Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: TU/41/2023 Remont podłóg w pomieszczeniach użytkowanych przez Rejon Eksploatacji Budynków nr 4 przy ul. Joanny 18 w Rudzie Śląskiej (wylewka samopoziomująca + wykończenie powierzchni wykładziną PCV).

Deadlines:
Published : 26-07-2023 15:04:00
Placing offers : 11-08-2023 10:00:00
Offers opening : 11-08-2023 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 2420-133 w .665

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

1.       Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej  ul. 1-go Maja 218 zaprasza do złożenia oferty na:

Remont podłóg w pomieszczeniach użytkowanych przez Rejon Eksploatacji Budynków nr 4 przy ul. Joanny 18 w Rudzie Śląskiej (wylewka samopoziomująca + wykończenie powierzchni wykładziną PCV).

2.       Kryterium oceny ofert: cena 100%.

3.       Cenę oferty należy wyliczyć zgodnie z załączonymi:

- przedmiarem robót – załącznik nr 1,

- opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2

4.      W kosztorysie ofertowym ceny materiałów powinny zawierać koszty ich zakupu i transportu.

5.       Termin realizacji umowy: 4 tygodnie od daty przekazania placu budowy.

6.       Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.

7.       Oferty należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową do dnia 11.08.2023 r. do godz. 1000, na formularzu ofertowy  (załącznik nr 1), który należy dołączyć do oferty.

8.       Oferty zostaną otwarte dnia 11.08.2023 r. o godz. 1005.

9.       Płatność przelewem za wykonane roboty w terminie 30 dni od dnia wystawienia faktury.

10.   Zamawiający przeanalizuje złożone oferty i wybierze najkorzystniejszą ofertę.

11.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia w przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na sfinansowania zadania.

12.   Istnieje możliwość wizji na obiekcie, po wcześniejszym umówieniu się z Kierownikiem Rejonu Eksploatacji Budynków nr 4 przy ul. Joanny 18 Panią Joanną Nawrat.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
załącznik nr 1_Joanny 18_podłogi_wylewka+PCV_przedmiar.pdf pdf 47.66 2023-07-26 15:04:00 Proceeding
załącznik nr 2_opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 26.7 2023-07-26 15:04:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Remont podłóg w pomieszczeniach użytkowanych przez Rejon Eksploatacji Budynków nr 4 przy ul. Joanny 18 w Rudzie Śląskiej (wylewka samopoziomująca + wykończenie powierzchni wykładziną PCV). - 1 pc. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1 Maja 218
41-710, Ruda Śląska
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 tygodnie od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 233