Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DZP-291-4231/2022 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU, SPRZĘTU BIUROWEGO, BATERII DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO W KRAKOWIE W 2022/2023 ROKU

Deadlines:
Published : 10-11-2022 14:20:00
Placing offers : 22-11-2022 10:00:00
Offers opening : 22-11-2022 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 159.29 2022-11-10 14:20:00 Proceeding
SWZ.pdf pdf 527.43 2022-11-10 14:20:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do 4 SWZ - formularz ofertowy i oświadczenia.docx docx 72.26 2022-11-10 14:20:00 Proceeding
Załącznik nr 1.1-1.5 - formularz cenowy.zip zip 163.61 2022-11-10 14:20:00 Proceeding
Załącznik nr 5 SWZ - wzór umowy.pdf pdf 249.43 2022-11-10 14:20:00 Proceeding
Załącznik nr 6 SWZ - dokument gwarancyjny.docx docx 18.96 2022-11-10 14:20:00 Proceeding
Załącznik nr 1.1 Zadanie nr 1 materiały biurowe- po zmianie 16.11.2022r..xls xls 212 2022-11-16 18:23:42 Public message
Załącznik nr 1.2 Zadanie nr 2 papier - po zmianie 16.11.2022r..xls xls 58.5 2022-11-16 18:23:42 Public message
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 273.76 2022-11-16 18:23:42 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 36.42 2022-11-16 18:23:42 Public message
Informacja z otwarcia.pdf pdf 313.97 2022-11-22 12:52:18 Public message
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - zad. nr. 5.pdf pdf 258.67 2022-12-20 14:12:56 Public message
Zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 365.97 2022-12-20 15:24:21 Public message

Announcements

2022-12-20 15:24 Szymon Lorenc W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniach nr. 1,2,3,4.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-12-20 14:12 Szymon Lorenc W załączeniu zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadaniu częściowym nr. 5.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2022-11-22 12:52 Szymon Lorenc W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-11-22 10:00 Buyer message Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 524.877,40 zł brutto. Zadanie nr. 1: 245.000,00 zł brutto, Zadanie nr. 2: 187.000,00 zł brutto, Zadanie nr. 3: 46.458,19 zł brutto, Zadanie nr. 4: 15.419,21 zł brutto, Zadanie nr. 5: 31.000,00 zł brutto.
2022-11-16 18:23 Szymon Lorenc W załączeniu:
- odpowiedzi na pytania od wykonawców wraz ze zmienioną wersją załącznika nr 1.1 – Zadanie nr 1 oraz nr 1.2 - Zadanie nr 2 (prosimy wykonawców o zapoznanie się z plikami)
- ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

Załącznik nr 1.1 Zad [...].xls

Załącznik nr 1.2 Zad [...].xls

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 447