Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 3 mieszczącego się na os. Jan III Sobieskiego 9 w Poznaniu.

Deadlines:
Published : 05-07-2022 07:54:00
Placing offers : 12-07-2022 12:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: wykonaniu remontu lokalu mieszkalnego nr 3 mieszczącego się na os. Jan III Sobieskiego 9 w Poznaniu. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: WARTOŚĆ PODATKU VAT: 8%

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61/ 415 87 17

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
os. Sobieskiego 9-3 przedmiar.pdf pdf 556.92 2022-07-05 07:54:00 Subject of the order
IPU REGULAMIN os. Sobieskiego 9 m. 3 EOD.pdf pdf 432.9 2022-07-05 07:54:00 Criterion

Announcements

2022-09-28 09:40 Joanna Antoniewicz Dzień dobry, Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. zawiadamia, że w postępowaniu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, na wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 3 mieszczącego się na os. Jana III Sobieskiego 9 w Poznaniu zostały złożone 3 oferty. W wyniku oceny ofert Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez Pawła Siweckiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą "BUDROM" Paweł Siwecki z siedzibą w Poznaniu (60-651) przy ul. Ge. St. Maczka 16/8, NIP: 781-171-01-01, Regon: 381474990. Oferta została złożona na: Netto 80 686,11 tj. Brutto 87 141,00 zł (słownie: osiemdziesiąt siedem tysięcy sto czterdzieści jeden zł 00/100).

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 3 mieszczącego się na os. Jan III Sobieskiego 9 w Poznaniu. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie polegające na wykonaniu remontu lokalu mieszkalnego nr 3 mieszczącego się na os. Jana III Sobieskiego 9 w Poznaniu wraz z wykonaniem projektu instalacji gazowej wraz z uzyskaniem pozwolenia, którego zakres został szczegółowo określony w przedmiarze robót udostępnionym w procedurze wyłonienia wykonawcy.

os. Sobieskiego 9-3 [...].pdf

1 building work - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Inne kryterium (nieobowiązkowe) - - (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Wykonawca wykona przedmiot Umowy w terminie 8 tygodni licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, że zgłoszenie zakończenia robót powinno nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

IPU REGULAMIN os. So [...].pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 451