Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Szp-241/ZP–055A/2023 Szp-241/ZP–055A/2023 - DOSTAWA STOŁÓW, ŁÓŻKA ORAZ INNYCH PRZEDMIOTÓW (powtórka)

Magdalena Adamczyk
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Department: Sekcja Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 11-09-2023 09:51:00
Placing offers : 22-09-2023 09:00:00
Offers opening : 22-09-2023 09:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

1.     Postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia poniżej 215 000 euro w trybie podstawowym bez negocjacji,  o którym mowa art. 275 pkt. 1)   ustawy Pzp.

2.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego stołów, łóżka oraz innych przedmiotów zwanych dalej „sprzętem medycznym”.

3.      Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1.1 – 1.4 do             SWZ.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ_055_A_.pdf pdf 3565.97 2023-09-11 09:51:00 Proceeding
SWZ_055_A.doc doc 359.5 2023-09-11 09:51:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do SWZ_FO.doc doc 85.5 2023-09-11 09:51:00 Proceeding
Załącznik nr 1.1 - 1.4 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów.docx docx 41.88 2023-09-11 09:51:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do SWZ_Projekt umowy.docx docx 56.14 2023-09-11 09:51:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.docx docx 25.44 2023-09-11 09:51:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 49 2023-09-11 09:51:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu_11.09.2023.pdf pdf 114.25 2023-09-11 09:51:00 Proceeding
Informacja nr 1.doc doc 130.5 2023-09-19 10:50:06 Public message
Informacja nr 1.pdf pdf 46.85 2023-09-19 10:50:06 Public message
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 17.41 2023-09-22 09:30:10 Public message
wyniki postępowania.doc doc 222.5 2023-10-04 11:40:26 Public message
wyniki postępowania.pdf pdf 107.59 2023-10-04 11:40:26 Public message
ogłoszenie o wyniku postępowania_27.10.2023.pdf pdf 117.81 2023-10-27 08:24:11 Public message

Announcements

2023-10-27 08:24 Magdalena Adamczyk Ogłoszenie o wyniku postępowania 27.10.2023

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-10-04 11:40 Magdalena Adamczyk Wyniki postępowania Szp-241/ZP-055A/2023

wyniki postępowania. [...].doc

wyniki postępowania. [...].pdf

2023-09-22 09:30 Magdalena Adamczyk Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2023-09-22 09:00 Buyer message INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
Stosowanie do wymogu art. 222 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA STOŁÓW, ŁÓŻKA ORAZ INNYCH PRZEDMIOTÓW (powtórka), przeznaczył kwotę 24 041,12 zł gross w tym:

numer zadania Nazwa zadania Wartość brutto
1. Łóżko szpitalne - ( Szpitalny Oddział Ratunkowy) 9 160,56 zł
2. Elektroniczna waga do ważenia pacjentów na wózkach inwalidzkich – (Stacja Dializ) 4 500,00 zł
3. Leżanka do USG - ( DODO) 5 380,56 zł
4. Stół diagnostyczno-zabiegowy - (Poradnia Urologiczna) 5 000,00 zł
2023-09-19 10:50 Magdalena Adamczyk Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.doc

Informacja nr 1.pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 376