Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DOA.202.368.2022 OPRACOWANIE DOKUMENTCJI TECHNICZNEJ ORAZ WYKONANIE MIEJSCA GROMADZENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W LOKALU NR 2 PRZY UL. WROCŁAWSKIEJ 3 W POZNANIU ORAZ WYKONANIE PODJAZDU DO MGOK

Deadlines:
Published : 27-07-2022 08:33:00
Placing offers : 03-08-2022 23:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:

OPRACOWANIE DOKUMENTCJI TECHNICZNEJ ORAZ WYKONANIE MIEJSCA GROMADZENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W LOKALU NR 2 PRZY UL. WROCŁAWSKIEJ 3 W POZNANIU ORAZ WYKONANIE PODJAZDU DO MGOK 

Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY - Klauzula informacyjna RODO

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 614158672

Pan Stanisław Sitarz pracownik ZKZL sp. z o.o.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
PFU - Wrocławska 3 m 2 + rampa - wersja ostateczna.pdf pdf 8631.46 2022-07-27 08:33:00 Proceeding
IPU.pdf pdf 557.63 2022-07-27 08:33:00 Proceeding
PFU - Wrocławska 3 m 2 + rampa - wersja ostateczna.pdf pdf 8631.46 2022-07-27 08:33:00 Subject of the order
IPU.pdf pdf 557.63 2022-07-27 08:33:00 Criterion
IPU.pdf pdf 557.63 2022-07-27 08:33:00 Criterion
IPU.pdf pdf 557.63 2022-07-27 08:33:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie Dokumentacji (w tym przeniesie majątkowych praw autorskich) Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU) Projektu budowlanego obejmującego: Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno – budowlany i Projekt techniczny oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz z ich aktualizacją, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego, Uzyskanie na podstawie Projektu zagospodarowania terenu i Projektu architektoniczno – budowlanego, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. UWAGA (Obowiązujący podatek przyjęty przez Zamawiającego dla szacowania usługi VAT 23%)

PFU - Wrocławska 3 m [...].pdf

1 pc. Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Jana Matejki 57
60-770, Poznań
(0)
2 Wykonanie Robót (w tym wykonanie Dokumentacji Powykonawczej) Realizacja robót budowlanych na podstawie Dokumentacji wraz z dokonaniem zgłoszenia o zakończeniu robót (a w tym zakresie uzyskanie zaświadczenia o braku wniesienia sprzeciwu przez organ) oraz wykonaniem dokumentacji powykonawczej. 1 pc. - (0)
3 Pełnienie Nadzoru autorskiego Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji. UWAGA (Obowiązujący podatek przyjęty przez Zamawiającego dla szacowania usługi VAT 23%) 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z załącznikiem IPU prosimy wpisać "Akceptuję"

IPU.pdf

(0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO umieszczoną w załączniku IPU wpisując "Zapoznaliśmy się"

IPU.pdf

(0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

IPU.pdf

(0)
(0)

The number of page views: 378