Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO-13/2023 Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

Termin:
Zamieszczenia : 21-04-2023 11:35:00
Składania : 28-04-2023 09:00:00
Otwarcia : 28-04-2023 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1771.15 2023-04-21 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego-formularz oferty.doc doc 45 2023-04-21 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego -formularz asosrtymentowo-cenowy.xls xls 49.5 2023-04-21 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Projekt umowy na art.biurowe.pdf pdf 2031.92 2023-04-21 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego-formularz oferty.doc doc 46 2023-04-25 13:00:56 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3 Projekt umowy na art. biurowe.pdf pdf 402.71 2023-04-25 13:00:56 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert 28.04.2023 r..pdf pdf 785.49 2023-05-02 11:12:31 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 423.88 2023-05-08 10:10:35 Publiczna wiadomość
Sprostowanie- Wybór artykuły biurowe- zapytanie ofertowe 2023.pdf pdf 797.03 2023-05-11 13:40:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-11 13:40 Sławomir Kuligowski Sprostowanie do wyboru najkorzystniejszej oferty, odrzucenie ofert

Sprostowanie- Wybór [...].pdf

2023-05-08 10:10 Sławomir Kuligowski Wybór najkorzystniejszej oferty

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-05-02 11:12 Sławomir Kuligowski Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2023-04-28 09:00 Komunikat Zamawiającego 95 000,00
2023-04-28 08:59 Sławomir Kuligowski Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia przeznacza kwotę 120 000,00 zł brutto
2023-04-25 13:00 Sławomir Kuligowski Aktualny Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, aktualny wzór Umowy

Załącznik nr 1 do Za [...].doc

Załącznik nr 3 Proje [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 301