withdrawn by the Buyer. |
Announcements