Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 02-02-2023 11:24:00 |
Placing offers : | 09-02-2023 10:00:00 |
Offers opening : | 09-02-2023 10:15:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Zaprojektowaniu i wykonaniu montażu przyłącza energetycznego dla lokali użytkowych położonych w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 248 w Poznaniu wraz z montażem linii zasilających i rozdzielnic. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Istotne Postanowienia Umowne stanowiące załącznik do postępowania.
Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:
1) warunkami określonymi w niniejszym dokumencie,
2) obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, w tym w szczególności przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.),
3) normami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami, mającymi bezpośrednie zastosowanie dyrektywami i normami Unii Europejskiej oraz sztuką budowlaną.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (61) 415-8869
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-02-10 11:21 | Katarzyna Bożys | Dzień dobry, Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. informuje, iż w postępowaniu prowadzonym zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w Spółce na Zaprojektowanie i wykonanie montażu przyłącza energetycznego dla lokali użytkowych położonych w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 248 w Poznaniu wraz z montażem linii zasilających i rozdzielni, zostały złożone dwie oferty. W wyniku oceny ofert Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez Marka Rożnowskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą MARON Marek Rożnowski z siedzibą w Poznaniu przy os. Stefana Batorego 8/49, 60-687 Poznań. Oferta została złożona na kwotę gross 147.000,00 zł (słownie: sto czterdzieści siedem tysięcy zł 00/100). |
2023-02-07 11:07 | Katarzyna Bożys |
Zamawiający
informuje,
że
w
toku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
wpłynął
wniosek
o
wyjaśnienie
opisu
przedmiotu
zamówienia.
Niniejszym
Zamawiający
przekazuje
wyjaśnienie: Pytanie 1: kto jest właścicielem działek na których mają zostać przeprowadzone roboty budowlane? Odpowiedź 1: Właścicielem działki jest Miasto Poznań. Pytanie 2: zadanie obejmuje również modernizację instalacji oświetlenia w częściach wspólnych budynku, montaż oświetlenia na elewacji budynku. W związku z tym proszę o informację czy oświetlenie w częściach wspólnych budynku ma zostać wymienione na LED w stosunku 1:1? Czy należy poprzeć wymianę obliczeniami fotometrycznymi? Ile opraw należy zamontować na elewacji budynku? W jaki sposób oświetlenie na elewacji budynku ma się załączać? Czy dla części wspólnych budynku jest obecnie zainstalowany "licznik administracyjny"? Odpowiedź 2: Wymianę oświetlenia w częściach wspólnych należy zrealizować po wykonaniu zatwierdzonego projektu ( zaprojektowaną wymianę należy poprzeć obliczeniami). Oprawy na elewacji budynku należy zaprojektować w sposób zapewniający odpowiednie oświetlenie parkingów, chodników oraz wejść do budynków. Pytanie 3: Dla lokalu restauracji wymaga moc to 80kW. Jakie wartości należy przyjąć do pozostałych lokali? Odpowiedź 3: Dokładną wartość mocy przyłączeniowej dla pozostałych lokali należy ustalić na podstawie inwentaryzacji zainstalowanych urządzeń. Maksymalna moc przyłączeniowa dla pozostałych lokali użytkowych to 16kW/lokal. Pytanie 4: Ile lokali usługowych dotyczy zadanie? Czy Zamawiający może udostępnić podkłady w formacie PDF lub DWG? Odpowiedź 4: Zadanie dotyczy 7 lokali użytkowych. Zamawiający może udostępnić podkłady w formacie PDF. Pytanie 5: Czy Zamawiający wymaga montaż nowych tablic lokalowych w każdym lokalu czy tylko tam, gdzie będzie to niezbędne? Odpowiedź 5: Z uwagi na stan techniczny i montaż nowych linii WLZ, konieczna będzie wymiana wszystkich tablic lokalowych. Pytanie 6: Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wystawienie faktury po wykonaniu robót budowlanych, a w późniejszym terminie dostarczenie inwentaryzacji geodezyjnej? Wykonawcza nie ma wpływu na czas oczekiwania ma mapki w Ośrodku Geodezyjnym? Odpowiedź 6: Zamawiający informuje iż wszelka dokumentacja przedstawiona do akceptacji musi być wykonana na mapach geodezyjnych w wersji do celów projektowych. Pytanie 7: Zamierzenie zmiany sposobu zasilania lokali będzie traktowane przez ENEA, jako budowa nowych przyłączy do budynku. W związku z tym ENEA prawdopodobnie zażąda zapłaty za poniesienie kosztów budowy nowej infrastruktury ewentualnie przebudowy istniejącej infrastruktury. Proszę zatem o informację kto poniesie te koszty? Odpowiedź 7: Wszelkie koszty związane z montażem nowych przyłączy są po stronie wykonawcy. |
Announcements