Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 21-04-2023 09:33:00 |
Placing offers : | 29-05-2023 09:30:00 |
Offers opening : | 29-05-2023 10:00:00 |
Procedure: | Przetarg nieograniczony |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych stosowanych w pracowni hemodynamiki do magazynu Apteki, zwanych dalej „produktami”.
2. Rodzaj oraz ilości sprzętu jednorazowego użytku określają formularze asortymentowo-cenowe stanowiące Załączniki 1.1-1.15 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje powierzenie Zamawiającemu w depozyt przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie nr 3, 4, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 14 oraz jego sprzedaż w ilościach niezbędnych do uzupełnienia depozytu na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje użyczenie Zamawiającemu:
a) konsoli kompatybilnej z oferowanymi cewnikami, określonej w pakiecie nr 10, uruchomienia oraz udzielenia instruktażu w zakresie obsługi osobom wskazanym przez Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 2.1 do SWZ.
b)
Pompy próżniowej bezolejowej kompatybilnej z oferowanymi cewnikami,
określonej w pakiecie nr 11, uruchomienia oraz udzielenia instruktażu w
zakresie obsługi osobom wskazanym przez
Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym na zasadach określonych we
wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 2.1 do SWZ.
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2023-09-18 09:06 | Magdalena Adamczyk | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 18.09.2023 |
2023-07-31 10:21 | Anna Lis | Wyniki postepowania w zakresie Pakietu nr 12 |
2023-07-31 10:20 | Anna Lis | korekta wyników postępowania w zakresie pakietu nr 12 |
2023-07-25 10:33 | Anna Lis | wyniki postępowania |
2023-05-29 10:26 | Anna Lis | Zbiorcze zestawienie z otwarcia ofert |
2023-05-29 09:30 | Buyer message |
Zamawiający
przeznaczył
na
realizacje
zadania
2
634
120,31zł
gross
w
tym: Pakiet nr 1 330 804,00 zł Pakiet nr 2 26 978,40 zł Pakiet nr 3 117 720,00 zł Pakiet nr 4 355 320,00 zł Pakiet nr 5 40 408,20 zł Pakiet nr 6 102 600,00 zł Pakiet nr 7 32 290,00 zł Pakiet nr 8 17 712,00 zł Pakiet nr 9 1 101 600,00 zł Pakiet nr 10 264 600,00 zł Pakiet nr 11 74 520,00 zł Pakiet nr 12 39 852,00 zł Pakiet nr 13 24 300,00 zł Pakiet nr 14 11 610,00 zł Pakiet nr 15 93 805,71 zł |
2023-05-19 09:11 | Anna Lis |
Informacja
nr
2
dla
Wykonawców-
Zmiana
terminu
składania
ofert
oraz
modyfikacja
w
zakresie
Pakietu
nr
9
ogłoszenie o zmianie [...].pdf |
2023-05-15 11:22 | Anna Lis | Informacja nr 1 dla Wykonawców |
Announcements