Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-08-2022 08:27:00 |
Składania : | 16-08-2022 08:25:00 |
Otwarcia : | 16-08-2022 08:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr tel. 41 275 41 41 Adres WWW: bipcus.starachowice.eu email: sekretariat@cus.starachowice.eu |
1.Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie ulotek”
2.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu, druk i dostawa 500 szt ulotek w formacie A-6 multikolor w związku z realizacją projektu POWR.02.08.00-00-0062/20 pn. „CUS – model integracji i rozwoju usług społecznych w Starachowicach” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
2.2. Szczegółowa specyfikacja zamówienia: 500 szt. ulotek w formacie A-6 (105 x 148 mm) na papierze o gramaturze min. 150 g, kredowanego, druk dwustronny multikolor. Niezbędne do umieszczenia na ulotce elementy graficzne i loga są załącznikami do niniejszego ogłoszenia. Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty min. dwie propozycje wzorów ulotek do wyboru przez zamawiającego. Oprócz wymaganych elementów graficznych, Wykonawca dodatkowo może zamieścić na ulotce inne pliki graficzne, które wiążą się z tematyką ulotek, a które uatrakcyjnią ich wygląd.
2.3. Dostawa powinna być zrealizowana w okresie 7 dni złożenia zamówienia.
2.4. Miejsce dostawy: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21 A, 27-200 Starachowice.
2.5. Możliwy jest odbiór osobisty we wskazanym punkcie na terenie miasta Starachowice.
3. Kryteria oceny ofert.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena za wykonanie 500 szt. ulotek wraz z projektem graficznym zaakceptowanym przez Zamawiającego.
4. Warunki udziału w postępowaniu
4.1. Złożenie oferty w postaci elektronicznej wraz z załączonymi wzorami ulotek w terminie określonym w ogłoszeniu poprzez Platformę Zakupową: https://platformazakupowa.pl/ lub na załączonym wzorze oferty w siedzibie zamawiającego 27-200 Starachowice ul. Majówka 21 A , pok. 101 w godzinach od 7.00 do 15.00. w zamkniętej kopercie opisanej "Oferta na wykonanie ulotek"
5. Informacje dot. płatnośc
5.1. Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Dostawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionego dokumentu księgowego.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.:
Nabywca: Gmina Starachowice, ul Radomska 45, 27-200 Starachowice, NIP: 664 19 09 150; Odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice.
6. Dodatkowe informacje
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub kontakt telefoniczny – Tomasz Margula, Organizator Społeczności Lokalnej, tel. 533828989 w godz. 7.00 – 15.00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty