Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.381.2022 Malowanie pomieszczeń biurowych wraz z wymianą wykładziny w siedzibie Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 18-08-2022 14:28:00
Składania : 05-09-2022 14:22:00
Otwarcia : 05-09-2022 14:27:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:


Malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych wraz z wymianą wykładziny w siedzibie Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. 


Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonych:

- Opisie przedmiotu zamówienia wraz z przedmiarami;

- Istotnych postanowieniach umownych;



Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664 467 956   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - MALOWANIE + WYMIANA WYKŁADZIN.pdf pdf 108.08 2022-08-18 14:28:00 Przedmiot zamówienia
Matejki 57 - malowanie i wymiana wykładziny - pokoje 34 i 35 - przedmiar.pdf pdf 353.99 2022-08-18 14:28:00 Przedmiot zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - MALOWANIE + WYMIANA WYKŁADZIN.pdf pdf 108.08 2022-08-18 14:28:00 Przedmiot zamówienia
Matejki 57 - malowanie pokoi 49, 50, 56 i 64 - przedmiar (1).pdf pdf 378.51 2022-08-18 14:28:00 Przedmiot zamówienia
POTWIERDZENIE PRZEPROWADZENIA WIZJI.pdf pdf 67.81 2022-08-18 14:28:00 Kryterium
WYKAZ USŁUG.pdf pdf 30.31 2022-08-18 14:28:00 Kryterium
IPU - malowanie pomieszczeń biurowych w siedzibie Spółki - p.49_ 50_ 56_ 64_ 34_ 35 (MI PG.pdf pdf 101.34 2022-08-18 14:28:00 Kryterium

Komunikaty

2022-09-13 13:32 Paweł Grześkowiak Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż w postępowaniu o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych netto, którego przedmiotem jest: „Malowanie pomieszczeń biurowych wraz z wymianą wykładziny w siedzibie Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. (ID 650753) wpłynęły 2 oferty. Jednocześnie informujemy, że w wyniku postępowania jako najkorzystniejszą pod względem oceny ofert: 80% cena, 20% możliwość realizacji prac w weekendy - wybrano ofertę firmy: Filip Miedziarek 61-059 Poznań, Górska 8, która podała łączną wartość oferty brutto dla części pierwszej zamówienia w wysokości: 11 511,57 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset jedenaście zł 57/100 brutto), dla części drugiej zamówienia w wysokości: 14 922,36 zł (słownie: czternaście tysięcy dziewięćset dwadzieścia dwa złote 36/100 brutto) oraz zaoferował dla obu części zamówienia możliwość realizacji prac w weekendy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Malowanie pomieszczeń biurowych wraz z wymianą wykładziny dywanowej - p. 34 i p. 35 wg. załączonego Opisu przedmiotu zamówienia wraz z przedmiarami prac

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓ [...].pdf

Matejki 57 - malowan [...].pdf

1 robota budowlana - (0)
2 Malowanie pomieszczeń biurowych wraz z wymianą wykładziny dywanowej - p. 49; 50; 56; 64 wg. załączonego Opisu przedmiotu zamówienia wraz z przedmiarami prac

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓ [...].pdf

Matejki 57 - malowan [...].pdf

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Możliwość realizacji prac w weekendy 20% Możliwość realizacji prac w weekendy (tj. od piątku od godz.15:00 do poniedziałku do godz. 4:00). W celu potwierdzenia proszę wpisać "TAK". W celu zaprzeczenia proszę wpisać "NIE". (0)
3 Termin realizacji - 45 dni licząc od dnia podpisania umowy. Prosimy potwierdzić wpisując słowo "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując słowo "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując słowo "Akceptuję"

IPU - malowanie pomi [...].pdf

(0)
7 Wizja lokalna - Zamawiający zastrzega konieczność przeprowadzenia wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego. W celu umówienia się na wizję prosimy o kontakt pod nr telefonu 664 467 956 lub poprzez wysłanie wiadomości za pośrednictwem Platformy Zakupowej. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający oczekuje dołączenia do oferty potwierdzenia dokonania wizji zgodnie z załączonym formularzem. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

POTWIERDZENIE PRZEPR [...].pdf

(0)
8 Doświadczenie - Zamawiający wymaga aby w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania Wykonawca wykonał przynajmniej JEDNĄ usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15000,00 zł netto. W celu wykazania spełnienia tego warunku proszę o dołączenie "Wykazu usług" w oparciu o załączony formularz z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa taka została zrealizowane (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

WYKAZ USŁUG.pdf

(0)
9 Referencje - W celu wykazania, iż usługa wyszczególniona w "Wykazie usług" w kryterium "Doświadczenie" została wykonana należycie należy dołączyć referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługa ta była realizowana, że usługa ta została zrealizowana należycie. Dowody, o którym mowa powyżej nie są wymagane w przypadku gdy usługa wyszczególniona w Wykazie wykonanych usług była świadczona na rzecz Zamawiającego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 515