Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Szp/FZ/Spr–14/OPUS-19/2023 Dostawa odczynników laboratoryjnych, materiałów zużywalnych i innych

Monika Wojciechowska
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Department: Sekcja Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 18-07-2023 12:36:00
Placing offers : 24-07-2023 12:00:00
Offers opening : 24-07-2023 12:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych, materiałów zużywalnych i innych.

2. Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo–cenowy stanowiący załącznik nr 1.1 – 1.6 do formularza ofertowego.


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zaproszenie_OPUS-19_Spr-14_23.pdf pdf 5090.12 2023-07-18 12:36:00 Proceeding
Załacznik nr 1 - Formularz ofertowy_odczynniki_20-04-2023.doc doc 291 2023-07-18 12:36:00 Proceeding
Załacznik nr 2 - Projekt umowy_odczynniki_mj_17-07-2023.doc doc 295 2023-07-18 12:36:00 Proceeding
Załącznik nr 1.1 - 1.6 formularz asortymentowo - cenowy.xlsx xlsx 41.25 2023-07-18 12:36:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia_mj_17-07-2023.doc doc 50 2023-07-18 12:36:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - oświadczenie o braku powiązań.doc doc 24.5 2023-07-18 12:36:00 Proceeding
Zaproszenie_OPUS-19_Spr-14_23.doc doc 321.5 2023-07-18 12:36:00 Proceeding
Zaproszenie_OPUS-19_Spr-14_23_pdf.pdf pdf 8165.1 2023-07-18 12:36:00 Proceeding

Announcements

2023-07-24 12:46 Monika Wojciechowska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający informuje że unieważnia przedmiotowe zapytanie ofertowe ze względu na brak ofert
2023-07-24 12:46 Monika Wojciechowska Zamawiający informuje że unieważnia przedmiotowe zapytanie ofertowe ze względu na brak ofert
2023-07-20 10:57 Monika Wojciechowska Zamawiający poprawia omyłkę pisarską w Paragrafie 5 ust. 4 projektu umowy. Powinno być:
"4. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy o numerze [_....................................................._] prowadzone przez [_....................................................._]. Za nieprawidłową uważa się fakturę, która nie zawiera danych o których mowa w par. 6 ust. 2 niniejszej umowy lub która zawiera dane np. termin płatności niezgodne z postanowieniami niniejszej umowy."

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Oferta Zamawiający wymaga załączenia na platformie zakupowej skanu formularza ofertowego i formularzy asortymentowo cenowych stanowiących załączniki nr. 1.1-1.6. W przypadku braku załączenia w/w załączników do oferty na platformie zakupowej, oferta zostanie odrzucona 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2977 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 21 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 353