Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DOA.202.362.2022 Inwentaryzacja zieleni wraz z waloryzacją drzewostanu na terenie działek nr 28/1 (pow.2540 m2) oraz 28/2 (pow. 3751 m2) ark. 27 obręb 10 Krzesiny w Poznaniu, stanowiących zabytkowy park dworski wpisany indywidualnie do rejestru zabytków

Deadlines:
Published : 22-08-2022 12:03:00
Placing offers : 26-08-2022 11:50:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
PPU inwentaryzacja zieleni.docx docx 28.63 2022-08-22 12:03:00 Proceeding
mapa.pdf pdf 226.98 2022-08-25 13:40:59 Public message

Announcements

2022-09-13 12:39 Karol Słoński Zamawiający informuje, iż postępowanie zostało unieważnione.
2022-08-30 08:36 Karol Słoński Zamawiający informuje, że w postępowaniu złożone zostało dziewięć ofert przez
wykonawców:

1) ANDRZEJ KOZACZYK KO-ECO z siedzibą: 64-920 Piła ul. aleja Lipowa, Kwota oferty brutto: 2 829.00 zł
2) FLORIADA MAŁGORZATA BOGUSŁAWSKA "FLORIADA" z siedzibą: 60-461 Poznań, ul. Mławska 7, Kwota oferty brutto: 9 225.00 zł
3) ECHO ENERGY AND SAFETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą: 05-830 Nadarzyn, ul. Plantowa 5, Kwota oferty brutto: . 11 266.80 zł
4) WARSZTAT KRAJOBRAZU Pracownia Architektury Krajobrazu Joanna Lewandowska z siedzibą: 50-020 Wrocław, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 74 lokal 320, Kwota oferty brutto: 16 000.00 zł
5) ES Projekt Ewelina Gutowska z siedzibą: 60-817 Poznań, ul. Henryka Sienkiewicza 6 17, Kwota oferty brutto: 16 605.00 zł
6) LUCJAN NOWAK z siedzibą: 60-645 Poznań, ul. Michałowska 12 9, Kwota oferty brutto: 16 974.00 zł
7) Green Cities Infrastructure sp. z o.o. z siedzibą: 80-252 Gdańsk ul. Jaśkowa Dolina 11B/3, Kwota oferty brutto: 18 450.00 zł
8) DALPINEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Cieszyńska 71, Kwota oferty brutto: 24 600.00 PLN zł
9) Tomasz Brzęk FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "LILAK" z siedzibą: 32-862 PORĄBKA IWKOWSKA, PORĄBKA IWKOWSKA 36, Kwota oferty brutto: 241 695.00 zł



W postępowaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta wykonawcy ANDRZEJ KOZACZYK KO-ECO z siedzibą: 64-920 Piła ul. aleja Lipowa, Kwota oferty brutto: 2 829.00 zł
2022-08-25 13:45 Karol Słoński W związku z zapytaniem Wykonawcy o treści :" Czy takie materiały wyjściowe jak mapa zasadnicza z naniesionymi jednostkami drzew oraz materiały archiwalne ze względu na zabytkowy charakter terenu zostaną przekazane Wykonawcy czy są to materiały do pozyskania we własnym zakresie?”

Zamawiający informuje iż są to materiały do pozyskania we własnym zakresie.
2022-08-25 13:45 Karol Słoński W związku z zapytaniem Wykonawcy o treści : "Obiekt jest zabytkiem wpisanym do rejestru zabytków. Czy należy wykazać jakieś dotychczasowe doświadczenie w pracy na takich obiektach?”

Zamawiający informuje, iż nie wymaga wykazania doświadczenia w pracy na takich obiektach.
2022-08-25 13:43 Karol Słoński W związku z zapytaniem Wykonawcy o treści : "Plan sytuacyjny - czy ma go wykonać geodeta uprawniony?"
Zamawiający informuje iż. uprawniony geodeta powinien wykonać aktualny plan sytuacyjny.
2022-08-25 13:42 Karol Słoński W związku z zapytaniem Wykonawcy o treści "Jaki ma być cel inwentaryzacji?"
Zamawiający informuje iż celem inwentaryzacji jest zalecenie pokontrolne Miejskiego Konserwatora Zabytków.
2022-08-25 13:40 Karol Słoński W związku z zapytaniem Wykonawcy o treści
"Czy zamawiający dysponuje mapą obiektu, jeśli tak, to jaką?"
Zamawiający informuje, iż: załączeniu do tego komunikatu umieszcza mapę obiektu którą dysponuje.

mapa.pdf

2022-08-25 13:34 Karol Słoński W związku z zapytaniem Wykonawcy o treści "Co Zamawiający uznaje za zieleń, poza drzewami? Czy tylko krzewy, czy także rośliny zielne?"

Zamawiający informuje, iż uznaje za zieleń - drzewa oraz krzewy

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Inwentaryzacja zieleni wraz z waloryzacją drzewostanu na terenie działek nr 28/1 (pow.2540 m2) oraz 28/2 (pow. 3751 m2) ark. 27 obręb 10 Krzesiny w Poznaniu, stanowiących zabytkowy park dworski wpisany indywidualnie do rejestru zabytków Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku PPU (VAT 23%) 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - 2022-09-20 Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Projektowane Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Projektowanych Postanowień Umownych wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 520