Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Szp/ZP–393A/2023 DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH STOSOWANYCH W PRACOWNI HEMODYNAMIKI

Anna Lis
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Department: Sekcja Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 21-04-2023 09:33:00
Placing offers : 29-05-2023 09:30:00
Offers opening : 29-05-2023 10:00:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

1.       Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych stosowanych w pracowni hemodynamiki do magazynu  Apteki, zwanych dalej „produktami”.

2.       Rodzaj oraz ilości sprzętu jednorazowego użytku określają formularze asortymentowo-cenowe stanowiące Załączniki 1.1-1.15 do SWZ.

3.       Przedmiot zamówienia obejmuje powierzenie Zamawiającemu w depozyt przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie nr 3, 4, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 14 oraz jego sprzedaż w ilościach niezbędnych do uzupełnienia depozytu na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ.

4.       Przedmiot zamówienia obejmuje użyczenie Zamawiającemu:

a)   konsoli kompatybilnej z oferowanymi cewnikami, określonej w pakiecie nr 10, uruchomienia oraz udzielenia instruktażu w zakresie  obsługi osobom wskazanym przez Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 2.1 do SWZ.

b)   Pompy próżniowej bezolejowej  kompatybilnej z oferowanymi cewnikami, określonej w pakiecie nr 11, uruchomienia oraz udzielenia instruktażu w zakresie  obsługi osobom wskazanym przez Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 2.1 do SWZ.


w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ z załacznikami edytowalne.zip zip 606.17 2023-04-21 09:33:00 Proceeding
SWZ z załącznikami PDF.zip zip 5265.99 2023-04-21 09:33:00 Proceeding
ogłoszenie o zamowieniu.pdf pdf 311.89 2023-04-21 09:33:00 Proceeding
wyniki postępowania.doc doc 243.5 2023-07-25 10:33:33 Public message
wyniki postępowania.pdf pdf 1411.52 2023-07-25 10:33:33 Public message
COFNIĘCIE CZYNNOŚCI UNIEWAZNIENIA PAKIETU 12.doc doc 132 2023-07-31 10:20:13 Public message
cofnięcie czynności unieważnienia w zakresie pakietu nr 12.pdf pdf 205.61 2023-07-31 10:20:13 Public message
wyniki - Pakiet nr 12.pdf pdf 297.2 2023-07-31 10:21:06 Public message
wyniki postępowania PAKIET 12.doc doc 147.5 2023-07-31 10:21:06 Public message
Informacja nr 1.doc doc 204 2023-05-15 11:22:56 Public message
Informacja nr 1.pdf pdf 1252.87 2023-05-15 11:22:56 Public message
Informacja 2 zmiana terminu skladania ofert i mofyfikacja pakietu nr 9.doc doc 179 2023-05-19 09:11:57 Public message
Informacja nr 2 dla wykonawców.pdf pdf 742.2 2023-05-19 09:11:57 Public message
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 69.6 2023-05-19 09:11:57 Public message
Pakiet nr 9 - modyfikacja.xlsx xlsx 10.79 2023-05-19 09:11:57 Public message
Pakiet 9 modyfikacja.pdf pdf 255.73 2023-05-19 09:11:57 Public message
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 49 2023-05-29 10:26:32 Public message
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia_EU_18.09.2023.pdf pdf 354.79 2023-09-18 09:06:20 Public message

Announcements

2023-09-18 09:06 Magdalena Adamczyk Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 18.09.2023

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-07-31 10:21 Anna Lis Wyniki postepowania w zakresie Pakietu nr 12

wyniki - Pakiet nr 1 [...].pdf

wyniki postępowania [...].doc

2023-07-31 10:20 Anna Lis korekta wyników postępowania w zakresie pakietu nr 12

COFNIĘCIE CZYNNOŚCI [...].doc

cofnięcie czynności [...].pdf

2023-07-25 10:33 Anna Lis wyniki postępowania

wyniki postępowania. [...].doc

wyniki postępowania. [...].pdf

2023-05-29 10:26 Anna Lis Zbiorcze zestawienie z otwarcia ofert

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2023-05-29 09:30 Buyer message Zamawiający przeznaczył na realizacje zadania 2 634 120,31zł gross w tym:
Pakiet nr 1 330 804,00 zł
Pakiet nr 2 26 978,40 zł
Pakiet nr 3 117 720,00 zł
Pakiet nr 4 355 320,00 zł
Pakiet nr 5 40 408,20 zł
Pakiet nr 6 102 600,00 zł
Pakiet nr 7 32 290,00 zł
Pakiet nr 8 17 712,00 zł
Pakiet nr 9 1 101 600,00 zł
Pakiet nr 10 264 600,00 zł
Pakiet nr 11 74 520,00 zł
Pakiet nr 12 39 852,00 zł
Pakiet nr 13 24 300,00 zł
Pakiet nr 14 11 610,00 zł
Pakiet nr 15 93 805,71 zł
2023-05-19 09:11 Anna Lis Informacja nr 2 dla Wykonawców- Zmiana terminu składania ofert oraz modyfikacja w zakresie Pakietu nr 9

Informacja 2 zmiana [...].doc

Informacja nr 2 dla [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Pakiet nr 9 - modyfi [...].xlsx

Pakiet 9 modyfikacja [...].pdf

2023-05-15 11:22 Anna Lis Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.doc

Informacja nr 1.pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 1083